Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MEDICAMENTE PENTRU ONCOLOGIE- ANTINEOPLAZICE


Anunt de participare numarul 134238/24.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Campulung Muscel
Adresa postala: str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, ,Localitatea: Campulung, Cod postal: 115100, Romania, Punct(e) de contact: sterian pricope, Tel. +40 248510100, Email: [email protected], Fax: +40 248511860, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE PENTRU ONCOLOGIE- ANTINEOPLAZICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL MUNICIPAL CAMPULUNG, str. dr. Costea, nr.8, Jud.Arges, cod 115100
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 9 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 79, 008.16 si 711, 073.44RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1 ACIDUM ZOLEDRONICUM 4mg pulbere+solvent pt. sol. Perfuzabila flacoane
2 ACIDUM PAMIDRONICUM30 mg 15 mg/ml*2ml/fiola flacoane
3 ACIDUM PAMIDRONICUM60 mg 15 mg/ml*4ml/fiola flacoane
4 EPIRUBICINUM 50 mg 2mg/ml, 25ml/flacon flacoane
5 FLUOROURACILUM 500 mg 50mg/ml, 10ml/flacon flacoane
6 CARBOPLATINUM 450 mg 10 mg/ml, 45 ml/flacon flacoane
7 CARBOPLATINUM 150 mg 10 mg/ml, 15 ml/flacon flacoane
8 CISPLATINUM 50 mg 0, 5mg/ml, 50mg/100ml flacoane
9 CISPLATINUM 10 mg 0, 5mg/ml, 10mg/20ml flacoane
10 DOXORUBICINUM 50 mg 2mg/ml, 25ml/flacon flacoane
11 CYCLOPHOSPHAMIDUM 200 mg flaconpt. solutii injectabile/perfuzabile flacoane
12 ETOPOSIDUM 100 mg20 mg/ml, 5 ml/ flac flacoane
13 CALCII FOLINAS/LEUCOVORIN 30 mg 3mg/ml-10mlflacoane
14 CALCII FOLINAS/LEUCOVORIN 100mg 10mg/ml, 10ml/flacon flacoane
15 IFOSFAMIDUM 1g flacon pulbere pentru sol. Perfuzabila flacoane
16 INTERFERON ALFA 2B 18 MUI 1 stilou injector 1, 2ml, 18 milioane flacoane
17 OXALIPLATINUM 100mg 100mg flacoane
18 OXALIPLATINUM 50mg 50mg flacoane
19 IRINOTECANUM 100mg 20mg/ml, 5 ml/flacon flacoane
20 PACLITAXELUM 6 mg/ml-16, 7 ml 6 mg/ml, 16, 7ml/flacon flacoane
21 PACLITAXELUM 6 mg/ml-5 ml 6 mg/ml, 5ml/flacon flacoane
22 FlLGRASTIMUM 18 MUI sol.inj flacoane
23 GEMCITABINUM1g 1 flaconpulbere pt. sol. perfuzabila flacoane
24 GEMCITABINUM200mg 1 flaconpulbere pt. sol. Perfuzabila, 10 ml flacoane
25 GOSERELINUM 3, 6mg implant flacoane
26 TRIPTORELINUM 3, 75 mg flacon liofil.+solvent pt. susp. Inj. flacoane
27 TRIPTORELINUM11, 25 mg flacon liofil.+solvent pt. susp. Inj. flacoane
28 LEUPRORELINUM 7, 5 mg flacon liofil.+solvent pt. susp. Inj. flacoane
29 DOCETAXELUM 20 mg 20mg/flacon, conc + solv pt. sol perf flacoane
30 DOCETAXELUM 80 mg 80mg/flacon, conc+solv pt.sol.perf flacoane
31 VINORELBINUM 10 mg 10mg/mlflacoane
32 TOPOTECANUM 4 mgPULB. PT. CONC. PT. SOL. PERF. flacoane
33 VINCRISTIN 1 mg flacoane flacoane
34 TRASTUZUMABUM 150 mg PULB. CONC. SOL. PERF., 150 mg flacoane
35 METOTREXATUM 50 mg 50 mg/ml, solutieinjectabila flacoane
36 BLEOMICINUMLIOF. PT. SOL. INJ., 15 mg flacoane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot.1 minim 10 flac. maxim 90 flac.
lot.2 minim 5flac. maxim 45 flac.
lot.3 minim 10 flac. maxim 90 flac.
lot.4 minim 6 flac. maxim 54 flac.
lot.5 minim 50 flac. maxim 450 flac.
lot.6 minim 8 flac. maxim 72 flac.
lot.7 minim 6 flac. maxim 54 flac.
lot.8 minim 10 flac. maxim 90 flac.
lot.9 minim 8 flac. maxim 72 flac.
lot.10 minim 4 flac. maxim 36 flac.
lot.11 minim 12 flac. maxim 108 flac.
lot.12 minim 20 flac. maxim 180 flac.
lot.13 minim 10 flac. maxim 90 flac.
lot.14 minim 24 flac. maxim 216 flac.
lot.15 minim 4 flac. maxim 36 flac.
lot.16 minim 10 flac. maxim 90 flac.
lot.17 minim 10 flac. maxim 90 flac.
lot.18 minim 5 flac. maxim 45 flac.
lot.19 minim 6 flac. maxim 54 flac.
lot.20 minim 8 flac.maxim 72 flac.
lot.21 minim 3 flac.maxim 27 flac.
lot.22 minim 6 flac.maxim 54 flac.
lot.23 minim 18 flac. maxim 162 flac.
lot.24 minim 6 flac. maxim 54 flac.
lot.25 minim 6 flac. maxim 54 flac.
lot.26 minim 7 flac. maxim 63 flac.
lot.27 minim 1 flac. maxim 9 flac.
lot.28 minim 4 flac. maxim 36 flac.
lot.29 minim 6 flac. maxim 54 flac.
lot.30 minim 6 flac. maxim 54 flac.
lot.31 minim 6 flac. maxim 54 flac.
lot.32 minim 4 flac. maxim 36 flac.
lot.33 minim 1 flac. maxim 9 flac.
lot.34 minim 3 flac. maxim 27 flac.
lot.35 minim 2 flac.maxim 18 flac.
lot.36 minim 1 flac.maxim 9 flac.
Valoarea estimata fara TVA: intre 79, 008.16 si 711, 073.44RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT. 1 1954.63 leiLOT. 2 135.97 LEILOT.3 423.05 LEILOT.4 249.38 LEILOT.5 63.09 LEILOT.6 189.31 LEILOT.7 53.37 LEILOT.8 56.16 LEILOT.9 13.04 LEILOT.10 71.89 LEILOT.11 25.09 LEILOT.12 138.92 LEILOT.13 24.06 LEILOT.14 125.84 LEILOT.15 65.93 LEILOT.16 739.31 LEILOT.17 1791.00 LEILOT.18 460.84 LEILOT.19 682.93 LEILOT.20 508.49 LEILOT.21 61.34 LEILOT.22 285.03 LEILOT.23 594.83 LEILOT.24 67.01 LEILOT.25 390.46 LEILOT.26 460.17 LEILOT.27 187.19 LEILOT.28 262.97 LEILOT.29 389.78 LEILOT.30 1462.12 LEILOT.31 376.08 LEILOT.32 462.11 LEILOT.33 3.67 LEILOT.34 1399.31 LEILOT.35 36.19 LEILOT.36 10.76 LEIGarantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.- Mod de constituire a garantiei pentru participare (conform articolului 86 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare): - prin virament bancar in contul SPITALUL MUNICIPAL. Campulung, codul fiscal este 4756466, respectiv codul IBAN nr. RO93TREZ0475006XXX002842 deschis la Trezoreria Campulung Muscel ;
- printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- in situatia in care garantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara, modelul este prevazut in cadrul formularului din documentatia de atribuire.- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
- a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare - Se constituie in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA, in conf. cu art.89 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , printr-un instrument de garantare emis in conditiile Legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari conf. art.90 alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sau cu chitanta platita la caseria autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURIPROPRII - CAS ARGES , PENTRU PROGRAMULNATIONAL DE ONCOLOGIE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitate original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea nr.337/2006( dupa caz si pentru tertul sustinator ) - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/2006, prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul -original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP. - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul5.Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura6.Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat care sa ateste plata obligatiilor in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul7.Prezentarea certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale - situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contrcatante pentru derularea procedurii sunt: Dr. Stanescu Ion Grigore - Manager, Director financiar contabil: Ec.Cristian Marinela, Director Medical : Dr. Mosteanu Sorin, Sef Birou Aprovizionare : Savu Erica, Consilier Juridic : Florea Petrina 1.Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. In cazul ofertantului clasat pe primul loc se solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
2.Autorizatie de punere pe piata cf. art.700 , Legea 95/2006 privind Reforma in DomeniulSanatatii, conform prevederilor legale, in termen la data deschiderii ofertelor ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru evaluare respectarii cerintelor mentionate capacitatea economica si financiara va fi prezentat: Bilant contabil la 31.12.2010 sau extrase de bilant, inregistrate la organele competente. - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru evaluare respectarii cerintelor mentionate capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi prezentate: 1.Autorizatie de distributie en - gros / Agentia Nationala a Medicamentului sau autorizatie de functionare MS - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
1. Dovada certificariiISO 9001 sau echivalent al acestei certificari pentru ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2865/24.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2012 15:15
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc prezintaacelasi prĂȘt pe un anumit lot, reofertarea va fi facuta in SEAP prin incarcarea electronica de documente care prezinta noi preturi , de catre operatorii economici ? oferta castigatoare fiind cea cu ?pretul cel mai scazut? .Autoritatea contractanta va solicita aceste clarificari prin intermediul SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIULJURIDIC AL SPITALULUIMUNICIPAL CAMPULUNG
Adresa postala: STR. DR. COSTEA, NR.8, Localitatea: CAMPULUNG - MUSCEL, Cod postal: 115100, Romania, Tel. +40 248510100, Email: [email protected], Fax: +40 248511860
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer