Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MEDICAMENTE PN HEMODIALIZA


Anunt de participare numarul 144474/20.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN ARGES
Adresa postala: str.Aleea Spitalului nr.36, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110114, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII, Tel. +40 248287150, In atentia: BADEA AURELIA, Email: [email protected], Fax: +40 248287202, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL JUDETEAN DE URGENTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE PN HEMODIALIZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PITESTI , STR. ALEEA SPITALULUI , NR. 36
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MEDICAMENTE PN HEMODIALIZA, CPV 33621300-2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33621300-2 - Preparate impotriva anemiei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILESE AFLA IN ANEXA B SI IN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 756, 705RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia se va depune pana la data limita de depunere a ofertelor, atat in SEAP , cat si la sediul autoritatiiGarantia se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari, care se prezinta in original, a unui ordin de plata sau a unei file cec, sau OP in contul Aut. Contr. sau chitanta dedepunere numerar la casieria acesteia, in contul RO40TREZ0465006XXX009193, deschis la Trez Pitesti cu conditia confirmarii acestora decatre banca pana la data depunerii ofertelor; Echiv pentru o garantie depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara dateilimita de depunere a ofertelor cu 5 zile;Garantia trebuie sa fie irevocabila; Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la primacerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei , respective 90 de zile-Masura in care CNSC respinge o contestatie , aut.contr. va retine contestatarului garantia de participare inconformitate cu art. 2781 al. 1lit. b din OUG NR. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Garantia , se restituie conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 LOT1= 314.70 lei , LOT2= 3604.25 lei LOT3= 1119.45 lei LOT4-= 196.24 lei LOT5= 298.00 lei , LOT6= 654.40 lei , LOT7= 1.54 lei , LOT8=228.35 lei LOT9= 749.52 lei, LOT10= 400.60 lei, Da 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contractului subsecvent . Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toatemodalitatile prevazute de art.90 din HG 925 /2006 Formular 10 , in termen de 10 zile lucratoare de la data semnarii contractului .- Eliberarea /restituirea garantiei de buna executie ? conform prevederilor art.92 alin.2) din HG 925 / 2006 cu modificarile si completarileulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET ALOCAT PROGRAMELOR NATIONALE DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - completarea formularului 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completarea formularului 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010- completarea si prezentarea
formularului prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.- completarea formularului 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile ART. 69^1 din OUG 34/2006: -Ofertantul/Candidatul/Ofertantul
asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are
actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu
persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ( MANAGER DR. SORIN VASIALESCU , DIR. MEDICAL DR.
DRAGOS SERB , DIR. FIN. CONT . EC. RODICA BESLIU , sef Serviciul Financiar ec. EPINGEAC GABRIELA ), este exclus din procedura
de atribuire. Aceasta se va completa inclusiv de tertul sustinator , daca este cazul .- completarea formularului 7Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea
conform cu originalul .-Certificat eliberat D.G.F.P , in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulCertificatele fiscale sa dovedeasca faptul ca ofertantul / candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele-Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004).Declaratie pe propria raspundere conform art.11 din HG 925 / 2006 .Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare , ofertantul are
dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere , semnata de reprezentantul legal , prin care confirma ca indeplinesc
cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire , aceasta se va completa inclusiv de tertul sustinator , daca
este cazul . Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , in original sau copie legalizata , sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu
originalul?In cazul ofertantului clasat pe primul loc , acesta se va prezenta in original pentru conformitate .In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la datele de 31.12.2012 vizat si inregistrat la organele
fiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin care
ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile la datele de 31.12.2012 vizat si inregistrat la organelefiscale competente si/sau alte documente legale edificatoare prin careofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Oferta tehnica si produsele trebuie sa respecte cerintele si specificatiile din
caietul de sarciniCertificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste
conformitatea produselor/ MEDICAMENTELOR( art.188 alin. 1 din OUG 34/2006)in cazul depunerii unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau
profesionala, inclusiv indeplinirea cerintelor minime se demonstreaza prin
luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.- Acordul de asociere- completarea formularului 8- se va prezenta
individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care
o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Oferta tehnica si produsele trebuie sa respecte cerintele si specificatiile dincaietul de sarciniCertificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa atesteconformitatea produselor/ MEDICAMENTELOR( art.188 alin. 1 din OUG 34/2006)in cazul depunerii unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sauprofesionala, inclusiv indeplinirea cerintelor minime se demonstreaza prinluarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.- Acordul de asociere- completarea formularului 8- se va prezentaindividual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe careo realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
GARANTIILE DE PARTICIPARE SE GASESC IN ANEXA B PE FIECARE LOT IN PARTE . IN CAZUL IN CARE SE CONSTATA CAOFERTELE CLASATE PE PRIMUL LOC CARE AU PRETURI EGALE , AUTORITATEA CONTRCTANTA VA SOLICITA CLARIFICARI PRININTERMEDIUL SEAP , CATRE OPERATORII ECONOMICI PENTRU DEPARTAJARE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATAR DESPRE UN ACT ALAUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL JUDETEAN PITESTI - COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: str. ALEEA SPITALULUI , nr. 36, Localitatea: PITESTI, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110114, Romania, Tel. +40 0248150, Fax: +40 0248202
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2013 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer