Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MEDICAMENTE PSIHOLEPTICE


Anunt de participare numarul 135362/09.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE PSIHIATRIE SOCOLA
Adresa postala: Str.Bucium, Nr.36, oras Iasi, Jud.Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700282, Romania, Punct(e) de contact: ANCA ZILOT, Tel. +40 0232228088, Email: [email protected], Fax: +40 0232228088, Adresa internet (URL): www.socola.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE PSIHOLEPTICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: IASI, SPITALUL CLINIC DE PSIHIATRIE SOCOLA, SOSEAUA BUCIUM, NR.36
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 617, 061.56RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: FRECVENTA ATRIBUIRII CONTRACTELOR SUBSECVENTE ESTE IN FUNCTIE DE REFERATELE DE NECESITATE SI DE FONDURILE ALOCATE. VALOAREA ESTIMATA ACORD CADRU ESTE MINIMA 114208.34 RON, MAXIM 1617061.56 RON.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE MEDICAMENTE PSIHOLEPTICE CONFORM CAIET SARCINI, SI ANEXA B CU ESTIMARE CANTITATIVA MINIMA SI MAXIMA ACORD CADRU SI CONTRACT SUBSECVENT( CF ART 66 DIN HG 925/2006)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33661500-6 - Psiholeptice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ESTIMAREA PE FIECARE LOT IN PARTE ATAT PENTRU ACORDURILE CADRU CAT SI PENTRU CONTRATELE SUBSECVENTESE REGASESTE IN ANEXA B, CONFORM PREVEDERILOR ARTICOLULUI 66 DIN HG 925/2006.CANTITATILE MAXIME PENTRU 14 LUNI SUNT : LOT 1 ALPRAZOLAM 0, 25MG -52500 CPR, LOT 2-ALPRAZOLAM 0.5 MG- 35000 CPR, LOT3-MEPROBAMAT 400 MG- 4600 CPR, LOT4 AMISULPRID 400 MG-3500 CPR, LOT 5- AMISULPRID 200 MG-21000 CPR, LOT 6- ARIPIPRAZOL 15 MG- 4900 CPR, LOT 7- ARIPIPRAZOL 10 MG- 4900 CPR, LOT 8 ARIPIPRAZOL 7, 5MG/ML-1, 3ML- 580 FLACOANE, LOT 9- BROMAZEPAM 1, 5MG- 58300 CPR, LOT 10 BROMAZEPAM 3MG- 23300 CPR, LOT11-BUSPIRONA 10 MG- 3500 CPR, LOT 11 BUSPIRONA 5 MG-4200 CPR, LOT12 BUSPIRONA 5MG-4200 CPR, LOT 13 CLORAZEPAT DIPOTASIC 5 MG- 17500 CAPSULE, LOT 14- CLORAZEPAT DIPOTASIC 10 MG- 10500 CAPSULE, LOT 15 CLORPROMAZINA 5MG/ML -7000 FIOLE, LOT 16 CLOZAPINA 100 MG- 28000 CPR, LOT 17 DIAZEPAM 10 MG- 140000 CPR, LOT 18 DIAZEPAM 10MG/ML-2ML- 35000 FIOLE, LOT 19 FLUPENTIXOL 50 MG/ML-350 FIOLE, LOT 20- HALOPERIDOL 2MG/ML- 14000 FLACOANE, LOT21 HALOPERIDOL 5MG/ML- 4600 FIOLE, LOT 22 HALOPERIDOL 2 MG- 1050 CPR, LOT 23- LEVOMEPROMAZIN 25 MG- 35000 CPR, LOT 24 LORAZEPAM 1 MG- 70000 CPR, LOT 22- MEDAZEPAM 10 MG- 7000 CPR, LOT 23 LEVOMEPROMAZIN 25 MG- 35000 CPR, LOT 24 LORAZEPAM 1 MG- 70000 CPR, LOT 25- MEDAZEPAM 10 MG- 7000 CPR, MIDAZOLAM 7, 5MG- 7000 CPR, LOT 27- MIDAZOLAM 5MG/ML-1ML- 230 FIOLE, LOT 28 NITRAZEPAM 5 MG- 2500 CPR, LOT 29 - OLANZAPINA10MG/FLACON -1160 FLACOANE, LOT 30 - OLANZAPINA 20 MG- 3260 CPR ORODISPERSABILE, LOT 31- OLANZAPINA 10 MG- 32660 CPR ORODISPERSABILE, LOT 32-OLAZAPINA 5MG- 6500 CPR ORODISPERSABILE, LOT 33- OLAZAPINA 15 MG- 1960 CPR ORODISPERSABILE, LOT 34- OLAZAPIA DEPOT 210 MG- 14 FLACOAE CU PULBERE INJECTABILA, LOT 35- OLAZAPIA DEPOT 300 MG- 17 FLACOAE CU PULBERE IJECTABILA, LOT 36- QUETIAPIA XR 400 MG- 16800 CPR FILMATE CU ELIBERARE PRELUGITA, LOT 37 QUETIAPIA XR 300 MG- 12600 CPR FILMATE CU ELIBERARE PRELUNGITA, LOT 38- QUETIAPINA XR 200 MG- 21000 CPR FILMATE CU ELIBERARE PRELUNGITA, LOT 39- QUETIAPIA XR 150 MG- 4200 CPR FILMATE CU ELIBERARE PRELUNGITA, LOT 40 QUETIAPINA XR 50 MG- 8400 CPR FILMATE CU ELIBERARE PRELUGITA, LOT 41 RISPERIDONA 1MG/ML-30 ML- 1160 FLACOANE SOLUTIE ORALA, LOT 42- RISPERIDOA 50 MG- 140 FLACOANE, LOT 43- RISPERIDONA 37, 5MG-350 FLACOANE, LOT 44- RISPERIDONA 25 MG- 70 FLACOANE, LOT 45- RISPERIDONA 1 MG- 2300 CPR, LOT 46- RISPERIDONA 2 MG- 9300 CPR, LOT 47- RISPERIDOA 3 MG- 1160 CPR, LOT 48- RISPERIDOA 4 MG- 9300 CPR, LOT 49- SERTINDOL 4 MG- 1050 CPR FILMATE, LOT 50- SERTIDOL 16 MG- 160 CPR FILMATE, LOT 51- SULPIRID 200 MG- 2100 CPR, LOT 52- SULPIRID 50 MG- 28000 CPR, LOT 53- TIAPRIDAL 100 MG- 46600 CPR, LOT 54 - TIAPRIDAL 50 MG- 5600 FIOLE, LOT 55- ZIPRASIDON 40 MG- 1600 CPR, LOT 56- ZIPRASIDON 20MG/ML- 58 FLACOAE, LOT 57- ZIPRASIDON 60 MG- 650 CPR, LOT 58- ZOLPIDEM 10 MG- 29000 CPR, LOT 59- ZOPICLON 7, 5MG- 23000 CPR, LOT 60- MELATONIUM 2 MG- 7350 CPR CU ELIBERARE PRELUGITA, LOT 61- ZUCLOPETIXOL 20 MG/ML-20 ML- 70 FLACOAE, LOT 62- ZUCLOPETIXOL 50 MG/ML- 700 FIOLE, LOT 63- ZUCLOPETIXOL 200 MG/ML- 233 FIOLE , LOT 64- ZUCLOPETIXOL 25 MG- 4600 CPR.
Valoarea estimata fara TVA: intre 114, 208.34 si 1, 617, 061.56RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare se constituie astfelInstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf art. 86 din HG 925/2006 modificata cu HG 834/2009 sau prin virament bancar in contul RO42TREZ4065005XXX013174 deschis la Terezoreria Operativa a Municipiului Iasi, pentru SPITALUL CLINIC DE PSIHIATRIE SOCOLA , CUI 4541165Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei. ? Formularul nr. 8 din sectiunea Formulare.Garantia de paticipare se constituie in cuantum de 50% din valoarea afisata pentru IMM-uriGarantia trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse (conf art.33, alin.3, litera b) din HG 925/2006 modificata cu HG 834/2009.Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in plic nesigilat in exteriorul plicului cu oferta.Garantia de particpare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art.87 si 88 dinHG925/2006 modificata cu HG 834/2009. CUANTUMUL GARATIEI DE PARTICIPARE ESTE IN SUMA TOTALA DE 31405 RON DEFALCATA PE LOTURI , CONFORM ANEXA B
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VEITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea .Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr.3 - din Sectiunea Formulare .
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 .Cerinte obligatorii: completarea Formularului nr.4 - din Sectiunea Formulare .
Declaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1.Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr.5- din Sectiunea Formulare III .Incadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie, in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Prof.Dr.Calin Scripcaru, Ec.Daniela Radulescu, Jurist Gina Grecianu, Jurist Ionela Aciobanitei, Ec.Anca Zilot, Dr.Dorina Donciu, Farm. Prim. Carmen Taraboanta, As. Farm. Nadia Boghian, As. Farm. Pompilia Mardare, Farm. Prim. Felicia Alexa, As. Farm. Alina Manolache.
Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr.6- din Sectiunea Formulare . Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului se va prezenta in una din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , semnata si stampilata de catre persoana autorizata.
- Autorizatie de distributie en-gross emisa de Agentia Nationala a Medicamentului in termen de valabilitate , conform Ordinului nr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea , organizarea si functionarea unitatilor de distributie en-gross de medicamentede uz uman. Sunt exceptate de la detinerea unor autorizatii pentru distributie en-gross de medicamente de uz uman, persoanele juridice care detin o autorizatie de fabrictie, pentru distribuirea produselor proprii acoperite de aceasta autorizatie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani (Fomularul 1 Sectiunea Modele de formulare din Documentatia de atribuire pentru achizitia publica de produsece face obiectul achizitiei).Se va preciza contul IBAN deschis de firma ofertanta la Trezorerie si adresa de corespondenta in situatia in care nu coincide cu adresa sediului social.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de Punere pe Piata sau declaratia ofertantului pe propria raspundere din care sa rezulte ca detine Autorizatie de Punere pe Piata, pentru lotul / loturileofertate , in termen de valabilitate( se va completa numarul autorizatiei de punere pe piata).
Medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numa dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre AgentiaNationala a Medicamentului.
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3(trei) ani (Formularul 7-Sectiunea Modele de formulare din Documentatia de atribuire pentru achizitia publica de produse ce face obiectul achizitiei), continand valori, perioade de livrare, beneficiari(indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati).
Prezetarea certificatelor de calitate ISO 9001/2008 si/sau alte documete si dovezi echivalete care cofirma asigurarea calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in SEAP conform art. 42 si 44 alineatul 2 din HG 1660/2006 si carora le-au fost transmise invitatiile de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta .Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv este urmatorul: pretul pe total lot pentru fiecare din cele 64 loturi.Licitatia electronica se desfasoara in SEAP si cuprinde 1 runda.Daca la sfarsitul licitaiei electronice , douasau mai multe oferte au preturile egale, autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP , in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici, de documente care contin noi preturi; sau comisia de evaluare stabileste ca fiind castigatoare oferta al carui pret de pornire a fost cel mai mic in cazul utilizarii criteriului " pretul cel mai scazut", si a fost depus la registratura unitatii cel mai devreme.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3530/28.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
NU SE ACCEPTA DEPUEREA DE OFERTE ALTERATIVE COFORM ART. 36 DI HG 925/2006.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2012 10:30
Locul: BIBLIOTECA SPITALULUI CLINIC DE PSIHIATRIE SOCOLA IASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE REPREZENTANT AL OPERATORILOR ECONOMICI PARTICIPANTI, CU IMPUTERNICIRE AVIZATA DE UNITATEA REPREZENTATA.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Date limita de primire a solicitarilor de clarificari Data: ......................... Ora limita: ....................... Adresa: la adresa mai sus mentionata Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari :2 zile lucratoare de la primirea unei astfel de solicitari din partea operatorului economic. Raspunsurile la clarificarile solicitate de operatorii economici ? insotite de intrebarile aferente : se vor publica pe SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice - www.e-licitatie.ro), intr-un document atasat la invitatia de participare. In cazul in care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare in timp util, punand astfel autoritatea contractanta in imposibilitate de a respecta termenul prevazut mai sus, aceasta din urma are, totusi, obligatia de a raspunde la solicitarea de clarificare in masura in care perioada necesara pentru elaborarea si transmiterea raspunsului face posibila primirea acestuia de catre operatorii economici inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a clarifica/modifica/completa prezenta documentatie de atribuire din proprie initiativa sau ca urmare a unor solicitari din partea operatorilor economici. Respectivele clarificari/modificari/ completari devin parte integranta a documentatiei de atribuire. In cazul in care autoritatea contractanta constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis , in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPIND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA A COMUNICATULUI PROCEDURII, IN CONFORMITATE CU ART. 256^2 DIN OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE PSIHIATRIE SOCOLA- OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: IASI, SOSEAUA BUCIUM , NR.36, Localitatea: IASI, Cod postal: 700282, Romania, Tel. +40 232228088, Email: [email protected], Fax: +40 0232228088, Adresa internet (URL): www.socola.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2012 08:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer