Licitatie Publica - Mentenanta fibra optica
Anunt de participare (utilitati) numarul 115543/17.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Ana Ivanescu, Tel. 0722500570, Email: [email protected], Fax: 0372871908, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere care desfasoara activitate sectoriala in baza unui drept special sau exclusiv
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Mentenanta fibra optica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: In punctele prezentate in Anexa 1 la Caietele de sarcini, aferente SC ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA SA, SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA, SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOTUL 1: ?Servicii de mentenanta a fibrei optice instalate la beneficiarul SC Enel Distributie Banat SA?LOTUL 2: ?Servicii de mentenanta a fibrei optice instalate la beneficiarul SC Enel Distributie Dobrogea SA?LOTUL 3: ?Servicii de mentenanta a fibrei optice instalate la beneficiarul SC Enel Distributie Muntenia SA?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50331000-4 - Servicii de reparare si de intretinere a liniilor de telecomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1: ?Servicii de mentenanta a fibrei optice instalate la beneficiarul SC Enel Distributie Banat SA?LOTUL 2: ?Servicii de mentenanta a fibrei optice instalate la beneficiarul SC Enel Distributie Dobrogea SA?LOTUL 3: ?Servicii de mentenanta a fibrei optice instalate la beneficiarul SC Enel Distributie Muntenia SA?
Valoarea estimata fara TVA: 1, 517, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de part.: LOT 1:6.400 LEI/3.200 LEI pentru IMM;LOT 2:4.400 LEI/2.200 LEI pt IMM;LOT 3:4.500 LEI/2.250 LEI pentru IMM;Gar.de buna executie: 10%(5% pentru IMM) din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si 69 indice 1 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale? in original/copie, valabile la data deschiderii ofertelor (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata.Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata.In conformitate cu art. 46 alin. 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic are obligatia de a transmite o lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind cifra de afaceriglobala (pentru anii 2007, 2008, 2009).2) Informatii privind situatia financiara. Elemente privind capacitatea financiara a ofertantului la data de 31.12.2009 din bilantul ultimului an.In cazul in care Formularul nu este vizat de D.G.F.P., acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Ofertantii vor prezenta o lista care va cuprinde servicii similare prestate in ultimii 3 ani, de natura serviciilor ofertate si a caror valoare insumata va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului care se va incheia de catre operatorul economic cu autoritatea contractanta.
Serviciile cuprinse in aceasta lista vor fiinsotite de certificari de buna calitate emise de beneficiari. Certificarile de buna calitate vor preciza datele de contact ale beneficiarilor si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv.Observatie: Prezentarea de certificari care nu au legatura cu contractele prevazute in liste, nu se iau in considerare. Prezentarea de servicii care nu sunt insotite de certificari de buna calitate nu se iau in considerare. Nu se vor lua in calcul serviciile care nu sunt de natura similara cu serviciul care se doreste a fi achizitionat sau serviciile care nu sunt finalizate.
2) Declaratie pe proprie raspundere ca dispune de personal de executie suficient numeric si pregatit profesional pentru executarea volumului de lucrari ofertat3) Declaratie care contine informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, sisteme informatice, mijloace de protectie si siguranta de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere.
4) Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul confirma ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca, de protectie a muncii si PSI specifice serviciilor ofertate, prevazute in caietul de sarcini si de legislatia in vigoare si ca va respecta aceste norme pe parcursul indeplinirii contractului .
5) Declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul confirma ca poate actiona la reparatii accidentale pe toata durata unei zile (24 ore) in orice conditii meteo, in duratele specificate de achizitor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda.Durata rundei de licitatie electronica va fi de: 1 (una) zi lucratoare.Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Daca oferta este depusa intr-o alta limba, va fi insotita de traducere autorizata in lb. romana.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2011 11:00
Locul: sediul ENEL -Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. 0722.500.570, Fax: 0372.871.908
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2011 10:08