Licitatie Publica - Mentenanta pentru electropompe de apa potabila marca Grundfos din Statiile de hidrofor
Anunt de participare (utilitati) numarul 137358/11.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Levente Papai, Tel. +40 264430050, In atentia: Maria Calatan, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264430886, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional clasa I
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Mentenanta pentru electropompe de apa potabila marca Grundfos din Statiile de hidrofor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Municipiul Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Activitatea de service va consta in lucrari de revizii periodice si reparatii a electropompelor ce au ca obiectiv mentinerea parametrilor optimi de functionare al acestor echipamente, pentru o buna desfasurare a procesului de productie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50511100-1 - Servicii de reparare si de intretinere a pompelor de lichid (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente CR 10-4 - 464 buc.
Echipamente CR 20-2 - 35 buc.
Echipamente CR 8-60 - 2 buc
Echipamente CR 15-3 - 2 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 309, 907.75EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 13.500 lei, echivalent a 3.023, 80 euro calculat la cursul de schimb al BNR din data de 01.06.2012, respectiv 1 euro = 4, 4652 lei. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile, incepand cu termenul limita de primire a candidaturilor.Garantia de participare se poate constitui prin: a)depunere directa la casieria S.C.CAS S.A.b)virament bancar, ordin de plata semnat de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APA SOMES S.A. in contul IBAN RO28RNCB0106000767440001 deschis la BCR Cluj-Napoca.c)instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conform Formularului nr.17.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM), conform Formularului nr. 3.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o eventuala contestatie nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului de 1.383.800, 08 lei, echivalent a 309.907, 75 euro, calculat la cursul de schimb al BNR din data de 01.06.2012, respectiv 1 euro=4, 4552 lei, suma calculata de 5.163, 80 lei, conform art. 278^1 alin (1), lit. (b) din OUG nr. 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi constituita prin una din urmatoarele forme: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatae de asigurari(conform Formularului nr. 19) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art.90, alin.(3)din H.G.925/2006 si H.G 1045/2011.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 alin.(2)din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.4).Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 (Formular nr.5).Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(Formular nr.6).Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.(Formularul nr.7).Certificat de Atestare Fiscala privind plata
obligatiilor catre bugetul de stat, din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a candidaturii.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale emis de Consiliul local - Directia de taxe si impozite locale din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul va face dovada ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani este minim 400.000 euro. Daca un grup de operatori depun candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care candidatul sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea
financiara a unei/unor terte persoane, cerinta va fi indeplinita de catre un singur sustinator.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unei terte persoane, atunci se va prezenta o declaratie si un angajament ferm la persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si
profesionale invocate.
Candidatul va fi autorizat pentru efectuare service de producatorul electropompelor GRUNDFOS.
Candidatul va face dovada ca in ultimii trei ani a prestat servicii similare in valoare de minim 250.000 euro.Daca un grup de operatori economici depun candidatura comuna, atunci cerinta va fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Candidatul va face dovada ca are personal tehnic calificat cu experienta in domeniu, care sa fi indeplinit cel putin un contract similar in ultimii 3 ani.
Sef proiect - absolvent de studii tehnice universitare, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un contract similar;
Specialist (minim 2), pe domenile electric/mecanic/electrotehnic/automatizari, absolvent studii tehnice cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un contract similar;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AP-59-2012-LP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2012 10:00
Locul: Sediul SC Compania de Apa Somes SA, et. 1, cam .3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care se constata oferte cu punctaje egale, autoritatea contractanta va solicita candidatilor preselectati care au obtinut punctajul cel mai mare o noua propunere financiara, in plic inchis, caz in care contractul de servicii se va incheia cu candidatul preselectat a carui punctaj rezultat prin aplicarea algoritmului de calcul este mai mare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la Art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Compania de Apa Somes S.A. - Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400675, Romania, Tel. +40 264591444, Email: [email protected], Fax: +40 264430886
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2012 14:57