Licitatie Publica - MEDICAMENTE ONCOLOGIE
Anunt de participare numarul 138189/17.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SALAJ
Adresa postala: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450129, Romania, Punct(e) de contact: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU, Tel. +40 260616920, In atentia: ec.Cristea Voica, Email: [email protected], Fax: +40 260661066, Adresa internet (URL): www.spitalzalau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SANITARA CU PATURI
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE ONCOLOGIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU, STR.SIMION BARNUTIU NR.67-FARMACIE
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 194, 003.9 si 2, 024, 288.9RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: VALOAREA CELUI MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT-LOTURI: 1-3412;2-176, 00;3-493, 00;4-3550, 00;5-17838, 50;6-3157, 00;7-917, 00;8-262329, 00;9-40811, 20;10-31222, 50;11-676, 50;12-61388, 70;13-17891, 70;14-1673, 80;15-747434, 00;16-1033, 00.FRECVENTA CONTRACTELOR SUBSECVENTE ESTE DATA IN FUNCTIE DE NECESARUL DE MEDICAMENTE CONSUMAT DE PACIENTI.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot.1: DACARBAZINUM 500mg- pulb.pt.sol.inj.500 mg
Lot.2: METHOTREXATUM 5mg- sol.inj./perf.5mg
Lot.3: METHOTREXATUM 50mg- sol.inj./perf.50mg
Lot.4: FLUOROURACILUM 500mg-conc.pt.sol.inj./perf.50mg/ml-10ml
Lot.5: PACLITAXELUM 100mg-conc.pt.sol.perf.6mg/ml x 16, 7ml
Lot.6: CISPLATINUM 50mg-conc.pt.sol.perf.50mg
Lot.7: CISPLATINUM 10mg-conc.pt.sol.perf.10mg
Lot.8: BEVACIZUMABUM 400mg-conc.pt.sol.perf.25mg/ml x 16 ml
Lot.9: LEUPRORELINUM 22, 5mg-sol.inj.22, 5mg
Lot.10: GOSERELINUM 10, 8mg-sol.inj.10, 8mg
Lot.11: CALCII FOLINAS 30mg-sol.inj.3mg/ml-10ml
Lot.12: DOXORUBICINUM 50mg-pulb.+amestec pt.conc.pt.disp.lipozom pt.perf.50mg(MYOCET)
Lot.13: ACIDUM IBANDRONICUM 6mg/6ml-sol.inj.6mg x 6ml
Lot.14: FILGRASTIMUM 12MU/ 0, 2ml-sol.inj./perf.120mcg/0, 2ml
Lot.15: TEMSIROLIMUSUM 25mg-conc.+solv.pt.sol.perf.25mg/ml
Lot.16: VINCRISTINUM 1mg-sol.inj./perf.1mg
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT. 1- minim 50 flacon - maxim 100 flaconLOT. 2- minim 100 flacon - maxim 200 flaconLOT. 3- minim 50 flacon - maxim 100 flaconLOT. 4- minim 500 flacon - maxim 1000 flaconLOT. 5- minim 50 flacon- maxim 100 flacon
LOT. 6- minim 100 flacon - maxim200 flaconLOT. 7- minim 100 flacon - maxim 200 flaconLOT. 8- minim 50 flacon- maxim 100 flaconLOT. 9- minim 40 flacon - maxim100 flaconLOT.10- minima 30 flacon - maxim 50 flaconLOT.11- minim 50 flacon- maxim100 flaconLOT.12- minim 30 flacon - maxim 60 flaconLOT.13- minim 30 flacon- maxim 60 flaconLOT.14- minim 20 flacon - maxim 40 flaconLOT.15- minim 200 flacon - maxim 300 flaconLOT.16-minim 50 flacon - maxim100 flacon
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 194, 003.9 si 2, 024, 288.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1:68, 25lei ;Lot 2:3, 55lei;Lot 3:9, 90 lei ;Lot 4:71, 00 lei;Lot.5:356, 80 lei: Lot 6:63, 15 lei ;Lot 7:18, 35 lei ;Lot 8:5246, 60 lei;Lot 9:1020, 30 lei;Lot 10:520, 40 lei;Lot 11:13, 60 lei ;Lot 12:1227, 80 lei;Lot 13:357, 85 lei ;Lot 14 :33, 50 lei;Lot.15:11211, 50 lei: Lot 16:20, 70 lei .In cazul in care ofertantul depune oferta pentru mai multe loturi, garantia de participare se va constitui prin cumularea valorilor corespunzatoare loturilor ofertate.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: prin scrisoare de garantie bancaraIn numerar, prin depunere la casieria spitaluluiprin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAUprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara. Garantia de buna executie reprezinta 5%din valoarea totala a fiecarui contract subsecvent de furnizare produse fara T.V.A.Modalitatea de constituire a garantiei de participare( conform art.90 din H.G. 925/2006 modificat pri H.G. 1045/2011): -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ; -prin depunerea la casierie a unor sume in numerar; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz , contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante ( conform HG 1045/2011).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI CASA ASIGURARI DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea.
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 SI 181 DIN OUG 34/2006
DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART 181 DIN OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolodat general .Certificatde taxe si impozite locale.Aceste certificate vor atesta plata acestor datorii in luniaanterioara celei in care se depun ofertele .
Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea:
-ec. Barna Laurentiu ? Manager
-ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil
-Marian Ambrozie ? Consilier Juridic
-dr. Majdik Vasile? Director medical
-dr.Pop Ileana ? sef sectie oncologie
-farm.Kun Iudith -farmacist sef
-ec.Cristea Voica ? Birou Achizitii -Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii
Certificat constator, emis de ONRC, cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.
Autoritatea contractanta va solicita, ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate Certificat constatatorin original sau copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani
-Aurorizatie de punere pe piata a produsului-Legea nr. 95/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12902/27.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2012 10:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU - SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AUTORIZATI AI FIRMELOR PARTICIPANTE- CU IMPUTERNICIRE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata egalitate a ofertelor financiare aflate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita depunerea de noi oferte financiare, in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNCSin vederea anularii actului si/ sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta cf. art 256^2______________
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU
Adresa postala: STR.SIMION BARNUTIU NR.67, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450129, Romania, Tel. +40 260616920, Email: [email protected], Fax: +40 0260661066, Adresa internet (URL): www.spitalzalau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2012 08:06