Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MESE PIETE PENTRU LEGUME FRUCTE


Anunt de participare numarul 16884/01.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC ADMINISTRARE PIETE
Adresa postala: STRADA NICOLAE BALCESCU NR 62-64, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN MANOLACHE, Tel.0268-419993, In atentia: Buricel Gheorghe, Email: [email protected], Fax: 0268-419993
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
servicii publice locale
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MESE PIETE PENTRU LEGUME FRUCTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - platformele pietelor agroalimentare din municipiul Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- DOTAREA PIETELOR AGROALIMENTARE CU MESE PENTRU LEGUME FRUCTE CONFECTIONATE DIN FIBRA DE STICLA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36147000-3 - Mobilier din plastic si din alte materiale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- MESE PIATA TIP COPERTINA DEMONTABILA = 80 BUC - MESE PIATA TIP MODUL + COLT = 5 BUC - MESE PIATA SIMPLE = 20 BUC.
Valoarea estimata fara TVA: 168, 067RON
II.2.2) Optiuni
Da
- SUPLIMENTAEA CANTITATILOR PRIN ACT ADITIONAL CONFORM O.U.G.NR 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- GARANTIE DE PARTICIPARE 3.360 LEI SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5%DIN VALAOREA CONTRACTULUI FARA T.V.A. CONSTITUITE CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI AL INSTITUTIEI- Plata In termen de 5 zile de la instalarea si receptia produselor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asocierea in participatiune- se admite subcontractare in conditiile prevazute de O.U.G.34/2006, art.45
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- CERTIFICAT DE NEURMARIRE FISCALA;
- CAZIER FISCAL;
- Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Certificat constatator emis de Registrul Comertului;
- Detalii suplimentare in documentatia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2578 DIN 24.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: - CU NUMERAR LA CASIERIA INSTITUTIEI, SAU CU O.P. IN CONT TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV RO71TREZ1315006XXX000164
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2007 13:00
Locul: SEDIUL SERVICIULUI PUBLIC ADMINISTRARE PIETE CAMERA 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
- relatii suplimentare privind documentatia de atribuire se pot obtine de la Serviciul Administrativ al institutiei tel/ fax 0268-419993 sau 0368- 430163.Persoana de contact Manolache Marian
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Conestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- conform prevederilor O.U.G.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public Administrare Piete - Consilier Juridic
Adresa postala: str.N.Balcescu nr.62-64, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500019, Romania, Tel.0268 - 419993, Email: [email protected], Fax: 0268 - 419993
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2007 16:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer