Licitatie Publica - Mentenanta aplicatii informatice
Anunt de participare (utilitati) numarul 97256/31.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Laura Filipas, Tel.0269803202, Email: [email protected], Fax: 0269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Mentenanta aplicatii informatice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SNTGN Transgaz SA Medias
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mentenanta aplicatii informatice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50324100-3 - Servicii de intretinere a sistemelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10000 lei, garantie de buna executie 5 % din valoare contract fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii; termenul de plata 30-90 zile de la data inregistrarii facturii la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere Legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta);Declaratie privind calitatea de participant la procedura;certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;autorizatia de functionare;documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-ultimul bilant contabil vizat de organele competente (30.06.2009)-declararea cifrei medii de afaceri(2007, 2008, 2009), minim 200.000 euro, completare Formularul IV.3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentareaExperienteisimilareavand o valoare de 500.000 lei, astfel:
- a). Sa aiba finalizate cu succes contracte de implementare SAP IS-U (solutia SAP de Utilitati impreuna cu BW de Utilitati), se solicita referinte de la client, in ultimii 3 ani;
b). Sa aiba finalizate cu succes contracte de Suport SAP IS-U (solutia SAP IS-U de Utilitati impreuna cu BW de Utilitati), se solicita referinte de la client, in ultimii 3 ani;
c). Sa aiba finalizate cu succes contract de implementare SAP IS-U in domeniul transportului de gaze prin conducte - se solicita referinte de la clienti, in ultimii 3 ani;
d).Sa aiba capabilitati dovedite pentru acordarea serviciilor de Helpdesk / Asistenta Tehnica si Suport Clienti;
Prestatorul va face dovada ca estepartener SAP ;
Se vor prezenta un minim de 2 referinte clienti de talie mare, catre care se deruleaza in mod curent Asistenta Tehnica si Suport in sistemul descris mai sus, cu posibilitatea de a fi contactati pentru referentiere;
Se solicita dupa completarea Formular 12 G;
- documente de atestarea a sistemului calitatii ISO 9001:2001; sau echivalent; domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei.
- documente de atestarea a sistemului calitatii ISO 14001:2001; sau echivalent; domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei.
- documente de atestare sistemului ISO 27001 manipulare de informatii clasificate, sau echivalent
Completare la cap VI.3 Alte informatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza faza finala de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2010 10:00
Locul: SNTGN Transgaz SA Medias
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Se vor prezenta CV uri si documente care sa ateste personalul de specialitate pentru : cel puin 20 consultanti functionali cu experienta de minim 3 ani in proiecte de SAP IS-U, inclusiv ariile functionale EDM (Energy Data Managment), BW (Business Warehouse) si PI (XI); se solicita declaraiilor de disponibilitate i prezentarea CV-urilor pentru urmatoarele competente de SAP: IS-U modul EDM, BW pentru Utilitati, PI (XI), ABAP pentru IS-U EDM, Portal; cel puin 10 consultanti tehnici cu experienta de minim 5 ani, pentru competente de Basis (toate componentele platformei GMOIS) si ABAP pe IS-U, datorita criticitatii platformei GMOIS in caz de incident, cat si datorita numarului de dezvoltari ABAP pe platforma IS-U ; se solicita prezentarea CV-urilor i a declaraiilor de disponibilitate.Centru de Asistenta Tehnica si Suport (Helpdesk), incluzand minimum urmatoarele componente: Proces complet de gestiune a incidentelor de la clienti: preluare incidente, prelucrare incidente, inregistrare incidente, trasabilitate incidente, escaladare incidente, raportare catre clienti; Aplicatie specifica si personal calificat, propriu, pentru gestiunea incidentelor; Posibilitatea de acces la distanta pentru gestiunea incidentelor, atat pentru clienti cat si pentru personalul de interventie propriu. Punct unic de contact in preluarea apelurilor pentru interventii, canale de comunicatii dedicate pentru asistenta tehnica la clienti (linie telefonica dedicata, email dedicat etc); Posibilitatea de a asigura asistenta tehnica client pe diverse nivele de prioritate si timp de raspuns.Centrul de Asistenta Tehnica si Suport sa functioneze de minim 3 ani;Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: str. I.C. Bratianu nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: -, Romania, Tel..0258/810286, Fax: .0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN Transgaz SA
Adresa postala: P-ta Constantin I Motas nr. 1, Localitatea: Medias, Cod postal: -, Romania, Tel.0269/803090, Fax: 0269/803403
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2010 08:12