Licitatie Publica - Microscop electronic
Anunt de participare numarul 104421/27.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Adresa postala: IIC Bratianu nr.14, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400079, Romania, Punct(e) de contact: Dana CHIS, Tel. 0264-405383, In atentia: Dana CHIS, Email: [email protected], Fax: 0264-450675, Adresa internet (URL): www.ubbcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Microscop electronic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Arany Janos r.11
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Microscop electronic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38511000-0 - Microscoape electronice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 2, 580, 645.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.09.2010 pana la 15.10.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 51612 leiGarantia de buna executie - 5% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: Buget de Stat-Autoritatea Nationala pentru Cercetare StiintificaDenumirea proiectului: RETEA INTEGRATA DE CERCETARI INTERDISCIPLINARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din ord.155/2006
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B din ord.155/2006
Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor catre bugetul consolidat, eliberata de ANAF, original sau copie legalizata
Completare model de Formular 12C- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de inregistrare la Registrul Comertului- copie marcata conform cu originalul (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului
Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorPrezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Formularul nr. 7 - Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani de cel putin 2.500.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 12D- Lista principalelorlivrariin ultimii 3 aniExperienta similara - se solicita unul sau mai multe contracte de furnizare de produse a caror suma sa fie cel putin 2.500.000, 00 lei
Se va completa si prezenta daca este cazul, Formularul 12G cu subcontractantii, specialitatea acestora si serviciile furnizate.
Angajament privind activitatea de service in perioada de garantie - Se va completa si prezenta modelul de Formular nr.12
Angajament privind acceptarea clauzelor contractuale-Se va completa si prezenta modelul de Formular nr.13
Standarde de asigurare a calitatiiPentru produse - Certificate de atestare a calitatii emise de organisme acreditate pe numele producatorului sau certificate de conformitate cu standarde nationale sau europene.
Pentru ofertant ? Certificate de atestare a calitatii emise de organisme acreditate(ISO 9001 sau echivalent).
Autorizare de comercializare din partea producatorului sau din partea unei societati autorizate sa comercializeze produsul.
Autorizatia de Securitate Radiologica emisa de CNCAN pentru tipul de microscop oferit in conformitate cu Legea 111/1996;
Autorizatia de Manipulare (instalare, montare, verificare, intretinere, reparare si dezmembrare) detinuta de firma din Romania autorizata CNCAN conform Legii 111/1996
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se realizeaza printr-o singura runda si elementul care face obiectul reofertarii este pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2L-C
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2010 13:00
Locul: Cluj-NAPOCA, Directia General Administrativa, Serviciul Aprovizionare, str. IIC Bratianu, Nr.14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+40) 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Cluj, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Dorobantilor, Nr.2-4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel. 0264-596110, Email: [email protected], Fax: 0264-595844, Adresa internet (URL): www.tribunalulcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: str. IIC Bratianu nr. 14, Localitatea: Cluj-napoca, Cod postal: 400084, Romania, Tel. 0246-405300 int.5450, Fax: 0264-450675
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2010 11:07