Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Medicamente pentru dializa


Anunt de participare numarul 143062/13.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 21/5992283, In atentia: Ec. Marina Gontariu, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medicamente pentru dializa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE URGENTA BUCURESTI
Calea Floreasca nr. 8, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 209, 388 si 605, 364RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
medicamente pentru dializa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Alfacalcidol 0.25 mcg, cpr.
cantaferenta unui contract subsecvent: min/max 750-1.250
cant Acord Cadru 24 luni: min/max 18.000- 30.0002. Paricalcitol 5mg/ml fiola x1ml
cantaferenta unui contract subsecvent: min/max 100- 300
cant Acord Cadru 24 luni: min/max 2.400 - 7.200
Valoarea estimata fara TVA: intre 209, 388 si 605, 364RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie: 1% din valoarea totala estimata a acordului cadru, in lei fara TVA, 1 285 lei2 5.768, 64 leiValabilitate oferta: 90de zile de la termenul limita de primire aofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Biroul Achizitii) cel mai tarziula datasi ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original cel mai tarziula datasi ora stabilita pentru deschiderea ofertelor- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (pt lot 2)Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilitapentru primirea ofertelor (curs de schimb precizat de BNR ) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA Garantia de de buna executie a contractului se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 .Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent.Daca garantia de buna executie are valoarea de maxim 1000 lei se poate constitui si prin depunere in numerar la casieria achizitorului.Executarea contractului subsecvent incepe dupa constituirea garantiei de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS + Buget de stat + Programe Nationale de Sanatate + Programe de Cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea formularul nr.2
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 formularul nr.3
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69indice 1 formularul nr. 10
4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura formularul nr. 4
5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formularul nr.6
Persoanele cu functie de decizie in cadrul Autoritatii Contractante:
Manager- Profesor Doctor Radu Macovei
Director Medical - Doctor Nicusor Louchi
Director de ingrijiri ? As. Pr.Cristina Preda
Director Financiar Contabil - Economist Doctor Daniela Blandu
Sef Birou Achizitii ? Ec. Marina Gontariu
Farmacist Primar - Doctor in Stiinte Medicale Simona Firulescu
Medic Primar Luminita Ardelean - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta din care sa rezulte:
- codurile CAEN, similare cu obiectul contractului
- adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
(se va prezenta original/ copie legalizata/copie semnata si stampilata de ofertant avand mentiunea ?conform cu originalul?).
- Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator sa fie reale/actuale la data limita de primire a ofertelor.
-Autorizatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationalaa Medicamentului, pentru activitatea de depozitare, distributie si comercializarepentru produsul/produsele ofertat/ofertate, (se va prezenta in copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata de catre ofertant), in termen de valabilitate la data limita de depunere aofertelor.
- Autorizatie de Punere pe Piata ?sau dovada ca se afla in curs de reautorizare emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului. (se va prezenta in copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata de catre ofertant).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea Formularuluinr. 1 ?Fisa de informatii generale?? din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire, din care sa reiasa cifra de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularulnr. 1 ?Fisa de informatii generale?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea Formularuluinr. 5 ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani? - din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire
- Ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse.
prezentare Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent copie conform cu originalul, semnata si stampilata de ofertant) valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularulnr. 5 ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani?- certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produseCertificat ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In licitatia electronica intra numai operatorii economici ale caror oferte au fost declarate admisibile.Licitatia electronica va fi organizata in SEAP, intr-o singura runda de ofertare (24 de ore).Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi.Elementul ofertei : Pretul unitar la destinatia finala /UM (cpr., fiola, etc. fara TVA)Nu exista limite pana la care elementul reofertarii ar putea fi imbunatatit.Licitatia electronica va incepe la o data stabilita ulterior de Autoritatea Contractanta si comunicata agentilor economici ale caror oferte au fost considerate admisibile.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2013 11:00
Locul: La sediul Autoritatii Contractante, BiroulAchizitii Publice. parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta, initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia din sectiunea a III-a, va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea (Formular nr. 11).In situatia in care candidatul/asocierea isi sustine capacitatea economico-financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala prin sustinerea de catre o persoana terta, atunci aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si Art. 181 lit a, c1 si lit d din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care vor fi depuse oferte cu preturi egale, modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret, clasate pe locurile 1, 2, 3, se va realiza prin transmiterea unei solicitari de clarificare din partea autoritatii contractante, la care operatorii economici vor transmite in plic sigilat documentele care contin noile preturi, dar acestea din urma nu pot fi imbunatatite decat la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la Art.256 indice 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: calea Floreasca nr. 8 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Tel. +40 215992300, Email: [email protected], Fax: +40 215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2013 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer