Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Medicamente psiholeptice,oftalmologie,impotriva obstructive ale cailor respiratorii


Anunt de participare numarul 136409/08.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medicamente psiholeptice, oftalmologie, impotriva obstructive ale cailor respiratorii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Satu Mare, str. Prahovei nr. 1, farmacia spitalului
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 145, 087.99 si 160, 259.04RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent se va incheia la finalizarea procedurii si va fi valabil pana in 31.12.2012, al doilea in 01.01.2013, al treilea in 01.01.2014, al patrulea 01.01.2015
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de medicamente psiholeptice, oftalmologie, impotriva obstructive ale cailor respiratorii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33661500-6 - Psiholeptice (Rev.2)
33662100-9-Medicamente pentru oftalmologie (Rev.2)
33673000-8-Medicamente impotriva maladiilor obstructive ale cailor respiratorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Ziprasidonum 20 mg/ml cant. min. 432 flacon cant. max. 480 flacon
Lot 2 Ziprasidonum 60 mg cant. min. 9768 compr cant. max. 10752 compr
Lot 3 Tropicamidum 1% cant. min. 432 flacon cant. max. 480 flacon
Lot 4 Tropicamidum 0, 5% cant. min. 864 flacon cant. max. 960 flacon
Lot 5 Atropinum 1% cant. min. 432 flacon cant. max. 480 flacon
Lot 6 Acetylcysteinum 300 mg/3 ml cant. min. 2160 fiola cant. max. 2400 fiola
Lot 7 Loratadinum 10 mg cant. min. 23998 compr cant. max. 26400 compr
Lot 8 Loratadinum sirop 100 ml cant. min. 434 flacon cant. max. 480 flacon
Lot 9 Bromhexinum sol int cant. min. 650 flacon cant. max. 720 flacon
Lot 10 Seringi Tinzaparinum sauseringi Innohep 0, 45 ml cant. min. 648 seringi cant. max. 720 seringi
Lot 11 Seringi Tinzaparinum sauseringi Innohep 0, 35 ml cant. min. 648 seringi cant. max. 720 seringi
Valoarea estimata fara TVA: intre 145, 087.99 si 160, 259.04RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: lot 1 433 lei, lot 2 1581 lei, lot 3 68 lei, lot 4 116 lei lot 5 68 lei, lot 6 47 lei, lot 7 180 lei, lot 8 44 lei, lot 947 lei, lot 10 171 lei, lot 11 123 lei.Perioada de valabilitate a garantie de participare este 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor iar contul in care se va depune garantia de participare este RO83TREZ5465006XXX007586 iar actul prin care se constituie garantia de participare va fi atasat online de catre ofertanti in S.E.A.P., lipsa garantiei de participare ducand la respingerea ofertei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este 5 % din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in contul RO83TREZ5465006XXX007586.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri lunare alocate de Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Satu Mare si fonduri de la bugetul de stat pentru U.P.U.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau subcontractare conform art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Precizam ca in aplicarea prevederilor art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 persoanele ce detin functii de decizie in organizare, derularea si si finalizarea procedurii de atribuire in autoritatea contractanta sunt: manager Marc Ioan Adrian, director medical dr. Cristian Rusu, director financiar contabil ec. Rodica Beseni.Precizam ca autoritatea contractanta nu are in componenta consilieri judeteni sau locali care sa aprobe documentatii de atribuire deoarece este un spital judetean de urgenta care este in subordinea autoritatii contractante consiliului judetean dar este o autoritate contractanta total diferita de acesta.Declaratie privind eligibilitatea-ofertantul va completa si prezentaformularul nr. 1 din sectiunea III Formulare, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-formularul nr. 2 completat si prezentat, conform modelului din sectiunea III Formulare, declaratie privind calitatea de participant la procedura-ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 7 din sectiunea III Formulare.In cazul asocierii in scopul depunerii ofertei comune, acest document va fi completat de toti membrii asociatiei respective, declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 9 din sectiunea III Formulare.Persoane de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: manager Marc Ioan Adrian, director medical dr. Cristian Rusu, director financiar contabil ec. Rodica Beseni, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 10 din sectiunea III Formulare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(sau O.N.R.C. dupa caz)-pentru persoanele juridice romane ? se solicita: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial in raza caruia isi are sediul ofertantul(sau de O.N.R.C. dupa caz); certificat din care sa reiasa obiectul de activitate compatibil cu obiectul procedurii de atribuire valabile la data deschiderii ofertelor emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor in S.E.A.P.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7461/09.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru: Lot 1 Ziprasidonum 20 mg/ml cant. min. 144 flacon cant. max. 160 flaconLot 2 Ziprasidonum 60 mg cant. min. 3256 compr cant. max. 3584 comprLot 3 Tropicamidum 1% cant. min. 144 flacon cant. max. 160 flaconLot 4 Tropicamidum 0, 5% cant. min. 288 flacon cant. max. 320 flaconLot 5 Atropinum 1% cant. min. 144 flacon cant. max. 160 flaconLot 6 Acetylcysteinum 300 mg/3 ml cant. min. 720 fiola cant. max. 800 fiolaLot 7 Loratadinum 10 mg cant. min. 7999 compr cant. max. 8800 comprLot 8 Loratadinum sirop 100 ml cant. min. 144 flacon cant. max. 160 flaconLot 9 Bromhexinum sol int cant. min. 216 flacon cant. max. 240 flaconLot 10 Seringi Tinzaparinum sauseringi Innohep 0, 45 ml cant. min. 216 seringi cant. max. 240 seringiLot 11 Seringi Tinzaparinum sauseringi Innohep 0, 35 ml cant. min. 216 seringi cant. max. 240 seringiPrecizam ca in ultimele 12 luni s-au atribuit contracte de furnizare pentru produse similare cu anunturi de participare 132213/20.12.2011, 132193/20.12.2011, 132116/15.12.2011, 132116/15.12.2011, 124979/29.06.2011, 120353/28.04.2011, 120179/27.04.2011, 119202/12.04.2011, 118729/05.04.2011, 118315/31.03.2011 cu o valoare totala de 2012256, 12 lei fara TVA(respectiv 462832, 32 euro fara TVA) care depaseste pragul de 125000 euro fara TVA de licitatie deschisa conf. art. 27 (4) din O.U.G. 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta pe care contestatarul il considera nelegale.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Str. Prahovei nr. 1, et. 2, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Tel. +40 261727259, Email: [email protected], Fax: +40 261727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2012 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer