Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - medicamente oncologie


Anunt de participare numarul 145084/23.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetan de Urgenta "Mavromati" Botosani
Adresa postala: str. Marchian nr.11, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710211, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Fetchi, Tel. +40 231517150, Email: [email protected], Fax: +40 231517780, Adresa internet (URL): www.spitjudbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
medicamente oncologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta "Mavromati' Botosani, str. Marchian , nr.11
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 7, 135, 572.72RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimat al aplicarii procedurii: 20.06.2013 - 21.08.2013. Atribuirea contractelor subsecvente: lunar. Cantitatile minime si maxime care pot face obiectul unui contract subsecvent si a acordului cadru, se regasesc in anexa caietului de sarcini si in anexa B, atasata a prezentei FDA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
medicamente oncologice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652000-5 - Antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate ale acordului cadru sunt cuprinse in anexa B, atasata prezentei FDA. Valoarea minima estimata a acordului cadru: 6092055.13 lei fara TVA; valoarea maxima estimata a acordului cadru: 7135572.72 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 135, 572.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui pentru fiecare lot in parte, sumele fiind specificate la fiecare lot. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile de la data limita stabilita de primire a ofertelor. Mod de constituire: 1.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari ? conform Formular 7. 2.Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO89TREZ1165006XXX006202-Trezoreria Botosani;3.Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante.Dovada garantiei de participare se va face prin postarea acesteia in copie scanata in SEAP, precum si transmiterea in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru situatia in care garantia de participare se va constitui in valuta, data la care se va face echivalenta leu/valuta, este cea din ziua publicarii invitatiei de participare, cursul oficial transmis de BNR . Se va constitui in maxim 5 zile de la semnarea de catre ambele parti a contractelor subsecvente in cuantum de: 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, iar pentru IMM 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Pentru contractele subsecvente cu valori mai mici de 15000 euro nu se solicita garantie de buna executie. Modul de constituire a garantiei de buna executie(conform art.90 din HG nr.925/2006): Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform Formular nr.8); Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO89TREZ1165006XXX006202-Trezoreria Botosani.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formular 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Completare Formular 2: > Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale la bugetul general consolidat, fara datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale / Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catrebugetul consolidat de stat.)3. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent - Completare Formular 34. Declaratie privind neincadrarea la art. 69(1) - Completare Formular 4> Persoanele cu functie/putere de decizie in atribuirea contractelor de achizitie publica: Damian Gheorghe, Adomnitei Oana, Puflea Gina, Nitu Victor, Buchir Lucian, Nita Luminita, Oana Gortan, Hutanu Dorel, Bucsa Georgiana, Fetchi Mihaela-Gabriela, Brinzei Mihaela, Relenschi Elena-Mihaela, Cojocaru Tereza, Buchi Mihaela, Agrigoroaie Maria, Hurduc Carmen, Maritanu Mihaela, Popescu Lavinia, Petrusca Maria.5. Declaratie privind calitatea de participare la procedura - Completare Formular 5In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie .Documentele mai sus solicitate vor fi prezentate in conformitate cu art.5 din Ordinul nr.509/2011, respectiv in original sau copie legalizata sau semnata si stampilata "Conform cu Originalul". 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC- in original, copie legalizata sau semnata si stampilata "Conform cu Originalul", informatiile cuprinse in certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul castigator va prezenta certificatul constatator in original/copie legalizata in situatia in care acesta a prezentat in copie" conform cu originalul".2. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)3 Autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanatatii- documente tip emise de MS, in termen de valabilitate, in baza Legii nr.95/2006-Titlul XVII-Medicamentul.
4.Autorizatie de punere pe piata pentru fiecare medicament ofertat - documente tip emise de MS, in termen de valabilitate, sau certificat care sa ateste procedura de reinnoire a acesteia - daca este cazul, in baza Ord.MS 263/15.03.2003, pt.aprobarea Regulamentului privind APP.Toate documentele mentionate mai sus, se vor prezenta in original sau copie legalizata, sau semnata si stampilata "conform cu orginalul" si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Se vor preciza informatii cu privire la: - declararea cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Acordul cadru se va incheia cu maxim 3 operatori economici.PRECIZARI PRIVIND ATRIBUIREA CONTRACTELOR SUBSECVENTE: - atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru si de existenta creditelor bugetare aprobate; - autoritatea contractanta nu este obligata sa achizitioneze intreaga cantitate maxima estimata a acordului cadru. - contractele subsecvente vor fi atribuite lunar (12 contracte subsecvente/an). In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi, clasamentul final stabilindu-se in urma preturilor obtinute prin reofertare.In situatia in care pe locul 2 si/sau 3 se vor clasa mai multe oferte cu preturi egale se va solicita reofertarea catre operatorii economici, insa pretul nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul economic clasat pe locul anterior(respectiv locul 1 si/sau2).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta "Mavromati"
Adresa postala: str.Marchian, nr.11 , ,Localitatea: Botosani, Cod postal: 710211, Romania, Tel. +40 231518812, Email: [email protected], Fax: +40 231517150, Adresa internet (URL): www.spitjudbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2013 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer