Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - medicamente pentru oncologie


Anunt de participare numarul 143256/21.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Adresa postala: Str.Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Punct(e) de contact: BIROUL ACHIZITII, Tel. +40 0236317232, In atentia: MIHALEA MANUELA, Email: [email protected], Fax: +40 0236317232, Adresa internet (URL): www.spitalulurgentagalati.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
medicamente pentru oncologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Brailei nr.177
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 251, 196.45 si 30, 028, 714.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar in functie de fondurile alocate
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de medicamente pentru programul Oncologie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie publica de medicamente pentru programul Oncologie.Cantitatile minime -maxime pentru acordurile cadru cat si pentru contractele subsecvente, pentru fiecare lot, se regasesc in Caietul de sarcini si in Anexa B - Informatii privind loturile
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 251, 196.45 si 30, 028, 714.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare si valoarea ce se retine in conformitate cu art. 278^1 se regasesc in anexa B Calculul garantiei de participare rezulta din insumarea garantiilor pentru fiecare produs/lot licitat. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: 1.Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; 2.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform formularului 4); 3.Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta); 4.Ordin de plata vizat de banca sau fila cec. Cont : RO18TREZ3065006XXX010832, Trezoreria Galati. NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (SEAP) . Originalul garantiei de participare se va depune in plic inchis la sediul unitatii din str. Brailei nr. 177, Galati pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.Data la care se face echivanta leu/alta valuta 15 mai 2013. Garantia de buna executie este 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent Modul de constituire a garantie de buna executie - Scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante /instrument de garantare emis de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante Modul de restituire a garantiei de buna executie: la solicitarea furnizorului in maxim 14 zile de la data expirarii contractului, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Casa de Asigurari de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriicompletare formular 1Cerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriicompletare formularul BCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire sii aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular 3Cerinta nr. 4DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire sii aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular 5Reprezentantii Consiliului de Administratie al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati: Debita Mihaela - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati ManagerDobrea Alina Valentina - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati Director finaciar contabilFirescu Dorel - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati Director medicalDomniteanu Viorica - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati Director de ingrijirisi comisia de evaluare : Sing Mihalea Manuela - presedinte cu drept de votJr. Nicolau Alina- membruIng. Nica Adriana- membruFarm . Chicos Silvia - membruEc. Grosu Alina - membruDr. Vasile Rodica- membruJr. Bocaneala Alina- membru Cerinta nr. 1Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriia) pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economicb) pentru persoane fizice romane: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional persoane juridice/fizice staine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalNota: Ofertantul declarat castigator va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC / documentul echivalent in cazul persoanelor juridice/fizice straine in original/ copie legalizata.
Cerinta nr.2Prezentare aviz de la Miniterul Sanatatii valabil, privind autorizatia de functionare a depozitului in conformitate cu Legea 95/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Documente care sa ateste indeplinirea standardelor de calitate Modalitatea de indeplinire Prezentare certificat ISO 9001/2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinire Prezentare certificat ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S66-110330 din 04.04.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.06.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Acordul cadru se va incheia cu maxim 3 operatori economici.In cazul in care nr. operatorilor economici este mai mic de 3 se va continua procedura prin atribuirea acordului cadru.Modalitate de departajarein cazul ofertelor cu acelasi pret: Se va solicita reofertare de pret in cazul ofertelor cu preturi egale, situate pe locurile 1, 2, 3. Locul in clasament pentu care se reoferteaza se va mentiona in solicitarea de reofertare si va fi pastrat si dupa reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2/ OG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul ATA al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sf. Apostol Andrei
Adresa postala: str. Brailei nr.177, Localitatea: Galati, Cod postal: 800578, Romania, Tel. +40 236317232, Email: [email protected], Fax: +40 236317232
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2013 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer