Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Microbuz transport persoane de 8 + 1 locuri? prin Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national pe anul 2012


Anunt de participare numarul 140212/05.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02150 Bucuresti
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti km. 10, 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013693, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Mircea Micu, Tel. +40 213194022, Email: [email protected], Fax: +40 213194008, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Microbuz transport persoane de 8 + 1 locuri? prin Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national pe anul 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare
UM 02150 Bucuresti, Soseaua Bucuresti ? Ploiesti, Km 10, 5.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea produsului ?Microbuz transport persoane de 8 + 1 locuri?, prin Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national pe anul 2012 pentru unitati militaredin cadrul Statului Major al Fortelor Navale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114400-3 - Microbuze (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea a 1 bucata Microbuz transport persoane de 8 + 1 locuri.
Valoarea estimata fara TVA: 87, 549.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 1.750, 00 lei- Perioada de valabilitate a garantiei: 90ziledeladatalimita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantiadeparticiparetrebuiesafieprezentatacelmaitarziuladeschidereaofertelor.- Garantiadeparticipareseconstituieinleisipoatefiinurmatoareleforme: -scrisoare de garantie , emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentata in original in favoarea autoritatii contractante, conformFormularul nr. 1, Capitolul III.- ordin de plata in favoarea autoritatii contractante. In cazulconstituirii garantiei de participare prin ordin de plata, operatorii economici vor face dovada confirmarii viramentului de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Garantiadeparticiparevafiretinuta/restituitainconditiileprevazutelaarticolele87si88dinH.G.R.nr. 925/2006.Garantia de participare se elibereaza la 3 zile dupa incheierea contractului.Ofertelecarenusuntinsotitededocumenteledeconstituireagarantieideparticipare, vorfirespinsecainacceptabilesireturnateladeschidere.Ofertele pentru care nu se prezinta garantie de participare in cuantumul, si pentru perioada de valabilitate solicitata pana la data deschiderii ofertelor, vor fi respinse in sedinta de deschidere;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.In conditiile art. 2781 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de ______ lei, reprezentand 1% din aceasta.Date identificare autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 02150 BucurestiCod Fiscal 4301243Contul pentru depunere garantii: LEI, in contul RO 62 TREZ70023600171X XXXXla Trezoreria Operativa a Municipiului Bucuresti 10% din valoarea contractului, fara TVA. conform clauzelor din Formularul nr. 2, Capitolul III.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform prevederilor art.90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Bugetul de stat 97.161, 32 lei2. Prin Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national, cu o finantare de la Fondul pentru mediu in valoare de 11.400, 00 lei, respectiv 3 tichete valorice.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 din O.u.G. nr. 34/2006:
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- Se va prezentaDeclaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul nr. 3, Capitolul III.
- Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art. 180, se accepta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente.
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OuG nr.34/2006 atrage obligatia autoritatii contractante de a exclude ofertantul de la prezenta procedura.
2. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.181 din O.u.G. nr. 34/2006:
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
- Se va prezentaDeclaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 4, Capitolul III.
- Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art. 181, se accepta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente.
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OuG nr.34/2006 atrage obligatia autoritatii contractante de a exclude ofertantul de la prezenta procedura.
3. Operatorul economic trebuie sa prezinte ?Certificatul de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Va prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta Conform Formularul nr. 5, Capitolul III.
Operatorul economic va fi exclus din cadrul procedurii in cazul in care conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 publicat in MO nr. 701/20.10.2010, nu prezinta certificatul de participare cu oferta independenta.
4. Informatii privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 69 din oug 34/2006, atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. (completata in conformitate cu cerintele din Formularul nr. 6, Capitolul III).(Interdictiile se refera la relatiile ofertantului cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante -U.M. 02150 Bucuresti)
5. Informatii privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va prezenta Certificatulde atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de organul de administrare fiscala, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Certificatul mentionat trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care depun ofertele.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
6. Informatii privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul local
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va prezenta Certificatul de atestarefiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Certificatul mentionat trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care depun ofertele.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. Informatii privind forme de inregistrare
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va prezenta Certificatul de inregistrare eliberat de OficiulRegistrului Comertului, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau original;
Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in careofertantul este rezident.
Vor fi descalificatioperatorii economici care nu fac dovada unei forme de inregistrare.
2. Validarea in Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national pentru anul 2012
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Vor prezenta de documente din care sa reiasa faptul ca ofertantul este validat de Ministerul Mediului si Padurilor (Administratia Fondului pentru Mediu) in cadrul Programului de stimulare a innoirii Parcului auto national pentru anul 2012 si poate utiliza tichete valorice, sau este reprezentant autorizat al producatorului validat. Conform Ordinul ministrului mediului si padurilor, nr. 981/07.03.2012, pentru aprobarea Ghidului de finantare a Programului de stimulare a innoirii Parcului auto national.Vor fi calificati ofertantii care fac dovada validarii in Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national pentru anul 2012, valabila la data deschiderii ofertelor, sau sunt reprezentanti autorizati ai producatorilor validati
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantii
Cerinta nr. 1
Operatorul economic trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii, conform cerintelor impuse.
Va prezenta Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii la ofertant. Se vor prezenta certificate care sa ateste ca ofertantul are implementat un sistem al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001/2000 sau similare, acordate de un organism national sau international recunoscut de o tara membra NATO.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2012 10:00
Locul: UM 02150 Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti km. 10, 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Operatorul economic interesat are dreptul de a solicita clarificari privind documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta are obligatia de a raspunde, in mod clar, complet si fara ambiguitati, cat mai repede posibil, la orice clarificare solicitata, intr-o perioada care nu trebuie sa depaseasca, de regula, 3 zile lucratoare de la primirea unei astfel de solicitari din partea operatorului economic.Autoritatea contractanta are obligatia de a transmite raspunsul la orice clarificare cu cel putin 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, in conditiile in care operatorul economic a transmis in timp oportun cererea de clarificare.Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica: ?Pretul cel mai scazut?, in conditiile indeplinirii cerintelor din documentatia de atribuire. In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.In cazul in care nu se specifica in cadrul prezentei Fise de date a achizitiei prezentarea unei copii legalizate a documentului, este suficienta prezentarea fotocopiei simple.Documentele emise intr-o limba straina vor fi insotite de traduceri in limba romana efectuate de un traducator autorizat.Modul de receptie: conform caietului de sarcini.Modalitati de plata: plata 100% se va face prin factura conformclauzelor din modelul de contract anexat; nu se accepta plati in avansPreturile negociatesunt ferme si nu pot fi modificate pe toata durata derularii acestuia.Modalitatea de plata: Conform clauzelor contractualePenalitati de intarziere in prestarea contractului, conform celor precizate in contract.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a respinge orice clauza contractuala introdusa de ofertant care contravine intereselor ei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Apararii Nationale - U.M. 02150 BUCURESTI / SERVICIUL LOGISTIC
Adresa postala: Soseaua Bucuresti ? Ploiesti, Km 10, 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013693, Romania, Tel. +40 213194020, Email: [email protected], Fax: +40 213194020
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2012 20:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer