Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Medicamente program national oncologie


Anunt de participare numarul 133788/08.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Municipal "Filantropia" Craiova
Adresa postala: Str. N.Titulescu nr 40, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Punct(e) de contact: Str. N.Titulescu nr 40, Tel. +40 251307535, In atentia: Catalin Margineanu, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 251307535, Adresa internet (URL): www.filantropia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medicamente program national oncologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia SpitaluluiStr.Filantropieinr 1
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 63, 412.77 si 31, 951, 723.9RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente program national oncologie pentru 12 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652000-5 - Antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente program national oncologie pentru 12 luni - Antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
Valoarea estimata fara TVA: intre 63, 412.77 si 31, 951, 723.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare de 1% din valoarea maxima ( fara tva ) a lotului/loturilor pentru care se depune oferta - depunere prin orice instrument de garantare - perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - in situatia in care unul dintre operatorii economici participanti depune contestatie iar CNSC o respinge, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare reportata la valoarea estimata a lotului 1% din acesta valoare numai pentru loturile care intra sub incidenta art 278^1 aliniat 1. litera a. din OUG 34/2006.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a retine garantia de participare in situatiile stipulate la art 87 alin.1 litera a.b.c. din HG 925/2006 garantia de buna executie de 5% din valoarea contractului fara tva. - depunere prin orice instrument de garantare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CAS Dolj - Program National Oncologie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea - prezentare Formular nr. 1 din sectiunea Formulare-declaratie privind situatia personala - DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular nr. 2.1 ; DECLARATIE privind situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular nr. 2.2 ; DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular nr. 2.3 din sectiunea Formulare.-certificatul de participare cu oferta independenta - prezentare Formular nr. 5 din sectiunea Formulare.-certificat de atestare fiscala - eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteledepunerea certificatelor in oricare forma original/copie legalizata si copie conf cu originalul conform art 5 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAPpersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante responsabile de organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Dr Gurita Doina - presedinte (Director Medical); Dr. Bena Sandra - membru (Sef Program Oncologie); Ec Fartat Gabriela - membru - (Director Financiar Contabil); Farm Popa Constanta- Membru - (Farmacia Spital); Jr. Popescu Madalina - Membru - (Compartiment Juridic); Ing. Margineanu Catalin - Membru - (Compartiment Achizitii); Ec Burada Dorina - Secretar - (Compartiment Achizitii); Certificat constatator emis de O.N.R.C., valabil cu 10 zile inainte de data deschiderii ofertelor - din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridicedepunerea acestuia in oricare forma original/copie legalizata si copie conf cu originalul conform art 5 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisei de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de punere pe piata
un sistem de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Avand in vedere: - Dublarea numarului de aprobari eliberate CNAS si CAS Doljpentru pacienti care benificiaza de tratament cu antineopazice parenterale incepand cu luna februarie ceace face ca, cantitatilemaxime de medicamente antineoplazice prevazute in precedentul acord cadru sa fie epuiazte in luna februarie, tratamentu cu antineopazice parenterale trebuie sa fie continu pentru a evita remisiunile maladilor respective- necesitatea ca activitatea sa devina operationala pentru achizitor intr-un timp cat mai scurt avand in vedere riscurile asociate in situatia in care nu s-ar incheia acordul cadruse va aplica procedura de licitatie restransa accelerata
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 15
Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Clasamentul se va intocmi in ordinea descrescatoare a cifrei de afaceri medii pe ultimii trei ani
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2341/14.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2012 10:30
Locul: Craiova, str N Titulescu nr 40. - compartiment Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana imputernicita de operatorul economic. Imputernicirea va fi insotita de o copie a actului de identitate a persoanei imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
persoana vatamata poate sesiza CNSC in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante, considerat ilegal in baza art.256 pct 1) lit.a. OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiu Juridic - Spitalul Clinic Municipal "Filantropia" Craiova
Adresa postala: N. Titulescu, nr.40, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel. +40 251307535, Email: [email protected], Fax: +40 251307535, Adresa internet (URL): www.filantropia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2012 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer