Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,MENTENANTA PENTRU ECHIPAMENTELE DE COMUNICATII DIN RRONS SI STATIILE CU SALT DE FRECVENTA HARRIS ?


Anunt de participare numarul 105629/10.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea militara 02415 Bucuresti
Adresa postala:  str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061352, Romania, Punct(e) de contact:  Ionel CEAUSU, Tel. +40 21 319 59 59 int. 251, In atentia:  Biroului achizitii echipamente, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 319 57 08, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,MENTENANTA PENTRU ECHIPAMENTELE DE COMUNICATII DIN RRONS SI STATIILE CU SALT DE FRECVENTA HARRIS ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 26 luni
Valoarea estimata fara TVA: 10, 039, 239RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitati si posibilitati de plata.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MENTENANTA PENTRU ECHIPAMENTELE DE COMUNICATII DIN RRONS SI STATIILE CU SALT DE FRECVENTA HARRIS , care constain mentenanta preventiva, in regim de urgenta si corectiva.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50333000-8 - Servicii de intretinere a echipamentului de radiocomunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea conform caietului de sarcini atasat prezentului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 039, 239RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare pentru fiecare lot, pentru detalii vezi anexa de loturi. Garantia se va constitui printr-un instrument de garantare conform documentatiei de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa finantare - buget de stat; plata prin cont deschis la trezorerie, conform precizarilor dindocumentatia de atribuire si proiectului de contract subsecvent.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Fisa de informatii generale.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind evitarea conflictului de interese (din care reiese ca ofertantul nu se incadreaza in prevederile art. 69¹ din O.u.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).
Copia certificatului de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care atesta implementarea unui sistem de asigurare a calitatii conform standardelor ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica se va desfasura intr-o singura runda, avand durata de 2 zile. Se va licita pretul ofertei pentru fiecare lot. Detalii in Fisa de date atasata prezentului anunt.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
46
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S67-101101 din 07.04.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2010 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2010 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor pot participa la sedinta de deschidere, daca vor avea asupra lor imputernicire si act de identitate si eventual observatori desemnati din partea UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Toate clarificarile aferente procedurii de achizitie vor fi postate la adresa de internet www.e-licitatie.ro/"Anunt de participare" in sectiunea "Documentatie si clarificari".Potentialii ofertanti au obligatia de a urmari site-ul www.e-licitatie.ro pana la comunicarea rezultatului procedurii de autoritatea contractanta.Procedura de evaluare decurge separat pentru fiecare lot, pe fiecare lot desemnandu-se cate un castigator.Contractele subsecvente acordului-cadru pot fi incheiate, respectiv, derulate in urmatoarele conditii: ORNISS a eliberat Certificatul de securitate industriala, nivel "SECRET"-solicitata de promitentul-prestator la ORNISS, pe baza Chestionarului de securitate (Formularul nr. 17-Anexa nr.25, din HG nr. 585 din 2002), transmis autoritatii contractante de catre promitentul-prestator;a fost avizata anexa de securitate aferenta contractului de catre autoritatea desemnata de securitate din cadrul MApN ;au fost eliberate documentele de acces la informatii clasificate "SECRET" pentru personalul firmei prestatoare;personalul autorizat al prestatorului a fost instruit asupra reglementarilor de securitate industriala de catre structura de securitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40213104642, Email:  [email protected], Fax:  +40213104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti-Sectia a ? IX ? a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Strada Splaiul Independentei, sector 4., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040011, Romania, Tel. +4021 4083600, Email:  [email protected], Fax:  +40214083781, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, cf. art. 256^2 din O.u.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic/autoritate contractanta
Adresa postala:  Strada Drumul Taberei nr. 7-9, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061352, Romania, Tel. +40213195959, Email:  [email protected], Fax:  +40213195708
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.08.2010 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer