Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Microsita cu tambur rotativ


Anunt de participare numarul 133717/06.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: str. Salcimilor NR.23, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540202, Romania, Punct(e) de contact: Claudiu Roiban, Tel. +40 265402172, Email: [email protected], Fax: +40 265306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SNGN ROMGAZ SA Sucursala Tg-Mures
Activitate (activitati)
Altele: prospectarea si extragerea gazului si petrolului
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Microsita cu tambur rotativ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC Taga - jud. Cluj
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Microsita cu tambur rotativ- 1 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42912100-3 - Utilaje si aparate de filtrare a lichidelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Microsita cu tambur rotativ- 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :1.000 lei (art.86 din HG925/2006)in cont RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Targu Mures. Documentul (1) care atesta constituirea garantiei de participare (in copie), va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la secretariat odata cu aceasta.In interiorul plicului mare netranparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de gantie bancara. In cazul in care garantia de participare este platita jumatate se face dovada ca operatorul economic este IMM ( se pune de asemenea copie la vedere ). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5%din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului de furnizare se constituie conform art.90 din HG 925/2006-actualizata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii. plata facturilorse face in maxim 30 de zile de la primirea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si complatari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( Formular1A). Declaratiile privind neincadrarea in prevederile art181 din OUG 34/2006(formular1B).Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006 ( Marcel Budan -Director SNGN ROMGAZ SA Suc. Tg-Mures, Victor Banu-presedinte comisie )( formular 1C)Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010(formular 1D) Persoane juridice/fizice romane-Cerinta obligatorie:
Certificat emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala ?copie stampilata ?conform cu originalul ?
Persoane juridice /fizice straine-Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .
pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
Se solicita bilantul contabil aferent anului 2010.
Ofertantul trebuie sa aiba media cifrei de afaceriglobale ultimii 3 anide minim: 100.000 lei echivalentul a 22.922, 64euro.
In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi nivelul impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant( ex. Document constator conf. Art.97^1 din HG 925/2006).- Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara depunerea unui contract (partile relevante ale contractul respectiv si acte aditionale unde este cazul) de furnizare deproduse similaredin ultimii 3 ani cu o valoare egala sau mai mare de 30.000 lei echivalentul a 6.876, 8 euroEchivalenta a fost calculata lacursulBNR din data de 10.01.2012 / 1 euro = 4, 3625 lei
Pentru calculul echivalentei in euro se va folosi cursul euro din data semnarii contractului care va sustine experienta similara.
Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita o copie dupa partile relevante ale contractul respectiv si acte aditionale unde este cazul.
In cazul asocierii mai multor operatori economici cerinta privitoar
Se va prezenta obligatoriua) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatiiisi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul de asociatie este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocieriipentru indeplinirea contractului. Se solicita la incheierea contractului acordul de asociere legalizat din care sa reiasa cine este liderul de asocieresi partea fiecaruia din contract pe care urmeaza sa il duca la indeplinire. Acordul de asociere prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contractul de achizitie publica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 11:30
Locul: SNGN ROMGAZ SA Sucursala Tg-Mures Serviciul Contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea preturilor, fara TVA, a fiecarei oferte admisibile in parte si prinintocmirea, in ordine descrescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.In situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare, precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidere.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator a actului autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA Sucursala Tg-Mures Serviciul Contracte
Adresa postala: str. Salcimilor nr.23, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540202, Romania, Tel. +40 265402172, Fax: +40 265306340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer