Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MEDICAMENTE ONCOLOGIE


Anunt de participare numarul 135457/12.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SALAJ
Adresa postala: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450129, Romania, Punct(e) de contact: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU, Tel. +40 260616920, In atentia: ec. FARCAS CLAUDIA, Email: [email protected], Fax: +40 260661066, Adresa internet (URL): www.spitalzalau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SANITARA CU PATURI
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE ONCOLOGIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU STR.SIMION BARNUTIU NR.67
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 328, 327.8 si 3, 575, 073RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: FRECVENTA CONTRACTELOR SUBSECVENTE ESTE DATA IN FUNCTIE DE NECESARUL DE MEDICAMENTE CONSUMAT DE PACIENTI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Vezi anexa B ''Informatii privind loturile''.....
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Vezi anexa B ''Informatii privind loturile''.....
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 328, 327.8 si 3, 575, 073RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pentru fiecare lot in parte va fi constituita conform anexei B "Informatii privind loturile" Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depuneri ofertelor.Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAU- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI CASA DE ASIGURARI DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea.
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 SI 181 DIN OUG 34/2006
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE181 DIN OUG 34/2006
Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolodat general .Certificatde taxe si impozite locale.Aceste certificate vor atesta plata acestor datorii in luniaanterioara celei in care se depun ofertele .Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea:
-ec. Barna Laurentiu ? Manager
-ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil
- dr. Majdik Vasile ? Director Medical
-Mesesan Cristian ? Consilier Juridic
-ec. Banut Daniela ? Sef Birou Achizitii Publice
-ec.Farcas Claudia ? Birou Achizitii Publice
-dr. Pop Ileana ? sef sectie oncologie
-dr. Papp Margareta ? sectia oncologie Avizul de functionare , eliberat de Ministerul Sanatatii , in termen de valabilitate.
Certificat constatator emis de ONRC cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pt. conformitate Certificatul constatator ONRC in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 aniAutorizatie de punere pe piata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3551
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2012 10:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU - SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AUTORIZATI AI FIRMELOR PARTICIPANTE - CU IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata egalitate a ofertelor financiare aflate pe primul loc autoritatea contractanta va solicita reofertarea , in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta cf. art.256/2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU
Adresa postala: STR. SIMION BARNUTIU NR.67, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450129, Romania, Tel. +40 260616920, Email: [email protected], Fax: +40 260661066, Adresa internet (URL): www.spitalzalau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2012 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer