Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: orlat | orlea | orlea olt | orlesti | ormenis | ornis | orodel | orsa | orso | orsova +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Migrare tehnologica a sistemelor IT ale Autoritatii Nationale a Vamilor catre aceleasi sisteme de operare, servere de baze de date si aplicatii


Anunt de participare numarul 25315/28.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MinisterulFinantelor Publice
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+ 40 21 326.55.55/ int. 561, In atentia: Ion Danut Iconaru, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.09 / 326.87.30
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Migrare tehnologica a sistemelor IT ale Autoritatii Nationale a Vamilor catre aceleasi sisteme de operare, servere de baze de date si aplicatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
Brasov, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Cluj si Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Migrarea tehnologica a sistemelor IT catre o arhitectura centralizata, catre sisteme de operare actualizate si unificate, catre versiuni ale bazelor de date unificate si actualizate si catre servere de aplicatii optimizate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72100000-6 - Servicii de consultanta pentru hardware (Rev.1)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.1)
72300000-8-Servicii de inlocuire de date (Rev.1)
72510000-3-Servicii de gestionare informatica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii informatice conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare (scrisoare de garantie bancara) este de: 24.000 EURO. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: pana la 15.12.2007.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program Phare 2005/017-553.03.01. Conditii de plata conform Fisa de Date a achizitiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 (Formularul 12B din Ordin 155/2006);Certificat constatator eliberat de MJORC sau echivalent; Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta unde isi are sediul compania/sucursala;Certificat de inregistrare;Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente sau echivalent;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media Cifrei de afaceri a ofertanatului pe ultimii 3 ani financiari (2004, 2005 si 2006) 2. Media profitului operational al ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2004, 2005 si 2006)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. cel putin 1.200.000 Euro 2. sa fie pozitiva
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul are angajati permanent in domeniile specifice acestui contract mentionate in Anexa 1 din Fisa de Date a Documentatiei de atribuire 2.Ofertantul a finalizat (contract incheiat cu toate rezultatele acceptate de beneficiar), in ultimii 3 ani calculati la data depunerii ofertei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.cel putin 10 2.cel putin 1 proiect iar participarea ofertantului la contract a fost de minimum 360.000 Euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Oferta tehnica
80%
Descriere:
2.
Oferta financiara (valoare onorariu total)
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S095-116884din 19.05.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2007 14:00
Locul: B-dul. Mircea Voda, 44, Intrarea B, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor care au depus oferta. calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program PHARE 2005/017-553.03.01.03.06
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 21 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor - OPCP-Departamentul Juridic
Adresa postala: B-ul Mircea Voda. nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int.614, Email: [email protected], Fax: +40 21 326 87 09
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2007 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer