Licitatie Publica - medicamente si materiale sanitare specifice sectiei de hemodializa
Anunt de participare numarul 79938/11.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL GENERAL CAI FERATE DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: DROBETA TURNU SEVERIN, B-DUL CAROL I NR.5-7, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220099, Romania, Punct(e) de contact: Ramona Cimpoca, Tel.0252/317339, Email: [email protected], Fax: 0252/317339, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
medicamente si materiale sanitare specifice sectiei de hemodializa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul Spitalului General CF Drobeta Turnu Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie de medicamente si materiale sanitare specifice sectiei de hemodializa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
33616000-1-Vitamine (Rev.2)
33621300-2-Preparate impotriva anemiei (Rev.2)
33692800-5-Solutii de dializa (Rev.2)
33693000-4-Toate celelalte produse terapeutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 393, 916.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.07.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu se solicita garantie de participare. Garantia de buna executie in cuantum de 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
art.44 alin 2 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 1813. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale -
5. Certificat constatator, in original sau copie legalizata6.autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie legalizata SAU copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
VI.4.1 pentru materiale sanitare : a) Autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanatatii-in copie
b) Autorizatie de comercializare ( de dealer) emisa de producator/importatordin care sa rezulte ca ofertantul comercializeaza produsele ofertate-copie
c) Declaratie de conformitate din care rezulta ca produsul ofertat are marcaj CE /Certificat emis de MS din care rezulta ca produsul ofertat are marcaj CE-copie
VI.4.2 pentru medicamente :
a) Autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanatatii-in copie
b) Autorizatie de comercializare ( de dealer) emisa de producator/importatordin care sa rezulte ca ofertantul comercializeaza produsele ofertate-copie
c) Declaratie pe proprie raspundere a distribuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata eliberata de catre MSP in conformitate cu Ordinul nr.893/2006 pentru aprobarea Normelor privind autorizarea pentru activitatea de distributie angro de medicamente si Legea 95/2006 privind reforma in sanatate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatie deschisa cu faza finala de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
TDj 24/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2009 10:00
Locul: la sediul consultantului organizator-Terminal BRM regiunea IV Sud Vest Oltenia, ora 10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Spitalul General Cai Ferate Drobeta Turnu Severin
Adresa postala: B-dul Carol I, nr. 5-7, ,Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 235468, Romania, Tel.0252-317339, Fax: 0252-317339
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul General Cai Ferate Drobeta Turnu Severin
Adresa postala: B-dul Carol I, nr. 5-7, ,Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 235468, Romania, Tel.0252-317339, Fax: 0252-317339
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2009 12:17