Licitatie Publica - MICROSCOP CHIRURGIE SPINALA
Anunt de participare numarul 127526/04.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "VICTOR BABES" TIMISOARA
Adresa postala: PIATA EFTIMIE MURGU NR 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300041, Romania, Punct(e) de contact: [email protected], Tel. 0256-221554, In atentia: Sever Sbarna, Email: [email protected], Fax: 0256-221554, Adresa internet (URL): www.umft.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de Invatamant Superior - Universitatea de Medicina si Farmacie
Activitate (activitati)
Altele: Sanatate si Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MICROSCOP CHIRURGIE SPINALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UMF ?VICTOR BABES? TIMISOARA, Piata Eftimie Murgu, Nr. 2, Cod postal 300041, Jud Timis, Romania.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie MICROSCOP CHIRURGIE SPINALA - 1 bucata.Caracteristicile tehnice ale produselor si cantitatile sunt specificate in caietul de sarcini cuprins in documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38518200-1 - Microscoape stereoscopice sau microscoape de disectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie MICROSCOP CHIRURGIE SPINALA - 1 bucata.Caracteristicile tehnice ale produselor si cantitatile sunt specificate in caietul de sarcini cuprins in documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 202, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 4.000 lei se poate constitui prin OP sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Sursa de finantareS Venituri proprii.-Plata cu OP in 30 de zile de la receptia cantitativa si calitativa a produselor la sediul institutiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.-Declaratia de eligibilitate;2.-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 insotita de: A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: -Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, si-Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul localB. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: -Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. 1 si 2, emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau-Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.3.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4.-Certificat de inregistrare fiscala;5.-Certificat constatator;6.-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional, cat si autorizarea de functionare.Toate documentele prezentate sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale;
-Cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Experienta similara;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Acord de asociere, daca este cazul;
-Acord de subcontractare, daca este cazul;
-Partile din contract care sunt executate de subcontractanti si specializarea acestora, daca este cazul;
-Standartde de asigurare a calitatii si de protectie a mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Minim 1 contract similar in ultimii 3 ani in valoare de minim100.000 lei;
-ISO 9001 sau echivalent;
-ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. Tel.0040-(0)21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: Tel.0040-(0)21.310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "VICTOR BABES" TIMISOARA
Adresa postala: Piata Eftimie Murgu, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300041, Romania, Tel. 0040-(0)256.204.400, Email: [email protected], Fax: 0040-(0)256.204.271, Adresa internet (URL): www.umft.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2011 19:40