Licitatie Publica - Medicamente si materiale consumabile aferente Programului National PNS11 - INSUFICIENTA RENALA CRONICA
Anunt de participare numarul 58347/12.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Timariu, Tel.021.317.21.94, Email: [email protected], Fax: 021.318.04.44, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medicamente si materiale consumabile aferente Programului National PNS11 - INSUFICIENTA RENALA CRONICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia institutului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 857, 654 si 11, 430, 616RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de fondurile bugetare alocate
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente si materiale consumabile aferente Programului National PNS11 - INSUFICIENTA RENALA CRONICA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile maxime si minime sunt cuprinse in caietul dec sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 857, 654 si 11, 430, 616RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
LOT1=14200lei;LOT2=6700LEI;LOT3=3200LEI;LOT4, LOT6, LOT9, LOT10=500LEI;LOT5=2000LEI;LOT7, LOT8=100LEI.SI LOT10=500LEI Garantie de buna executie :5%din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE, PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN OUG 34/2006, CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI, COPIE CERTIFICAT DE INREGISTRARE AL SOCIETATII, AVIZ DE FUNCTIONARE EMIS DE CATRE MS PUBLICE, CERTIFICAT PRIVIND SI IMPOZITE SI TAXE ELIBERAT DE DIRECTIA IMPOZITE SI TAXE, AVIZ DE FUNCTIONARE EMIS DE MSP PENTRU DEPOZITE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exercitiu financiar pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXPERIENTA SIMILARA, AUTORIZATIE SANITARA DE FUNCTIONARE EMISA DE MSP, CERINTE PRIVIND PREZENTAREA DE STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII, FISA DE INFORMATII GENERALE, LISTA PRINCIPALILOR LIVRARI IN ULTIMII 3 ANI , AUTORIZARE PT.LIVRAREA PRODUSELOR EMISA DE PRODUCATOR, DOCUMENTE EMISE DE ORGANISME ACREDITATE PT. PRODUCATOR GMP, AUTORIZATIE DE PUNERE PE PIATA EMISA DE A.N.M. SAU CERTIFICAT DE INREGISTRARE EMIS DE MSP SI SAU DECLARATIE DE CONFORMITATE, CERTIFICAT DE MARCAJ CEE EMIS DE ORGANISME ACREDITATE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S16-020097 din 24.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria institutului
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2008 12:00
Locul: Institutul Clinic Fundeni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate o persoana autorizata din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTE DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.R, SECTOR4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213321240, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: SOS.FUNDENI NR.258 SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Tel.021 3114648, Email: [email protected], Fax: 021 318 04 44, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2008 15:40