Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MICROSCOP CONFOCAL CU ACCESORII


Anunt de participare numarul 131821/03.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE "VICTOR BABES" TIMISOARA
Adresa postala: PIATA EFTIMIE MURGU NR 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300041, Romania, Punct(e) de contact: SEVER SBARNA, Tel. 0256-221554, Email: [email protected], Fax: 0256-221554, Adresa internet (URL): www.umft.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de Invatamant Superior - Universitate de Medicina si Farmacie
Activitate (activitati)
Altele: Educatie si Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MICROSCOP CONFOCAL CU ACCESORII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea de Medicina si Farmacie ?Victor Babes?, Piata Eftimie Murgu, Nr. 2, Timisoara, Cod postal 300041
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie MICROSCOP CONFOCAL CU ACCESORII- 1 bucata.----
Componenta si caracteristicile tehnice conform Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38513100-5 - Microscoape inversate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie MICROSCOP CONFOCAL CU ACCESORII- 1 bucata.----
Componenta si caracteristicile tehnice conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 918, 950RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Garantia de participare: 18.000 lei;2.Garantia de buna executie a contractului: 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1.Sursa de finantare: Proiect de cooperare transfrontaliera HU-RO CARDIO-POL/0802/011_AF;2.Plata cu OP in 30 de zile de la punerea in functiune a echipamentului in spatiul dedicat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.-Declaratia privind eligibilitatea;
2.-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 insotita de:
A.-Pentru persoanele fizice sau juridice romane: -Document emis de Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, si-Document emis de Directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local;
B.-Pentru persoanele fizice sau juridice straine: -Prezentarea documentelor mentionate la lit. A emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute lit.A ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii;3.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
4.-Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006;5.-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau6.-Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, pentru ofertantii straini;
---Documentele redactate in alte limbi vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale;2.Bilantul contabil pe ultimul an incheiat, vizat si inregistrat la organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minimul mediei cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului: 1.800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara;
2.Informatii privind calitatea de participant la procedura;
3.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul);
4.Informatii privind asociatii (daca este cazul);
5.Standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Minim 1 contract similar in ultimii 3 ani, in valoare de minim 500.000 lei. Documentul Experienta similara va fi insotit de o declaratie a beneficiarului (poate fi inlocuita de Documentul constatator primar sau final) care sa ateste finalizarea contractului cu respectarea termenelor si clauzelor stipulate in acesta;2.Completarea Formularului 12C ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura;3.-;4.-;5.ISO 9001/2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2012 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0040-(0)21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 0040-(0)21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA DE MEDICINA SI FARMACIE ?VICTOR BABES?
Adresa postala: Piata Eftimie Murgu, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300041, Romania, Tel. 0040-(0)256.204.400, Email: [email protected], Fax: 0040-(0)256.204.271, Adresa internet (URL): www.umft.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2011 21:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer