Licitatie Publica - Microscoape pentru invatamant morfologic
Anunt de participare numarul 107852/14.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR.T.POPA" IASI
Adresa postala: STRADA UNIVERSITATII NR.16 IASI, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN CHIRIAC, Tel. 0232/211427, In atentia: Dan Cot, Email: [email protected], Fax: 0232/262569, Adresa internet (URL): http: //www.umfiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Microscoape pentru invatamant morfologic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Central de Materiale,
str. Universitatii nr. 16, Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Microscoape pentru invatamant morfologic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38634000-8 - Microscoape optice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Microscoape individuale pentru sala invatamant morfologic ? (microscoape educa?ionale trinoculare - al treilea port fiind destinat atasarii camerei video) ? 20 buc.
2. Microscoape individuale pentru sala invatamant morfologic ? (microscoape educa?ionale trinoculare - al treilea port fiind destinat atasarii camerei video) ? 5 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 180, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 2000.00 leigarantie de buna executie de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individuala/asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratie privind eligibilitatea
2. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
3. certificate fiscale de la D.E.F.P.L. si D.G.F.P. in original sau copie legalizata4. certificat constatator in original sau copie legalizata si certificat de inregistrare emise de Oficiul Registrului Comertului in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. rezultatul exercitiilor financiare pe ultimul an (bilantul anual)
2. declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. media minima anuala impusa: pentru lotul 1:130, 000.00 lei/ 30, 303.03 euro; pentru lotul 2:50, 000.00 lei/ 11, 655.00 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista cu experienta similara
2. Certificat de conformitate produs CE
3. Certificat ISO 9001 sau echivalent atat pentru firma producatoare cat si pentru firma distribuitoare
4. Autorizatiepentru livrarea produselor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. pentru lotul 1: cel putin un contract cu o valoare minima impusa de 50, 000.00 lei/ 11, 655.00 euro sau trei contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim75, 000.00 lei/17, 482.51 euro; pentru lotul 2: cel putin un contract cu o valoare minima impusa de 16, 666.66 lei/ 3, 885.00 euro sau trei contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 25, 000.00 lei/5, 827.50 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.12.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2010 18:00
Locul: Biroul de Achizitii, UMF Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor sau instantele de judecata
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.3104641, Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi-Sectia Contecios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Anastasie Panu, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel. 0232260600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "GR. T.POPA"
Adresa postala: str. Universitatii nr. 16, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Tel. 0232.301656, Fax: 0232.301658
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2010 14:14