Licitatie Publica - Mentenata preventiva /predictiva pentru intretinerea in starea buna de functionare in stare de buna functionare a instalatiilor, efectuarea reviziilor tehnice si masuratori echipamente electrice, conform PE 116/94
Anunt de participare numarul 120326/30.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma a Domeniului Public Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Mesterul Manolefn, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400601, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian-Paul Pantis, Tel. 0264-552666, Email: [email protected], Fax: 0264444576, Adresa internet (URL): www.radpcj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma-autoritate contractanta cf. art. 8 lit. b din OUG 34/2006
Activitate (activitati)
Altele: Regie Autonoma a Domeniului Public
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie produse -bitum
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Cantonului f.n., Cluj-Napoca, cod postal 400397
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de produse - bitum
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113610-4 - Bitum (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
700 to
Valoarea estimata fara TVA: 1, 505, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 20.000 lei, Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte fonduri: fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Informatii generale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 in conformitate , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 (cazier judiciar), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Certificat de inregistrare de la Registrul comertului, Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competentela data de 30.06.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica: Decl. priv. lista principalelor livrari de produse similareefectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse pe ultimii 3 ani se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar;orice declaratie referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului resp.In cazul in care ofertantii au avut contracte similare in derulare cu autoritati publice in anul 2010, este obligatorie prezentarea recomandarilor.Se vor lua in considerare doar recomandarile cu calificativul foarte bine si bine;Asigurarea cu personal de specialitate si asigurarea cu echipamente si utilaje pentru indeplinirea contractului, Autorizatielaborator propriu sau contract colaborare;Declaratia de conformitate produse eliberata de organisme acreditate pentru certificare in conformitate cu directiva 89/106/CCE si HG 1022/2002;Referat tehnic al incercarilor pentru eliberarea declaratiei de conformitate, emis de organisme acreditate; Buletin de analize, raport de incercare privind calitatea produselor la un laborator de grad superior(institutie sau laborator de gradul II);Documente emise de organisme abilitate pt. bitumul de import care sa ateste ca poate fi folosit in Romania;Inf. privind subcontractantii, Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna, Autorizare pentru livrarea produselor ofertate in cazul in care ofertantul nu este si producator, Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Cf. art 110 al.1 lit.a si art. 113 al. 2 din OUG 34/2006 modif, la proc.lic. deschisa nu a fost depusa nici o oferta si contractele de lucrari necesita aprovizionarea urgenta cu bitum.
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
cifra de afaceri pe ultimii 3 ani: pondere 30%, lista principalelor livrari: pondere 50%, lista privind echipamentele si utilajele: pondere 20%
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3374/13.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S37-060464din23.02.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2011 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2011 12:00
Locul: Str. Mesterul Manole f.n., Cluj-Napoca, cod 400601
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii acestora.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele prevazute de art.256² din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al RADP Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. Mesterul Manole f.n., Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400601, Romania, Tel. 0264552666, Email: [email protected], Fax: 0264444576, Adresa internet (URL): www.radpcj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2011 10:32