Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - medii de cultura, seruri, etaloane, materiale de referinta


Anunt de participare numarul 5541/19.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE IGIENA SI SANATATE PUBLICA VETERINARA
Adresa postala: Str. Campul Mosilor nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021201, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Mandragiu, Tel.252.46.51, In atentia: d-nei director economic Daniela Mandragiu, Email: [email protected], Fax: 252.00.61
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica in subordinea Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor
Activitate (activitati)
Altele: igiena si sanatate publica veterinara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
medii de cultura, seruri, etaloane, materiale de referinta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: IISPV, str. Campul Mosilor nr. 5 sect. 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
medii de cultura, seruri, etaloane, materiale de referinta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
24135000-9-Diverse produse chimice anorganice (Rev.1)
24144000-5-Compusi organici cu functie azotata (Rev.1)
24147000-6-Diverse substante chimice organice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
medii de cultura, seruri, etaloane, materiale de referinta, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 87, 944EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.05.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare stabilita este de 2900 RON, valabila 60 de zile. Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face din fonduri publice
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(formulare 12A si 12C); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (formuar 12 B si certificate constatatoare privind plata taxelor si impoziltelor la bugetul general consolidat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, in original sau copie legalizata) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru peroane juridice sau fizice romane; Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenta din punct de vedere profesional - pentru persoane juridice sau fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani - prezentarea bilantului contabil la 31.12.2004, 31.12.2005, 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima - cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 170.000 lei RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani - formular 12 D Lista cuprinzand dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe - formular 12 H Declartie privind efectivele anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - formular 12 I
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: cel putin indeplinirea si finalizarea unui contract similar in ultimii trei ani (cerinta privind experienta similara poate fi dovedita si prin cumularea mai multor contracte similare) cu o valoare minima de 50.000 euro, echivalent 170.000 RON Cerinta minima: sa faca dovada ca societatea dispune de minimum un autovehicul Cerinta minima: societatea sa aiba un efectiv mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere de minimum trei persoane.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria institutului
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2007 10:00
Locul: IISPV, str. Campul Mosilor nr. 5 sect. 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
delegati imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bvd. Dinicu Golescu nr. 38, sect 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.3118090, Fax: 3118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bvd. Dinicu Golescu nr. 38, sect 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.3118090, Fax: 3118095
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul prevazut de lege
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul juridic
Adresa postala: IISPV, str. Campul Mosilor nr. 5 sect. 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021201, Romania, Tel.2524651, Email: [email protected], Fax: 2520061
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2007 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer