Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Microscop inversat,Microscop fluorescenta ,Microscoape de laborator


Anunt de participare numarul 112613/06.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca
Adresa postala:  str. Emil Isac, nr. 13, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400023, Romania, Punct(e) de contact:  Biroude achizitii publice, Tel. 0264.430.896, In atentia:  BUDAI IOAN- OLIMPIA BUTNAR, Email:  [email protected], Fax:  0264.430.896, Adresa internet (URL):  www.umfcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Microscop inversat, Microscop fluorescenta , Microscoape de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Catedra Imunologie-Platforma genomica Functionala-Institutul Oncologic ?Prof. Dr. I., Chiricuta?
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Microscop inversat-1 buc
Microscop fluorescenta- 1 buc
Microscop de laborator -2 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38513100-5 - Microscoape inversate (Rev.2)
38515200-0-Microscoape cu fluorescenta (Rev.2)
38634000-8-Microscoape optice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Microscop inversat-1 buc
Microscop fluorescenta- 1 buc
Microscop de laborator -2 buc
Valoarea estimata fara TVA: 148, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare -2.976 lei- cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect cu finantarenerambursabila ?POS CCE 709/12683, contract de finantare: 228/06.08.2010.Axa II operatiunea 2.1.2.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: formular 12SDocumente constatatoare privind neincadrarea privind prevederile art, . 180 din O.U.G. 34/2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul 24 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
. Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ord. 314/12.10.2010.
Formular 25Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006
Certificatul de atestare fiscalaCertificat privind plata impozitelor si taxelor legaleModelul de contract atasat semnat si stampilat de ofertant/Declaratie ca a luat la cunostinta si si-a insusit conditiile contractuale din modelul de contract atasat.
- Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ?Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori, obiectul de activitate si Certificat Unic de Inregistrare .
-certificat de inregistrarein scopuri de TVA sau dupa cazcertificat de inregistrarefiscala/ altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatielegalizata din partea producatorului sau a distribuitorului autorizat, de comercializare si interventie.
Lista principale livrari in ultimii 3ani. Se va prezenta cel putin un contract similar pe aceleasi tip de produse, cu valoare de cel putin 130.000lei, sau 2 contracte a carorvaloare insumata sa fie de cel putin 130.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
41
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.12.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cu finantarenerambursabila ?POS CCE 709/12683, contract de finantare: 228/06.08.2010.Axa II operatiunea 2.1.2.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel, sectia de contencios-administrativ si fiscal pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala:  Universitatea de Medicina si Farmacie ?Iuliu Hatieganu? ? Prorectorat Management si Piata STEFAN CEL MARE nr. 1, Localitatea:  CLUJ-NAPOCA, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264.593.865, Email:  [email protected], Fax:  0264.593.865
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor(CNSC)
Adresa postala:  Str. Stavropoleas nr. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun fie la CNSC, fie la instanta in termen 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UMF CLUJ-OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  Str.Emil Isac nr.13, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400023, Romania, Tel. 26430896
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2010 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer