Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mentenanta pentru mijloacele de auto de tip Dacia din flota auto a S.C. CONPET S.A.Ploiesti


Anunt de participare (utilitati) numarul 138273/20.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unic transportator de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Mentenanta pentru mijloacele de auto de tip Dacia din flota auto a S.C. CONPET S.A.Ploiesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: punctele de lucru ale prestatorului
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de prestari servicii de mentenanta pentru mijloacele de auto de tip Dacia din flota auto a S.C. CONPET S.A.Ploiesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile de mentenanta cuprinde urmatoarele tipuri de servicii:
- Monitorizarea, verificarea si repararea sistemelor de detectie, franare, motor, de transmisie si rulare, echipamentelor electrice si electronice, tinichigerie, vopsitorie etc. ;
- Revizii in garantie;
- Revizii post garantie;
- Reparatii planificate si accidentale
Valoarea estimata fara TVA: 180, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
3.600 lei, val.120 de zile de la data limita de depunere a of.- prin instr. de garantare emis de o soc.bancara/soc.asig., prezentat in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, din el sa reiasa ca soc.bancara/soc.asig.va plati CONPET suma solicitata cu conditia ca in cererea sa CONPET sa specifice ca suma ceruta de ea si datorata ei este din cauza existentei uneia dintre sit.prevazute de art. 87 din HG 925/2006).In instr. de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie respinsa de CNSC, CONPET are dreptul sa retina din valoarea GP, iar soc.bancara/asigurari va elibera catre CONPET, suma stabilita cf art. 2781 din OUG 34/2006, respectiv: 1.800 lei.- prin OP prin virarea sumei reprezentand c-val. GP in contul CONPET (RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, deschis la BCR Ploiesti), pana la termenul si ora limita de deschidere a ofertelor.Documentul care confirma plata GP va fi anexat plicului exterior. Cuantum: 10 % din valoarea fara TVA a contractului;Mod de constituire: - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 coroborat cu prevederile HG 1045/2011.- Instrument de garantare, emis de catre o soc.bancara sau o soc.de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, valabil 36 luni de la data semnarii contractului.Din instrum. de gar. trebuie sa reiasa ca soc. banc./soc. de asig. va plati suma solicitata, in limita prejudiciului creat.Anterior emiterii unei pretentii asupra GBE, CONPET va notifica aceasta pretentie prest.precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Se solicita Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Ofertantul (fiecare membru asociat- in cazul asocierii si tertul sustinator ? daca exista) are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.Cerinta nr. 2 - Se solicita Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Cerinta obligatorie: Ofertantul (fiecare membru asociat- in cazul asocierii si tertul sustinator ? daca exista) are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.Cerinta nr. 3 -Se solicita Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 4 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?.Ofertantul din alta tara are obligatia de a de a completa si prezenta Formularul nr. 4 in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 4 - Se solicita Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Cerinta obligatorie: Ofertanul (fiecare membru asociat- in cazul asocierii si tertul sustinator ? daca exista) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?.Ofertantul din alta tara are obligatia de a de a completa si prezenta Formularul nr. 5 in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 5 - Se solicita Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale
Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliul local/primarie, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local, in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi depuse in oferta in original sau in copie legalizata. sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantului I s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.
Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre institutiilecompetente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificate de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana, valabil la data deschiderii ofertelor.Cerinta nr. 6 Se solicita Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006
Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii, tertul sustinator; in cazul subcontractarii, subcontractantul) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 6. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 6 in original si in traducere legalizata in limba romana.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Ing. Dorin Tudora ? Director General, Ec. Elena Buzatel ? Director Financiar, dr.ing. Gheorghe Ionescu ? Director Mentenanta Dezvoltare, Ing. Vasile Crisan ? Director Logistica Achizitii, Presedinte comisie de evaluare; Membrii comisie de evaluare: Sing. Zoze Schiopu ? Sef Sectie Transporturi Auto; ec.Lucia Dumitrescu ?Sef Serv. CFP; cs.jr. Valentin Marcu ? Serv. Juridic; exp. jr.Agripina Tircavu ? Serv. Achizitii Publice, Contracte, Lucrari, Servicii; Membri de rezerva comisie de evaluare: Exp.jr. Dan Manolache ?Sef Serv. Achizitii Publice, Contracte, Lucrari, Servicii; ing. Marian Marinescu ? Sectie transporturi Auto; ing. Ingrid Voinea - Serv.CFP; cs.jr. Cornel Banica ? Serv. Juridic; Ec. Andrei Camen - Serv. Achizitii Publice, Contracte, Lucrari, Servicii. Cerinta nr. 1 Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate conformitate cu Legea nr. 26/1990, eliberat in luna anterioara deschiderii ofertelor sau in luna deschiderii ofertelor, in original sau in copie legalizata. Ofertantul poate prezenta certificatul si in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in situatia in care ofertantul s-a implicat in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire. In acest ultim caz, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei cu originalul/copia legalizata. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC prezentat de ofertant.
Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate si reparatii pentru mijloace auto specificate in caietul de sarcini si ca au punct de lucru la o distanta maxima de 45 km fata de Ploiesti.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.Se solicita Declaratie privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.
Ofertantul trebuie sa faca dovada mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3
ani de minimum 360.000 lei.
Cerinta nr. 2 Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care reiese cifra de afaceri globala la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, bilanturile vor fi vizate si inregistrate de organele competente. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant la datele 31.12.2010 si 31.12.2011, din care sa reiasa cifra de afaceri la datele 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011.
Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 4.Se solicita contract de reparator si distribuitor autorizat (cerinta conform prevederilor stipulate in carnetele de garantie in care sunt precizate conditiile in care se asigura de catre producatorul autovehiculelor garantia acestora) incheiat cu Automobile Dacia, contract valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Se accepta si un acord de principiu semnat cu producatorul din care sa reiasa ca, in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare, ofertantul va semna un contract de reparator si distribuitor autorizat cu firma producatoare a autovehiculelor.
Cerinta nr. 1.Se solicita Declaratie si lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani -
Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei sale in prestarea de servicii
cu obiect asemanator celui pentru care se oferteaza, prin prezentarea a maximum 3 contracte cu valoare cumulata de 180.000 lei. Ofertantul va prezenta copii ale paginilor relevante ale contractelor, din care sa reiasa, pentru fiecare, numarul si data contractului, partile contractante, obiectul
contractului, valoarea contractului, durata, pagina cu semnaturi;recomandari din partea beneficiarilor contractelor respective.
Cerinta nr. 2
Ofertantul are obligatia de a complete prezenta Declaratie si Lista cu subcontractantii care urmeaza sa indeplinesca parti (in exprimare valorica) din contract, cu: val.subcontr., acordul subcontractantului, specimen de semnatura si stampila in orig.(sau Acord de subcontractare, semnat?model in Formulare).In cazul in care ofertantul nu va subcontracta, are obligatia sadeclare ca nu are subcontractant.Alte precizari: ofertantul va prezenta, pentru subcontractant datele de identifica din certificatul de inregistrare.
Raspunderea privind indeplinirea tuturor criteriilor de calificare soliciat ii revine in mod exclusiv ofertantului. Nu se vor lua in considerare documente de calificare prezentate de subcontractant, cu exceptia celor solicitate expres si a resurselor materiale si umane, cu conditia ca subcontractantul sa indeplineasca in totalitate serviciilepentru care prezinta resursele.
Cerinta nr. 3.Se solicita Autorizatii, certificate necesare pentru indeplinirea contractului.Ofertantul are obligatia de a prezenta, in copie:
- autorizatie eliberata de Registrul Auto Roman (R.A.R.), emisa in baza OG 82/2000 aprobata prin Legea 222/2003 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru lucrari de reparatii si reglari la autovehicule rutiere, valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertei;
- autorizatie eliberata de Registrul Auto Roman (R.A.R.)emisa in baza OG 82/2000 aprobata prin Legea 222/2003 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru efectuare inspectie tehnica periodica (I.T.P.), valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.
Cerinta nr. 1.Certificarea sistemului de management al calitatii. Ofertantul va prezenta, in copie, Certificatul ISO 9001:2000 (SR EN ISO 9001:2001), sau echivalent, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea istemului de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara alcatuita din: tarif manopera 80p , tarif tractare 10p
2.
componenta tehnica
10%
Descriere: termen de intreventie- reprezinta timpul in care op.ec. se mobilizeaza sa ajunga la fata locului, constata defectiunea si are o minima interventie in vederea limitarii prejudiciului
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2012 11:00
Locul: Sediul Ad-tiv II al S.C.CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor: imputernicire, copie BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Factori de evaluare: 1.Pretul ofertei-90 puncte (1.1.Tarif manopera [lei/h]-80 puncte;1.2.Tarif tractare mijloc auto [lei/km]-10 puncte); 2.Termen de interventie (timpul in care op.ec. se mobilizeaza, ajunge la fata locului si are o minima interventie in vederea limitarii prej.)-10 puncte1.1.Pct Tarif manopera [lei/h] se acorda astfel: a) pt cel mai mic tarif ofertat, se acorda punctajul maxim; b) pt alt tarif ofertat se acorda pct.astfel: Mn = (tarif minim/tarif ofertat) x pct.maxim alocat1.2. Pct Tariful tractare mijloc auto [lei/km] se acorda astfel: a)pt cel mai mic tarif ofertat, se acorda pct.maxim;b)pt alt tarif ofertat, se acorda pct astfel: Tt = (tarif minim/tarif ofertat) x pct.maxim alocat;Tarifele care se compara sunt prezentate de ofertanti in Formularul de oferta.Punctajul pt fact. pretul of. este suma punctajelor celor 2 factori de evaluare.2. Pct Termen de interventie se acorda astfel: a) pt. termenul de interventie mai mic de 24 ore, se acorda pct maxim; b) pt. un termen de interventie de cuprins in intre 24 ore si 48 ore, incusiv, se acorda pct astfel: In = (In mic /In ofertat) x punctaj maxim alocat.Un termen e interventie mai mare de 48 de ore va duce la declarea ofertei ca neconforma.Termenul de interventie se precizeaza in Formularul Propunere tehnica.Pct total=Pct factor pret +Pct termen de interventieOfertantul are obligatia de a completa si prezenta declaratie privind acceptare conditii obligatorii si clauze contractuale (Formularul nr. 9 din Sectiunea IV, ?Anexe Formulare?) Oferta va fi considerata neconforma in cazul in care se fac propuneri referitoare la clauzele contractuale obligatorii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. CONPET S.A. Ploiesti
Adresa postala: str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2012 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer