Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MEDII DE CULTURA FIV


Anunt de participare numarul 142872/03.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC PANAIT SIRBU
Adresa postala: CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060251, Romania, Punct(e) de contact: OANA CRISTINA OPREA, Tel. +40 213161278, Email: [email protected], Fax: +40 213161296, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SPITALICEASCA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MEDII DE CULTURA FIV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul clinic de Obstetrica-Ginecologie Panait Sarbu- Magazie spital
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 424, 443.6 si 848, 887.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar sau trimestrial in functie de veniturile bugetare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MEDII DE CULTURA FIV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24931250-6 - Medii de cultura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.mediu de cultura pentru fertilizare =120-240
2.mediu de clivaj =120-240
3.mediu pentru cultura la blastocist=120-240
4.mediu spalare gameti=180-360
5.mediu pentru lavajul foliculilor=180-360
6.mediu spalare sperma=180-360
7.gradienti de densitate=12 24
8.ulei mineral= 240-480
9.hialuronidaza=12-24
10.PVP =12-24
11.mediu pentru biopsie de blastomer=12-24
12.mediu pentru congelarea spermei=24-48
13.mediu de spalare a spermei cu fenol rosu si gentamicina=168-336
Valoarea estimata fara TVA: intre 424, 443.6 si 848, 887.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
este calculata in suma fixa pentru fiecare lot si precizata in anexa B-conf. Art. 85 din Hotararea nr. 925/2006 avand in vedere si art.278 pct.bdin Ord.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica. Perioada de valabilitate al garantiei pentru participare va fi cel putin egalacu perioada de valabilitate al ofertei raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cursul la care se va face echivalenta din lei inalta valuta va fi cursul stabilit de BNR, respectiv cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a ofertei: 90de zile de la data limita depunerii ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86(1) din HG 925/2006. O.P. in contulRO02TREZ7065006XXX008533, TREZORERIE SECTOR 6. Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in cazul unei contestatii seva calcula in conditiile art.278^1 din OUG 34/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea formularului nr. 2;Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din
OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare- Completarea formularului nr. 3; Declaratie pe propria raspundere privind
neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006, Dr. Ovidiu Marcel MOISA ? MANAGER , Ec. Dorina LUNGU ? Director Financiar ? Contabil, dr. Albu Dinu Florin- director medical, Oana Cristina Oprea- Referent spec. I; Dr. Moisa Anca Cornelia; Asist Medical PrincipalToma Florina; Asistent Medical Generalist Tircomnicu Georgeta; Bencea Anca Cristina; Dr. Enache Traian , persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care au legatura cu organizarea, derularea si
finalizarea procedurii- Completarea Formular nr.9 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Completarea formularului nr. 4;Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de AdministrareFiscala.Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(Xerocopie semnata sistampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?);Certificat eliberat de catre Directia Impozite si TaxeLocale.Certificatul va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(Xerocopie semnata si stampilatade reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC-Original/copie legalizata/copie ?Conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare informatii generale cuprinzand si cifra de afaceri global pe ultimii 3 ani, prin completarea formularului nr. 1
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr. 1
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani-
Completarea formularului C1;
Operatorul economic va prezenta mostre de produs pentru toate loturileofertatecu titlul gratuit, la data si ora limita de depunere a ofertelo
Dovada implementarii si certificarii sistemul de management al calitatii ISO9001:2008 sau echivalent- xerocopie semnata si stampilata de
reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularului C1;Mostrele se ambaleaza individual si se eticheteaza cuurmatoarele informatii: denumire ofertant si denumire produs.xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cumentiunea ?Conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
in cadrul etapei de licitatie electronica, autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de catre sistemul informatic. Invitatia de participare si notificarea de incepere a licitatiei electronice vor fi generate si transmise automat catre adresa de posta electronica a operatorului economic inregistrat in sistem. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. - etapa de licitatie electronica consta intr-un proces repetitiv de ofertare, utilizandu-se suportul tehnic oferit de SEAP. Pentru a putea oferta in continuare, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP, conform prevederilor legale din HG 1660/2006; - Autoritatea contractanta va invita sa participe la aceasta etapa doar operatorii economici care au depus oferte admisibile in cadrul etapei de evaluare a ofertelor. Precizari specifice: - Obiectul procesului repetitiv: pretul total al ofertei exprimat in lei fara TVA. Ofertele depuse de catre operatori nu pot decat sa imbunatateasca (in sensul micsorarii preturilor), ofertele depuse anterior organizarii acestei etape electronice. Preturile cu mai mult de doua zecimale, vor fi rotunjite automat de catre SEAP, la valori cu doua zecimale. - Etapa finala de licitatie electronica se va desfasura intr-o singura runda. - Durata rundei va fi de o zi lucratoare. - In momentul finalizarii licitatiei electronice, sistemul informatic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul final determinat prin luarea in considerare a ofertelor finale introduse de ofertanti, pe baza criteriului de atribuire aplicat de autoritatea contractanta. - In termen de 48 ore maxim, operatorul economic desemnat castigator are obligatia prezentarii in original a noii propuneri financiare finale (formularul de oferta si centralizatorul de preturi), semnata si stampilata in original de catre reprezentantii legali sau persoanele imputernicite. - Daca dupa licitatia electronica doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita acestor ofertanti , o noua propunere in plic inchis, caz in care, contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Observati : Potrivit art. 42 din HG nr. 1660/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ?la licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP conform art. 6 alin (2) si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritatea contractanta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
776/26.02.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2013 12:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE OBESTERICA GINECOLOGIE , , PROF. DR. PANAIT SIARBU ?
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa reprezentanti ai ofertantilor daca prezinta imputernicire din partea ofertantului si un document de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea Contractanta Isi rezerva dreptul de a rezilia unilateral acordul cadru incheiat in baza procedurii In cazul in care produsele ceurmeaza a fi achizitionate vor face obiectul unui acord cadru incheiat de Ministerul Sanatatii conform OUG 71/2012.In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc, contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret , atunci in vederea atribuiriicontractului de achizitie publica, se va solicita respectivilor ofertanti pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis , caz in carecontractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OU 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE OBSTETRICA GINECOLOGIE , , PROF. DR. PANAIT SARBU ? ? Birou Achizitii
Adresa postala: CALEA GIULESTI, NR 5, SECTOR 6, ,, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel. +40 213161280, Email: [email protected], Fax: +040 213161296
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2013 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer