Licitatie Publica - Medicamente pentru program oncologie relicitate
Anunt de participare numarul 141376/04.01.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medicamente pentru program oncologie relicitate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Satu Mare, str. Prahovei nr. 1, farmacia spitalului
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 8 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 299, 240.13 si 342, 471.41RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: un singurul contract subsecvent se va incheia la finalizarea procedurii si va fi valabil pana la finalizarea acordului cadru de 8 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare medicamente pentru program oncologie relicitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652000-5 - Antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Etoposidum 100 mg/5 ml cant. min. 40 cant. max. 44
Lot 2 Etoposidum 20 mg/5 ml cant. min. 25 cant. max. 28
Lot 3 Etoposidum 100 mg/10 ml cant. min. 13 cant. max. 14
Lot 4 Carboplatinum 150 mg cant. min. 81 cant. max. 89
Lot 5 Borteyomibum 3, 5 mg cant. min. 11 cant. max. 12
Lot 6 Bevacizumabum 25 mg/ml-4 ml cant. min. 6 cant. max. 7
Lot 7 Bevacizumabum 25 mg/ml-16 ml cant. min. 6 cant. max. 7
Lot 8 Leuprorelinum 7, 5 mg cant. min. 48 cant. max. 53
Lot 9 Goserelinum impla 3, 6 mg cant. min. 40 cant. max. 44
Lot 10 Fulvestrant 250 mg/5 ml cant. min. 25 cant. max. 28
Lot 11 Pegfilgastrimum 6 mg cant. min. 13 cant. max. 14
Lot 12 Acidum zoledronic cant. min. 40 cant. max. 44
Lot 13 Rituximabum 10 mg/ml-10 ml cant. min. 2 cant. max. 3
Lot 14 Rituximabum 10 mg/ml-50 ml cant. min. 2 cant. max. 3
Lot 15 Pemetrexedum 500 mg cant. min. 2 cant. max. 3
Lot 16 Trastuzumabum 150 mg cant. min. 6 cant. max. 7
Lot 17 Filgastrimum(GH-C 30 m.u.i./0, 5 ml cant. min. 13 cant. max. 14
Lot 18 Interferonum alfa 18 milioane u.i. cant. min. 8 cant. max. 9
Valoarea estimata fara TVA: intre 299, 240.13 si 342, 471.41RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: lot 1-28 lei, lot 2-17 lei, lot 3-17 lei, lot 4-84 lei, lot 5-1100 lei, lot 6-176 lei, lot 7-696 lei, lot 8-394 lei, lot 9-321 lei, lot 10-869 lei, lot 11-926 lei, lot 12-966 lei, lot 13-74 lei, lot 14-370 lei, lot 15-339 lei, lot 16-348 lei, lot 17-45 lei, lot 18-71 lei.Perioada de valabilitate a garantie de participare este 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor iar contul in care se va depune garantia de participare este RO83TREZ5465006XXX007586 iar actul prin care se constituie garantia de participare va fi atasat online de catre ofertanti in S.E.A.P., lipsa garantiei de participare ducand la respingerea ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006.Curs valutar 1 euro=4, 5349 lei/10.12.2012. Cuantumul garantiei de buna executie este 5 % din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din Programul National de Oncologie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau subcontractare conform art. 45 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20704/13.12.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru: Lot 1 cant. min. 40flacon cant. max. 44 flaconLot 2 cant. min. 25 flacon cant. max. 28 flaconLot 3 cant. min. 13 flacon cant. max. 14 flaconLot 4 cant. min. 81 flacon cant. max. 89 flaconLot 5 cant. min. 11 flac cant. max. 12 flacLot 6 cant. min. 6 flac cant. max. 7 flacLot 7 cant. min. 6 flac cant. max. 7 flacLot 8 cant. min. 48 flac cant. max. 53 flacLot 9 cant. min. 40 implant cant. max. 44 implantLot 10 cant. min. 25 seringa preuml cant. max. 28 seringa preumlLot 11 cant. min. 13 seringa preuml cant. max. 14 seringa preumlLot 12 cant. min. 40 flac cant. max. 44 flacLot 13 cant. min. 2 flac cant. max. 3 flacLot 14 cant. min. 2 flac cant. max. 3 flacLot 15 cant. min. 2 flac cant. max. 3 flacLot 16 cant. min. 6 flac cant. max. 7 flacLot 17 cant. min. 13 seringa preuml cant. max. 14 seringa preumlLot 18 cant. min. 8 pen cant. max. 9 pen.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in S.E.A.P. operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic(acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta pe care contestatarul il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Str. Prahovei nr. 1, et. 2, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.01.2013 10:35