Licitatie Publica - MICROSCOP ELECTRONIC DE TRANSMISIE TEM PENTRU PROBE BIOLOGICE CU ACCESORII
Anunt de participare numarul 87797/02.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE "DR. CAROL DAVILA"
Adresa postala: CALEA GRIVITEI, NR.4, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010731, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Luminita VOPSAROIU, Tel.0732-001.508, Email: [email protected], Fax: 021/318.91.93, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL CLINIC
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MICROSCOP ELECTRONIC DE TRANSMISIE TEM PENTRU PROBE BIOLOGICE CU ACCESORII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului Clinic de Nefrologie Dr. Carol Davila, Calea Grivitei nr.4, sector 1
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Spitalul isi propune achizitia unei bucati microscop electronic de transmisie TEM, pentru probe biologice, cu accesorii, necesar diagnosticarii de laborator a nefropatiilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38511000-0 - Microscoape electronice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
una bucata microscop electronic de transmisie TEM, pentru probe biologice, cu accesorii
Valoarea estimata fara TVA: 1, 092, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 21800RON; Se solicita, dupa semnarea contractului , garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cu ordin de plata in contul de trezorerie al operatorului economic. Sursa de finantare: Consiliul General - Primaria Generala Municipiul Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
daca este cazul - Asociere legalizata in vederea incheierii contractului, conform prevederilor OUG 34/2006, cu modificarile si compleraile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG 34/2006; declaratia privind calitatea de participant la procedura; certificat constatator ORC; certificat inregistrare ORC; certificat fiscal (Impozite si taxe); certificat atestare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa informatii generale si informatii privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani; minim 3 recomandari recente de la institutii de stat sau private;fisa tehnica a produsului tradusa in limba romana+pliante sau poze din care sa se poata vizualiza clar produsul; ISO 9001/2000 sau echivalent pentru producator; dovada implementarii de catre ofertant a unui sistem de management al calitatii, conform cu ISO 9001/2000 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
caracteristici tehnice si functionale
70%
Descriere: detalierea este specificata in fisa de date
2.
pretul ofertei
30%
Descriere: detalierea este specificata in fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.11.2009 10:00
Locul: Spitalul Clinic de Nefrologie Dr. Carol Davila - corp cladire noua (A) - et.IV - Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si imputernicitii firmelor ofertante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Spaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilierul Juridic
Adresa postala: Calea Grivitei nr. 4, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010731, Romania, Tel.021-318.91.93, Fax: 021-318.91.93
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2009 13:38