Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Microscop electrochimic de scanning, Potentiostat / Galvanostat echipat cu diverse module si accesorii


Anunt de participare numarul 128948/25.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala:  Piata Victoriei, Nr. 2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300006, Romania, Punct(e) de contact:  CLAUDIA MICEA, Tel. 0256403030, Email:  [email protected], Fax:  0256403150, Adresa internet (URL):  www.upt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Microscop electrochimic de scanning, Potentiostat / Galvanostat echipat cu diverse module si accesorii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de cercetari pentru energii regenerabile, Str. Gavril Musicescu, nr. 138, Timisoara.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1 - Microscop electrochimic de scanning, pentru studiul reactiilor electrochimice si interactiilor de suprafata; etc.
Lotul 2 - Potentiostat / Galvanostat echipat cu diverse module si accesorii, pentru testare baterii si pile de combustie, senzori, coroziune, inhibitori, etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38514200-3 - Microscoape cu sonda de scanare (Rev.2)
38341300-0-Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 unitate din fiecare echipament, pentru fiecare lot.
Valoarea estimata fara TVA: 848, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 11200 lei - lotul 1, 5760 lei - lotul 2; 16960 - lotul 1 + lotul 2. Ulterior, garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect POS-CCE, Axa 2, nr. 129, "Institutul de Cercetari pentru Energii Regenerabile / ICER-TM", contract de finantare nr. 13/01.03.2009 si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata;Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor;Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe locale, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Copie dupa certificatul de inregistrare de la Registrul Comertului emis de Oficiul Registrului Comertului - copie "conform cu originalul", sau echivalent pentru persoane fizice/juridice straine;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie, in termen de valabilitate, prin care ofertantul face dovada activitatii sale principale, sau echivalent pentru persoane fizice/juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului "Informatii generale".
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea medie a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin: 560000 lei pentru lotul 1;288000 lei pentru lotul 2;848000 lei pentru lotul 1 + lotul 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, in care sa se regaseasca si produse similare obiectului achizitiei.
Certificat emis de catre un organism independent privind respectarea de catre ofertant a sistemului de management al calitatii (ISO 9001 sau echivalent).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: copie dupa cel putin un contract de furnizare echipamente similare, cu o valoare fara TVA de minim: 560000 lei pentru lotul 1; 288000 lei pentru lotul 2, insotit de copia unei recomandari din partea beneficiarului, din care sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiile asumate prin contract.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o singura etapa (runda) de licitatie electronica. Ofertantii admisi a participa la aceasta etapa li se va comunica in scris perioada desfasurarii.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2011 13:00
Locul: UPT, Facultatea de Chimie Industriala si Ingineria Mediului, Piata Victoriei nr. 2, Timisoara, et. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot participa reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect POS-CCE, Axa 2, nr. 129, "Institutul de Cercetari pentru Energii Regenerabile / ICER-TM, contract de finantare nr. 13/01.03.2009.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din OUG 34/2006 actualizata. Se au in vedere si prevederile art. 256^1 si art. 270-271 (aceeasi OUG)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Oficiul juridic
Adresa postala:  Piata Victoriei nr. 2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300006, Romania, Tel. 0256403114, Fax:  0256403150
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2011 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer