Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MEDICAMENTE PSIHOANALEPTICE


Anunt de participare numarul 136040/30.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE PSIHIATRIE SOCOLA
Adresa postala: Str.Bucium, Nr.36, oras Iasi, Jud.Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700282, Romania, Punct(e) de contact: ANCA ZILOT, Tel. +40 232228088, Email: [email protected], Fax: +40 232228088, Adresa internet (URL): www.socola.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE PSIHOANALEPTICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: IASI, SOSEAUA BUCIUM, NR.36
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 512, 164.89RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: FRECVENTA ATRIBUIRII CONTRACTELOR SUBSECVENTE ESTE IN FUNCTIE DE REFERATELE DE NECESITATE SI DE FONDURILE ALOCATE. VALOAREA ESTIMATA ACORD CADRU ESTE DE MINIMA 323579.70RON SI MASIMA DE 1512164.89 RON.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE MEDICAMETE PSIHOANALEPTICE CONFORM CAIET SARCINI , SI ANEXA B(68 LOTURI) CU ESTIMARE CANTITATIVA MINIMA SI MAXIMA PENTRU ACORD CADRU SI CONTRACTE SUBSECVENTE ( CONFORM ART.66 DIN HG 925/2006). CANTITATILE SI VALORILE PENTRU ACORDURI CADRU SI CONTRACTE SUBSECVENTE SUNT PREZENTATE IN ANEXA B.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33661600-7 - Psihoanaleptice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ESTIMAREA PENTRU FIECARE LOT IN PARTE , ATA PENTRU ACORDURILE CADRU CAT SI PENTRU CONRTRACTELE SUBSECVENTE SE REGASESTE IN ANEXA B, CONFORM ART.66 DIN HG 925/2006.CANTITATILE MAXIME PENTRU 14 LUNI SUNT : LOT 1- ACID VALPROIC+VALPROAT DE NA200 MG-4600 CPR, LOT2- ACID VALPROIC+VALPROAT DE NA 57MG/ML-150 ML-140 FLACOANE, LOT3- ACID VALPROIC+VALPROAT DE NA 500 MG- 58000 CPR, LOT 4- ACID VALPROIC+VALPROAT DE NA 300 MG- 70000 CPR, LOT 5- ACID VALPROIC+VALPROAT DE NA 400 MG/ ML - 90 FLACOANE SOLUTIE INJECTABILA, LOT 6- CARBAMAZEPINA 200 MG- 140000 CPR, LOT7- CARBAMAZEPINA R 300 MG- 7000 CPR. RETARD, LOT8- CARBAMAZEPINA R 150 MG/5ML 14 FLACOANE, LOT 9- CLONAZEPAM 2 MG- 69000 CPR, LOT 10 CLONAZEPAM 0, 5MG- 70000 CPR, LOT11- FENOBARBITAL 100 MG- 14500 MG, LOT12- FENOBARBITAL 10%-2ML- 580 FIOLE, LOT 13- GABAPENTINA 300 MG- 14000 CAPSULE, LOT 14- PREGABALIN 75 MG- 2520 CAPSULE, LOT 15 LAMOTRIGINA 50 MG- 2280 CPR, LOT 16 TOPIRAMAT 50 MG- 2100 CPR. FILMATE, LOT 17 VALPROAT DE NA 300 MG- 14000 CAPSULE CU MINI COMPRIMATE , LOT 18 VALPROAT DE NA 500 MG- 14000 MINI PLICURI CU MINICOMPRIMATE, LOT 19- VALPROAT DE NA 1000 MG- 3500 MINIPLICURI CU MINICOMPRIMATE, LOT 20- AGOMELATINUM 25 MG- 2520 CPR FILMATE, LOT 21- BUPROPIONA 150 MG- 3450 CPR, LOT 22- CLOMIPRAMINA 25 MG- 3450 CPR, LOT 23 - CLORHIDRAT DE ATOMOXETINA 10 MG- 406 CAPSULE, LOT 24- CLORHIDRAT DE ATOMOXETINA 18 MG -329 CAPSULE, LOT 25- CLORHIDRAT DE ATOMOXETINA 25 MG- 168 CAPSULE, LOT 26 CLORHIDTAR DE ATOMOXETINA 40 MG- 84 CAPSULE, LOT 27 DONEPEZIL 5 MG- 3450 CPR, LOT 28 DONEPEZIL 10 MG 17400 CPR, LOT29 DOXEPINA 25 MG- 14000 DRAJEURI, LOT 30 DULOXETINA 60 MG- 4900 CAPSULE, LOT 31- DULOXETINA 30 MG- 4900 CAPSULE, LOT 32- ESCITALOPRAM 10 MF- 65240 CPR FILMATE, LOT.33 FLUOXETINA 20 MG- 644 CAPSULE, LOT 34 FLUVOXAMINA 50 MG- 690 CPR, LOT.35 GALANTAMINA 8 MG 7840 CAPSULE CU ELIBERARE PRELUNGITA, LOT 36- GALANTAMINA4MG/ML-100ML- 140 FLACOANE, LOT 37- GINKO BILOBA 80 MG- 17400 CAPSULE, LOT 38 MEMANTIN 10 MG- 31360 CPR FILMATE, LOT 39- MEMANTIN 10MG-G-50G- 70 FLACOANE, LOT 40 MIANSERINA 30 MG - 1750 CPR, LOT 41 MILNACIPRAN 25 MG- 9800 CAPSULE, LOT 42- MILNACIPRAN 50 MG- 1624 CAPSULE, LOT 43 MIRTAZAPINA 30 MG 10500 CPR, LOT 44 PAROXETINA 20 MG- 2280 CPR, LOT 45 PIRACETAM 400 MG- 34800 CPR, LOT 46 PIRACETAM 200MG/ML-5ML-1750 FIOLE, LOT 47 PRAMIRACETAM 600 MG- 23200 CPR, LOT 48 RIVASTIGMINA 3 MG-1624 CPR ORODISPERSABILE, LOT 49 RIVASTIGMINA 1, 5 MG- 3248 CPR ORODISPERSABILE, LOT 50 RIVASTIGMINA TTS 9.5MG/24H- 1380 PLASTURI TRANSDERMICI, LOT 51 RIVASTIGMINA TTS 4.6MG/24H 4200 PLASTURI TRANSDERMICI, LOT 52 SERTRALINA 20MG/60ML 690 FLACOANE SOLUTIE ORALA, LOT 53 SERTRALINA 50 MG 10500 CPR, LOT 54 TIANEPTINA 12.5MG 105000 CPR, LOT 55 TRAZODONA 150 MG 11600 CPR, LOT 56 VENLAFAXINA ER 75 MG 6900 CAPSULE RETARD, LOT 57 VENLAFAXINA ER 150 MG 3150 CAPSULE RETARD, LOT 58 VENLAFAXINA 37.5 MG 1050 CPR, LOT 59 ACIDUM TIOCTICUM 30MG/ML-20 ML- 60 FIOLE, LOT 60 ACIDUM TIOCTICUM 600 MG- 600 CPR FILMATE, LOT 61 BETAHISTINA 24 MG- 7000 CPR, LOT 62 CINARIZINA 25 MG 4600 CPR, LOT 63 CLORHIDRAT DE METILFENIDAT 18 MG- 420 CPR FILMATE, LOT 64- CLORHIDRAT DE METILFENIDAT 36 MG- 420 CPR FILMATE, LOT 65 HEMODERIVAT DEPROTEINIZAT DIN SANGE DE VITEL 200 MG- 17500 DRAJEURI, LOT 66 HIDROLIZAT DIN POTEINA DIN CREIER DE PORCINA 215 MG/ML-5ML- 14000 FIOLE, LOT 67 HIDROLIZAT DIN PROTEINA DIN CREIER DE PORCINA 215 MG/ML-10 ML- 4650 FIOLE, LOT 68- HIDROLIZAT DIN PROTEINA DIN CREIER DE PORCINA215MG/ML-1ML- 2900 FIOLE.
Valoarea estimata fara TVA: intre 323, 579.7 si 1, 512, 164.89RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare se constituie astfel Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf art. 86 din HG 925/2006 modificata cu HG 834/2009 sau prin virament bancar in contul RO42TREZ4065005XXX013174 deschis la Terezoreria Operativa a Municipiului Iasi, pentru SPITALUL CLINICDE PSIHIATRIE SOCOLA , CUI 4541165 Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. ? Formularul nr. 8 din sectiunea Formulare. Garantia de paticipare se constituie in cuantum de 50% din valoarea afisata pentru IMM-uri Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise (conf art.33, alin.3, litera b) din HG 925/2006 modificata cu HG 834/2009. Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in plic nesigilat in exteriorul plicului cu oferta. Garantia de particpare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art.87 si 88 din HG925/2006 modificata cu HG 834/2009.CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE IN SUMA TOTALA DE 29322 RON , DEFALCATA PE LOTURI , CONFORM ANEXA B.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea .Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr.3 - din Sectiunea Formulare .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 .Cerinte obligatorii: completarea Formularului nr.4 - din Sectiunea Formulare .Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1.Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr.5 - din Sectiunea Formulare III .Incadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie, in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Prof.Dr.Calin Scripcaru, Ec.Daniela Radulescu, Jurist Gina Grecianu, Jurist Ionela Aciobanitei, Ec.Anca Zilot, Dr.Dorina Donciu, Farm. Prim. Carmen Taraboanta, As. Farm. Nadia Boghian, As. Farm. Pompilia Mardare, Farm. Prim. Felicia Alexa, As. Farm. Alina Manolache.Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr.6 - din Sectiunea Formulare . Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , semnata si stampilata de catre persoana autorizata.- Autorizatie de distributie en-gross emisa de Agentia Nationala a Medicamentului in termen de valabilitate , conform Ordinului nr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea , organizarea si functionarea unitatilor de distributie en-gross de medicamente de uz uman. Sunt exceptate de la detinerea unor autorizatii pentru distributie en-gross de medicamente de uz uman, persoanele juridice care detin o autorizatie de fabrictie, pentru distribuirea produselor proprii acoperite de aceasta autorizatie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
angajament privind sustinerea financiara de terta persoana ( daca este cazul
Informatii privind situatia economico-financiara pentru
persoane juridice/fizice romane:
Cerintele minime obligatorii de calificare constau in: continutul documentuluisa dovedeasca ca ofertantul a realizat activitate economica; In cazul in care ofertantul este infiintat de mai putin de trei ani, se calculeaza cifra medie de afaceri pe numarul de ani in care a desfasurat activitate (inclusiv anul infiintarii).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii de calificare constau in ;
Prezentarea documentelor solicitate
Medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numa dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre AgentiaNationala a Medicamentului.
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3(trei) ani Cerintele minime obligatorii de calificare constau in:
a). prezentareadocumentelor solicitate;
b). continutul documentelor, sa dovedeasca capacitatea tehnica si/sau profesionala
PREZENTAREA CERTIFICATELOR DE CALITATE ISO 9001/200/ SI/SAU ALTE DOCUMENTE SI DOVEZI ECHIVALENTE CARE CONFIRMA ASIGURAREA CALITATII.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in SEAP conform art. 42 si 44 alineatul 2 din HG 1660/2006 si carora le-au fost transmise invitatiile de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta , conform prevederilor art.165 alin 2 din OUG 34/2006 modificata si completata prin HG 198/2007. In vederea participarii la licitatia electronica opertatorii eonomici trebuie sa fie inregistrati in SEAP avand certificatul digital valid pentru acces in sistem.Informatii disponibile pentru conecatare si inregistrare la http: //www.e-licitatie.ro. Licitatia electronica se desfasoara in SEAP si cuprinde 1 runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4483/25.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
NU SE ACCEPTA DEPUNERI DE OFERTE ALTERNATIVE CONFORM ART.36 DIN HG925/2006.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2012 11:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE PSIHIATRIE SOCOLA IASI, SOSEAUA BUCIUM, NR.36
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OPERATORILOR ECONOMICICA FIIN AUTORIZATI SA PARTICIPE/ASISTE LA DESCHIDEREA OFERTELOR, CU IMPUTERNICIRE DIN PARTEA OPERATORILOR ECONOMICI , CONFORM ART. 33 AL.2/HG925/2006.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Date limita de primire a solicitarilor de clarificari Data: ......................... Ora limita: ....................... Adresa: la adresa mai sus mentionata Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari :2 zile lucratoare de la primirea unei astfel de solicitari din partea operatorului economic. Raspunsurile la clarificarile solicitate de operatorii economici ? insotite de intrebarile aferente : se vor publica pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice - www.e-licitatie.ro), intr-un document atasat la invitatia de participare. In cazul in care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare in timp util, punand astfel autoritatea contractanta in imposibilitate de a respecta termenul prevazut mai sus, aceasta din urma are, totusi, obligatia de a raspunde la solicitarea de clarificare in masura in care perioada necesara pentru elaborarea si transmiterea raspunsului face posibila primirea acestuia de catre operatorii economici inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a clarifica/modifica/completa prezenta documentatie de atribuire din proprie initiativa sau ca urmare a unor solicitari din partea operatorilor economici. Respectivele clarificari/modificari/ completari devin parte integranta a documentatiei de atribuire. In cazul in care autoritatea contractanta constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis , in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPIND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CNOSTINTAA COMUNICATULUI PROCEDURII, IN CONFORMITATE CU ART 256^2 DIN OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE PSIHIATRIE SOCOLA- OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: IASI, SOSEAUA BUCIUM, NR.36, Localitatea: IASI, Cod postal: 700282, Romania, Tel. +40 232430920, Email: [email protected], Fax: +40 232430920, Adresa internet (URL): www.socola.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2012 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer