Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Medii de cultura, truse de diagnosticare, sticlarie de laborator, reactivi de laborator


Anunt de participare numarul 137224/05.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Suceava
Adresa postala: Strada Scurta, nr. 2, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Bogdan Caba, Tel. +40 230522848/+40 230214894, In atentia: Compartiment achizitii- investitii, administrativ si patrioniu, Email: [email protected], Fax: +40 230520216/+40 230214894, Adresa internet (URL): http: //www.ansvsa.ro/?pag=594&jud=Suceava, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Medii de cultura, truse de diagnosticare, sticlarie de laborator, reactivi de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Strada Scurta, nr.2, localitate Suceava, Judet Suceava, Romania
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medii de cultura, truse de diagnosticare, sticlarie de laborator, reactivi de laborator
Obiect principal:
Medii de cultura, cod CPV- 24931250-6
Obiect secundar :
Truse de diagnosticare, cod CPV- 33141625-7
Sticlarie pentru laborator, cod CPV- 33793000-5
Reactivi de laborator, cod CPV- 33696500-0
IN CONFORMITATE CU PREVDERILE ART. 6, alin. 3 DIN H.G. 925/ 2006, D.S.V.S.A. SUCEAVA POATE PRELUNGI DURATA CONTRACTULUI DE FURNIZARE, PRIN ACT ADITIONAL LA CONTRACTUL INCHEIAT INITIAL SEMNAT CU ACORDUL AMBELOR PARTI, INCEPAND CU DATA DE 01.01.2013, PENTRU PRIMELE 4 LUNI ALE ANULUI 2013, IN CAZUL IN CARE SITUATIA O VA IMPUNE. IN ACEST CAZ, D.S.V.S.A. SUCEAVA POATE ACHIZITIONA PRODUSE PANA LA MAXIMUL DIN NECESAR, PENTRU LOTURILE LA CARE ESTE CAZUL. PRETUL PRODUSELOR VA FI ACELASI CA IN CONTRACTUL INITIAL DE FURNIZARE.Se opteaza pentru aplicarea art.6 din HGR nr. 925/ 2006.
Astfel:
- valoarea estimata minima pana la 31.12.2012- 246191, 20 RON fara TVA
- valoarea estimata maxima pana la 30.04.2013- 253063, 70 RON fara TVAValoarea estimata maxima s-a determinat luand in considerare varianta in care DSVSA Suceava opteaza pentru suplimentarea la nivel maxim prevazut a cantitatilor de produse.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24931250-6 - Medii de cultura (Rev.2)
33141625-7-Truse de diagnosticare (Rev.2)
33696500-0-Reactivi de laborator (Rev.2)
33793000-5-Sticlarie pentru laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
355 loturi de produse conform necesarului anexat si a anexei B. La unele loturi s-au prevazut cantitati minime si maxime. Contractul initial se va incheia pe cantitatea minima, iar acesta se poate suplimenta incepand cu data de 01.01.2013, in conformitate cu prevederila art. 6, alin. 3 din HG 925/ 2006.
- valoarea estimata minima pana la 31.12.2012- 246191, 20 RON fara TVA
- valoarea estimata maxima pana la 30.04.2013- 253063, 70 RON fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: intre 246, 191.2 si 253, 063.7RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 6 din HGR nr. 925/ 2006
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata pentru fiecare lot, conform anexei B " informatii privind loturile ".Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei ( 90 de zile de la data primirii ofertelor ). Valabilitatea garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelorModul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele variante): - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, ( Formularul nr 15- formulare ); scrisoarea de garantie bancara este de preferat sa fie eliberata de o banca cu sediul in Romaniasi se va depune in original; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO10TREZ 5915005XXX000146 deschis la Trezoreria Suceava; sau- Numerar depus la casieria centrala a institutiei ( program de lucru cu publicul: 09.00 ? 16.00 );Daca scrisoarea de Garantie Bancara/ Instrumentul de garantare nu contine inclusiv mentiunea de la punctul d), conform formularului atasat, oferta va fi respinsa in temeiul art 33 (3) lit. b din HG 925/2006.Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare ( finantare nationala si programe din Fondul European de Garantare Agricola- FEGA; Bugetul de stat, conform VI.3 )
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Declaratie privind eligibilitatea
1. Prezentare Formular nr.1, document semnat, stampilat si inregistrat.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Formularul va fi prezentat in cadrul procedurii de catre ofertanti/ ofertanti asociati/ terti sustinatori, dupa caz.B. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
1. Prezentare Formular nr.1 A, document semnat, stampilat si inregistrat.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Formularul va fi prezentat in cadrul procedurii de catre ofertanti/ ofertanti asociati/ terti sustinatori, dupa caz.
C. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
1. Declaratie pe proprie raspundere Formular nr. 2, document semnat, stampilat si inregistrat.
In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010
D. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor fizice/ juridice
Se va prezenta in original, copie legalizata notarial sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila doar in cazul in care documentul nu precizeaza faptul ca acesta este valabil doar in original sau in copie legalizata. Certificatul trebuie sa fie la data deschiderii ofertelor in termen de valabilitate din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv luna mai 2012 a impozitelor si taxelor la bugetul local . Pentru persoanele fizice/ juridice straine se considera edificatoare documente echivalente emise de autoritatile din tara de origine.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
E. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele fizice/ juridice
Se va prezenta in original, copie legalizata notarial sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila doar in cazul in care documentul nu precizeaza faptul ca acesta este valabil doar in original sau in copie legalizata. Certificatul trebuie sa fie la data deschiderii ofertelor in termen de valabilitate, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv luna mai 2012 a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat. Pentru persoanele fizice/ juridice straine se considera edificatoare documente echivalente emise de autoritatile din tara de origine.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
D.S.V.S.A. Suceava are dreptul de a exclude de la procedura orice ofertant care se incadreaza in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii, in conformitate cu prevederile art. 181 din O.U.G. 34/ 2006: a) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege;b) face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile prevazute la lit. a);c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. a) - d).
F. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( formular nr.8 )
Cerinta minima: prezentarea documentului solicitat
G. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioareprin Legea nr. 337/2006 si cu modificarile si completarile ulterioare
Cerinta minima: operatorul economic trebuie sa prezinte declaratia privind evitarea conflictului de interese din OUG nr. 34/2006. Se va completa Formularul nr. 15
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG nr.34/20061)": dr. Petrea Dulgheru? director executiv ; ec. Viorica Ureche- sef serviciu economic, patrimoniu si administrativ ; ec. Constantin Bogdan Caba- consilier compartiment achizitii- investitii, patrimoniu si administrativ H. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrareca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitatea cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, pentru persoanele fizice/ juridice straine- original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor ( emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor ).
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita in etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ca ofertantul clasat pe primul loc in cadrul fiecarui lot sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
1. Formularul nr.3 ?Informatii generale?. Cerinta minima de calificare- prezentarea documentelor cerute in xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind subcontractantii
1.Lista cu subcontractantii si specializarea acestora ( formular nr. 4 )
Nota: Formularul se va completa dupa caz, indiferent daca operatorul economic are sau nu subcontractanti si se va depune in cadrul documentelor de calificare.
2. Informatii privind asocierea
Cerinta obligatorie, in cazul in care mai multi operatori economici se asociaza si depun oferta comuna:
- prezentare acord de asociere, care va contine cel putin urmatoarele elemente:
? asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
? nominalizarea liderului asociatiei;
? comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
? platile se vor face catre liderul asociatiei.
Acordul de asociere va fi legalizat de catre asociati, doar in cazul in care oferta depusa de acestia va fi desemnata castigatoare de autoritatea contractanta.
3. Fisa experienta similara
Cerinta minima: se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara ( Formularul 5 ) pentru contracte similare in decursul ultimilor 3 ani.
4. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani( formular nr. 7 )
Cerinta minima: prezentarea listei principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2012 10:00
Locul: Strada Scurta, nr. 2, Localitatea Suceava, Judet Suceava, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati imputerniciti ai operatorilor economici participanti la procedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Cofinantare ( finantare nationala si Programe din Fondul European de Garantare Agricola- FEGA ) loturile: 4 98 3455 104 35115 105 35218 108 35521 12831 12933 13134 13635 13741 14042 14157 14258 14361 14462 16363 16364 16469 16770 168Fonduri bugetare loturile: 1 32 68 102 134 177 202 227276 301 3262 36 71 103 135 178 203 228 252 277 302 3273 37 73 106 136 179 204 229 253 278 303 3286 38 74 107 137 180 205 230 254 279 304 3297 39 76 109 142 181 206 231 255 280 305 3308 40 77 110 143 182 207 232 256 281 306 3319 43 78 111 144 183 208 233 257 282 307 33210 44 79 112 148 184 209 234 258 283 308 33311 45 80 113 149 185 210 235 259 284 309 33412 46 82 114 150 186 211 236 260 285 310 33513 47 83 116 151 187 212 237 261 286 311 33614 48 84 117 152 188 213 238 262 287 312 33716 49 88 118 153 189 214 239 263 288 313 33817 50 89 119 154 190 215 240 264 289 314 33919 51 90 120 155 191 216 241 265 290 315 34020 52 91 121 156 192 217 242 266 291 316 34122 53 92 122 157 193 218267 292 317 34223 54 93 123 158 194 219 244 268 293 318 34324 55 94 124 159 195 220 245 269 294 319 34525 56 95 125 160 196 221 246 270 295 320 34626 59 96 126 161 197 222 247 271 296 321 34727 60 97 127 162 198 223 248 272 297 322 34828 65 99 130 163 199 224 249 273 298 323 34929 66 100 132 167 200 225 250 274 299 324 35330 67 101 133 171 201 226 251 275 300 325 354Daca doua sau mai multe oferte admisibile au preturi egale si sunt clasate pe primul loc, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi, ca la o data si ora ce va fi stabilita ulterior, o nooua propunere de pret (in plic inchis), in care pretul nu poate fi mai mare decat cel initial. Va fi declarata castigatoare oferta cu pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.S.V.S.A. Suceava, Compartiment Juridic si Resurse Umane
Adresa postala: Strada Scurta, nr.2, Judet Suceava, Romania, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720223, Romania, Tel. +40 230522848, Fax: +40 230520216
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2012 20:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer