Licitatie Publica - Medicamente utilizate in cardiologie
Anunt de participare numarul 78920/29.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Stanculescu Corneliu, Tel.0241/503255, Email: [email protected], Fax: 0241/619260
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA
Adresa postala: BD TOMIS 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241/619.260;0241/503255-Biroul Achizitii, In atentia: Ec. Stanculescu Mihai Corneliu, Email: [email protected], Fax: 0241/619260
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA
Adresa postala: BD TOMIS 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241/619.260;0241/503255-Biroul Achizitii, In atentia: Ec. Stanculescu Mihai Corneliu, Email: [email protected], Fax: 0241/619260
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA
Adresa postala: BD TOMIS 145, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241/619.260;0241/503255-Biroul Achizitii, In atentia: Ec. Stanculescu Mihai Corneliu, Email: [email protected], Fax: 0241/619260
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medicamente utilizate in cardiologie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CTA
BDUL TOMIS NR. 145
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente utilizate in cardiologie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33622100-7 - Medicamente utilizate in cardiologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimata fara TVA: 108, 665.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIP: - 1 % din val fara TVA, expr in lei, coresp fiecarui lot de prod (anexa B; - scris de garantie bancara; -. OP in RO02TREZ2315005XXX000397;numerar in casieria spit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSA DE FINANTARE: Fondurile alocate de Casa de Sanatate a Judetului Constanta; Plata medicamentelor se va face prin Trez Mun Cta - venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitateaofertantului orig;
2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
3.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.4.Certificatul unic de inregistrareeliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra de afaceri Fisa de informatii generale - original;
2. Bilantul contabil - xerocopie certificata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista contractelor prestate in ultimii 3 ani original2.Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare. in original (solicitare valabila in cazul in care produselesunt furnizateprin subcontractanti)/contract de subcontractant /copie Xerox
3. Recomandari din partea altor beneficiari cel putin doua -copie
4. Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;
- -original
5.Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice si dotarile de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare. -original
6. Declaratie pe propria raspundere prin care furnizorul confirma ca are pe stoccantitatealunara pentru o perioadade doua luni de la data depunerii ofertei original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2009 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA - sala de consiliu -Bdul Tomis 145
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OPERATOR ECONOMIC CARE A DEPUS OFERTA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
NR. LOT 33622100-7 Medicamente utilizate in cardiologie UM Cant * 7 luniLOT 1 DIGOXINUM25mg cpr. 7000LOT 2 DOBUTAMINUM 250 mg/5ml fiola 1050LOT 3 EPINEPHRINUM 1% fiola 14000LOT 4 NITROGLYCERINUM5mg/1ml fiola 9100LOT 5 FOSFOBION 10 mg/ml fiola 1400LOT 6 ADENOSINUM 3 mg/ml - 2 ml fiola 350LOT 7 NORADRENALIMA 8mg/4ml fiola 1400LOT 8 FOSFOCREATININUM 1g flacon 140LOT 9 ACIDUM TRANEXAMCUM 0, 5 mg/ml-5ml fiola 1400LOT 10 LEVOSIMENDANUM 2, 5 mg/ml-5ml flacon 70
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030094, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030094, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Fax: (+4) 021 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE FI DEPUSA IN CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR; SOLUTIONAREA CONTESTATIEI POATE FI ATACATA IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA COMUNICARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: B-dul Tomis 145, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel.0241/503222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2009 21:29