Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Medicamente pentru programul HIV SIDA


Anunt de participare numarul 136328/06.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medicamente pentru programul HIV SIDA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Satu Mare, str. Prahovei nr. 1, farmacia spitalului
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 121, 702.8 si 137, 451.78RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de medicamente pentru programul HIV SIDA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Lamivudinum/Zidovudina 150 mg/300 mg cant. min. 327 cant. max. 360
Lot 2 Lamivudinum/Zidovudina 150 mg/300 mg cant. min. 816 cant. max. 900
Lot 3 Imunoglobulina umana 5g/100 ml-tip Flebogama cant. min. 3 cant. max. 6
Lot 4 Saquinavirum 500 mg cant. min. 1635 cant. max. 1800
Lot 5 Lopinavir/Ritornavir 200 mg/50 mg cant. min. 981 cant. max.1080
Lot 6 Ritornavirum 100 mg cant. min. 1308 cant. max. 1440
Lot 7 Efavirenz 600 mg cant. min. 327 cant. max. 360
Lot 8 Abacavirum/Lamivudinum/Zidovudinum 300 mg/150 mg/300 mg cant. min. 489 cant. max. 540
Lot 9 Stavudinum 40 mg cant. min. 456 cant. max. 504
Lot 10 Didanosinum 250 mgcant. min. 243 cant. max. 270
Lot 11 Abacavirum+Lamivudinum 600 mg/300 mg cant. min. 162 cant. max. 180
Lot 12 Raltegravirum 400 mg cant. min. 162 cant. max. 180
Lot 13 Darunavir 600 mg cant. min. 654 cant. max. 720
Lot 14 Atazanavirum 150 mg cant. min. 162 cant. max. 180
Valoarea estimata fara TVA: intre 121, 702.8 si 137, 451.78RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: lot 1 96 lei, lot 2 137 lei, lot 3-140 lei, lot 4 300 lei, lot 5 278 lei, lot 6 186 lei, lot 7 15 lei, lot 8 298 lei, lot 9 89 lei, lot 10 75 lei, lot 11 157 lei, lot 12 206 lei, lot 13 673 lei, lot 14 96 lei. .Perioada de valabilitate a garantie de participare este 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor iar contul in care se va depune garantia de participare este RO83TREZ5465006XXX007586 iar actul prin care se constituie garantia de participare va fi atasat online de catre ofertanti in S.E.A.P., lipsa garantiei de participare ducand la respingerea ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este 5 % din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in contul RO83TREZ5465006XXX007586.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri lunare alocate prin programul national de Hiv Sida
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau subcontractare conform art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-Ofertantul va completa si prezentaformularul nr. 1 din sectiunea III Formulare, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 formularul nr. 2 completat si prezentat, conform modelului din sectiunea III Formulare, Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 7 din sectiunea III Formulare.In cazul asocierii in scopul depunerii ofertei comune, acest document va fi completat de toti membrii asociatiei respective, Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 9 din sectiunea III Formulare.Persoane de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: manager Marc Ioan Adrian, director medical dr. Cristian Rusu, director financiar contabil ec. Rodica Beseni, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 10 din sectiunea III Formulare, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(sau O.N.R.C. dupa caz)-Pentru persoanele juridice romane ? se solicita: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia isi are sediul ofertantul(sau de O.N.R.C. dupa caz); certificat din care sa reiasa obiectul de activitate compatibil cu obiectul procedurii de atribuire valabile la data deschiderii ofertelor emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor in S.E.A.P.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu s-a solicitat.
Nu s-a solicitat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7068/03.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru: Lot 1 Lamivudinum/Zidovudina 150 mg/300 mg cant. min. 109 cant. max. 120Lot 2 Lamivudinum/Zidovudina 150 mg/300 mg cant. min. 272 cant. max. 300Lot 3 Imunoglobulina umana 5g/100 ml-tip Flebogama cant. min. 1 cant. max. 2Lot 4 Saquinavirum 500 mg cant. min. 545 cant. max. 600Lot 5 Lopinavir/Ritornavir 200 mg/50 mg cant. min. 327 cant. max. 360Lot 6 Ritornavirum 100 mg cant. min. 436 cant. max. 480Lot 7 Efavirenz 600 mg cant. min. 109 cant. max. 120Lot 8 Abacavirum/Lamivudinum/Zidovudinum 300 mg/150 mg/300 mg cant. min. 163 cant. max. 180Lot 9 Stavudinum 40 mg cant. min. 152 cant. max. 168Lot 10 Didanosinum 250 mgcant. min. 81 cant. max. 90Lot 11 Abacavirum+Lamivudinum 600 mg/300 mg cant. min. 54 cant. max. 60Lot 12 Raltegravirum 400 mg cant. min. 54 cant. max. 60Lot 13 Darunavir 600 mg cant. min. 218 cant. max. 240Lot 14 Atazanavirum 150 mg cant. min. 54 cant. max. 60Precizam ca in ultimele 12 luni s-au atribuit contracte de furnizare pentru produse similare cu anunturi de participare 132213/20.12.2011, 132193/20.12.2011, 132116/15.12.2011, 132116/15.12.2011, 124979/29.06.2011, 120353/28.04.2011, 120179/27.04.2011, 119202/12.04.2011, 118729/05.04.2011, 118315/31.03.2011 cu o valoare totala de 2012256, 12 lei fara TVA(respectiv 462832, 32 euro fara TVA) care depaseste pragul de 125000 euro fara TVA de licitatie deschisa conf. art. 27 (4) din O.U.G. 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui acte emis de autoritatea contractanta pe care contestatarul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Str. Prahovei nr. 1, et. 2, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 2617259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2012 07:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer