Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mijloace de transport - leasing financiar


Anunt de participare numarul 13556/10.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS DRAGNEA, Tel.311.09.99; 208.25.25 interior 26.171, Email: [email protected], Fax: 317.49.65; 317.03.00, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mijloace de transport - leasing financiar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: BUCURESTI si/sau judetul ILFOV
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea in sistem leasing financiar a 2.923 cpl. mijloace de transport din categoria autospecialelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114200-1 - Masini de politie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala :2.923 cpl.; Loturi :31.
Valoarea estimata fara TVA: 409, 243, 697RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare : pentru fiecare lot in parte, conform ANEXEI B "LOTURI" din prezentul anunt; Garantie de buna executie :5% din pretul contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, conform H.G.R. nr. 1.852/2006.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
-ofertantii din statele nemembre UE au obligatia efectuarii de operatiuni de compensare, in conformitate cu prevederile O.G.R. nr. 189/2002;
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitatea;Neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G. 34/2006;Cert.fiscal priv. impozitele si taxele locale;Cert. atestare fiscala priv. obligatiilor de plata la bugetul general;Form. elib. de autoritatile competente din tara in care ofertantul strain este stabilit/rezident;Cert. constatator emis de O.N.R.C.;Doc. prin care se atesta inscrierea sau dovada depunerii cererii de inscriere in Registrul general al B.N.R.;Aut. pt. livrareaprod.;Doc. care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, pt. desf. de activ. ce fac obiectul procedurii-pt. pers. juridice straine;Notificarea transmisa B.N.R. priv. intentia de a desasura activitati de leasing pe teritoriul Romaniei-pt. pers. jur. straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pt. anii 2004, 2005 si 2006. Ofertantii straini vor prezenta ultimele 3 bilanturi contabile sau documente echivalente. Minim 2 scrisori de bonitate sau recomandari din partea unor banci sau societati de audit financiar si ontabil. Declaratie privind cifra de afaceri pt. anii 2004, 2005 si 2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pt. a fi calificat cifra de afaceri medie pt. aceasta perioada trebuie sa fie de minim 4.000.000 EURO.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor contracte de leasing pt. mijloace de transport incheiate in ultimii 3 ani; Minim 2 recomandari din partea altor beneficiari/clienti; Experienta similara; Certificarea sistemului calitatii pt. ofertant, producatorii/furnizorii produselor si societatea de asigurari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada experientei similare in gestionarea exploatarii prin leasing financiar pentru minim o flota din cadrul unui contract finalizat in ultimii 3 ani, de cel putin 10% din cantitatea totala de autovehicule ofertata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S17-019569 din 25.01.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2007 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar, la casieria I.G.P.R.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2007 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2007 11:00
Locul: I.G.P.R. - Directia de Logistica, str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
-ofertantul castigator va acorda autoritatii contractante o perioada de gratie de 6 luni pentru inceperea efectuarii platilor, urmand ca ratele lunare sa fie esalonate pana la sfarsitul perioadei de leasing.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030099, Romania, Tel.319.51.82, Email: [email protected], Fax: 319.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
I.G.P.R. - Directia de Logistica, Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050041, Romania, Tel.311.09.99; 208.25.25, Email: [email protected], Fax: 317.69.45; 317.03.00, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2007 16:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer