Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MEDICAMENTE UNITATI ARONDATE - METADONA


Anunt de participare numarul 141907/12.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIAR SPITAL BUCURESTI RAHOVA
Adresa postala: soseaua Alexandriei, nr. 154, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051543, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA CONSTANTIN, Tel. +40 214200810, Email: [email protected], Fax: +40 214211519, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDICAMENTE UNITATI ARONDATE - METADONA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PenitenciarSpitalBucuresti Rahova, sos. Alexandriei, nr. 154, sector 5, Bucuresti
Cod NUTS RO 321 BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 134, 862.39 si 404, 587.16RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: FRECVENTA CONTRACTELOR SUBSECVETE MINIM 1 LUNA MAXIM 6 LUNI, VAL. MIN CONTR SUBSECV 11.250 RON VAL.MAX CONTR SUBSECVENT 67.500 RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU MEDICAMENTE UNITATI ARONDATE - METADONA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33693300-7 - Tratament in caz de dependenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate minima acord cadru 300.000 cpr ? cantitate maxima acord cadru 900.000 cpr
Cantitate minima contrct subsecvent - 25.000 cpr - cantitate maxima contract subsecvent - 150.000
Valoarea estimata fara TVA: intre 134, 862.39 si 404, 587.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 2 % din valoarea maxima totalafara TVAIN CUANTUM DE 8091, 74Mod de constituire : conform art.86 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in favoarea Penitenciarului Spital Bucuresti Rahova ;
- Formular -11 ;
-sau Ordin de Plata in favoarea Penitenciarului Spital Bucuresti Rahova, CONT RO16TREZ7055005XXX000148, TREZORERIE SECTOR 5sau prin depunere numerar la casieria unitatii ;
-Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 DEZILE DE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTEI.-Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data limita de depunere a ofertelor.- Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din H.G. 925/2006 si O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, vor fi respinse ca inacceptabile si returnate la deschidere.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conformLegii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie. Garantie de buna executieda v5% din valoarea fara TVA a fiecarui contractsubsecventMod de constituire : se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii DE O SOCIETATE BANCARA SAU DE O SOCIETATE DE ASIGURARI conform ART.90 ALIN 1/HG 925/2006in favoarea Penitenciarului Spital Bucuresti Rahova -Formular 18 ;
- sau prin virament bancarin cuantum de 5% din valoarea contractului ( fara TVA) ? incontul RO16TREZ7055005XXX000148, Trezorerie sector 5.Garantia de buna executietrebuie sa aiba valabilitate pe toata perioada contractului subsecvent, Constituirea garantiei de buna executie este o obligatie a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STATFONDURI FNUASS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea Completare : Formular A ? cerinta obligatorie.
Prezentare-original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul conform Ordinului 509/2011
Cerinta nr. 2-- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, 180 si 181 din OUG 34/2006Completare: Formular B - cerinta bligatorie.
Prezentare-original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul conform Ordinului 509/2011.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, pentru declaratia privindneincadrarea in situatiile prevazute la art.69, indice 1, din OUG 34/2006 sunt: Mircea Miorel ? director, Georgescu Vasile ? contabil sef, Popescu Gabriela ? farmacist, Dumitrache Camelia ? asistent de farmacie, Cristache ? sef serviciu economicofinanciar, Radulescu Laura ? ofiter achizitii, Constantin Gabriela ? agent administrativ
Cerinta nr.3- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor PubliceCertificatele sa prezintesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul, conform Ordinului 509/2011.Cerinta nr. 4 - Certificat Fiscal privind impozitele si taxele localeCertificatele sa prezintesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul, conform Ordinului 509/2011.
Cerinta nr. 5 - . Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFormular C1 ? cerinta obligatorie.
Prezentare - original, copie legalizata sau « copie lizibila conform cu originalul » conform Ordinului 509/2011 Cerinta nr. 1 ? Certificat constatator emis de ONRC completat cu toate informatiile din care rezulta obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator emis de ONRCSa fie prezentat in una din formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul, in conformitate cu prevederile Ordinului 509/2011.
? Pentru persoane juridice/fizice romane : prezentare ? copie legalizata sau « conform cu originalul »
? -Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.Cerinta nr.2Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii in termen de valabilitate LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTEI/ Autorizatie de distributie en gros emisa de Ministerul Sanatatii care atesta dreptul de a depozita si distribui medicamente uz uman .Mod de prezentare : copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul conform Ordinului 509/2011
Cerinta nr.3Autorizatie De Punere pe Piata eliberata de catre Ministerul Sanatatii in conformitate cu Ordinul nr.893/2006 pentru aprobarea Normelor privind autorizarea pentru activitatea de distributie en gros de medicamente si Legea 95/2006 privind reforma in sanatate /Autorizatie de comercializare emisa pe numele operatorului economicMod de prezentare : copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul conform Ordinului 509/2011
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1- Informatii Generale-? care va cuprinde in mod obligatoriu media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
FORMULARUL 1 din sectiunea ? Formulare ? ce cuprinde in mod obligatoriu media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
J/16547/31.01.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Popescu Gabriela ? farmacist, Dumitrache Camelia ? asistent de farmacie, Cristache ? sef serviciu economicofinanciar, Radulescu Laura ? ofiter achizitii, Constantin Gabriela ? agent administrativ
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca doi ofertanti prezinta aceeasi oferta financiara autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noile preturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf.OUG 34/2006 art.256 cu 2 si 270-271 in termen de 5 zile din ziua urmat luarii la cunostinta act considerat nelegal daca este vizat doc atrib SEAP data luarii la cunostinta este data publicarii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
: PENITENCIAR SPITAL BUCURESTI RAHOVA ? SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: Sos. Alexandrieinr. 154, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051543, Romania, Tel. +40 214211746, Email: [email protected], Fax: +40 214211519
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2013 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer