Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MEDICAMENTE SI MATERIALE SANITARE PENTRU DIALIZA


Anunt de participare numarul 56957/28.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Orasenesc Sinaia
Adresa postala: Str. Spitalului NR. 2, Localitatea: Sinaia, Cod postal: 106100, Romania, Punct(e) de contact: Anda Neagu, Tel.0244311953, In atentia: Anda Neagu, Email: [email protected], Fax: 0244311046, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE SI MATERIALE SANITARE PENTRU DIALIZA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL ORASENESC SINAIA,
STR. SPITALULUI NR.2, SINAIA, COD POSTAL 106100, JUD. PRAHOVA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 61, 960.68 si 1, 006, 991.12RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZAREA DE MEDICAMENTE SI MATERIALE SANITARE NECESARE DERULARII SUBPROGRAMULUI
« TRATAMENTUL DE SUPLEERE A FUNCTIEI RENALE LA BOLNAVII CU INSUFICIENTA RENALA CRONICA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.1)
24410000-1-Medicamente pentru tractul digestiv si metabolism (Rev.1)
24440000-0-Medicamente pentru sistemul genito-urinar si hormoni (Rev.1)
24492800-7-Solutii de dializa (Rev.1)
33181200-4-Filtre pentru dializa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ACHIZITIE ATASATA, VEZI ANEXA LA CAIETUL DE SARCINI.
Valoarea estimata fara TVA: intre 61, 960.68 si 1, 006, 991.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE CONFORMANEXEIBGARANTIA DE BUNA EXECUTIE CONFORM FISEI DE DATE A ACHIZITIEI PCT. VIII.2
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTARE CJAS PRAHOVA -CONTRACT NR. 16/ 18.04.2008. MODALITATE DE PLATA -CONFORM DOCUMENTATIEI DE ACHIZITIE - CAIET DE SARCINI, ATASATA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SE SOLICITA LEGALIZAREA ASOCIERII INAINTE DE SEMNAREA ACORDULUI CADRU.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34 / 2006- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificat de inregistrare, emis de Oficiul National al Registrului Comertului- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratiile Finantelor Publice locale de care apartin ofertantii- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatile locale competenteDocumentele solicitate vor fi in termen de valabilitate la data procedurii.Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ultimul bilant contabil raportat, vizat de DGFP apartinatoare.
Documentul solicitat va fi in termen de valabilitate la data procedurii.
Documentulse va prezenta in original sau copie legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Aviz de functionare emis de MS pentru tipul de activitate impus de achizitia publica pentru care se face ofertarea (inclusiv anexa);
- Certificat de reprezentant autorizat, emis de Ministerul Sanatatii, pentru producatorul dispozitivelor medicale ofertate ;
- Autorizatia din partea producatorului care sa ateste ca furnizorul este importator si/sau distribuitor autorizat pe teritoriul Romaniei, in situatia in care acesta nu va participa la licitatie in nume propriu, ci printr-un distribuitor ;
- Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse similare celor ofertate, a caror valoare insumata sa aibe valoarea minima a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului cadru , din ultimii 3 ani emisa pe Formularul C1- Recomandari din partea a minim doi beneficiari de produse similare celor ofertate emise pe Formularul C2 ;
- Declaratie privind mijloacele de transport si utilajele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului emisa pe Formularul C3;
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului - emisa pe Formularul C4; se solicita anexarea la declaratie a CV-urilor personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Toate documentele solicitate vor fi in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 19:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.09.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2008 12:00
Locul: Spitalul Orasenesc Sinaia, Str. Spitalului, Nr. 2, Sinaia, cod postal 106100, Jud. Prahova, Adm.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observator Ministerul Economiei si Finantelor si orice ofertant, cu conditia de a fi in posesia unei imputerniciri din partea reprezentantului autorizat al firmei ofertate, prezentata in original.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL CONTENCIOS AL SPITALULUI ORASENESC SINAIA
Adresa postala: Str. Spitalului, Nr. 2, Localitatea: Sinaia, Cod postal: 106100, Romania, Tel.0244311953, Email: [email protected], Fax: 0244311046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2008 18:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer