Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mijloace de transport pentru proiectul integrat ?Comuna Murighiol ? dezvoltare infrastructura sociala, modernizare drumuri locale si conservare a traditiilor locale?


Anunt de participare numarul 128423/18.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MURIGHIOL (CONSILIUL LOCAL MURIGHIOL)
Adresa postala:  Sat MURIGHIOL, Comuna MURIGHIOL, judet TULCEA, Cod postal: 827150, Romania, Punct(e) de contact: Elena BURADA, Tel.+40 (0) 240 545 969, Email: [email protected], Fax: +40 (0) 240 545 802, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro, Localitatea:  Murighiol, Cod postal:  827150, Romania, Punct(e) de contact:  PRIMARIA COMUNEI MURIGHIOL, Tel. 0240/545969, In atentia:  BURADA ELENA, Email:  [email protected], Fax:  0240/545802, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mijloace de transport pentru proiectul integrat ?Comuna Murighiol ? dezvoltare infrastructura sociala, modernizare drumuri locale si conservare a traditiilor locale?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PRIMARIA COMUNEI MURIGHIOL, COM MURIGHIOL, JUD. TULCEA
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este achizitionarea de mijloace de transport pentru proiectul integrat ?Comuna Murighiol ? dezvoltare infrastructura sociala, modernizare drumuri locale si conservare a traditiilor locale?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144430-1 - Vehicule de curatare a strazilor (Rev.2)
34139000-0-Sasiuri (Rev.2)
34142300-7-Autobasculante (Rev.2)
34144410-5-Vidanjoare (Rev.2)
34144450-7-Vehicule de stropire a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile produselor sunt urmatoarele:
a) Autobasculanta compacta 8x4 ? 1 bucata;
b) Autovidanja combinata (autosasiu si suprastructura) ? 1 bucata;
c) Automaturatoare stradala (autosasiu si suprastructura) ? 1 bucata;
d) Tractor 110CP ? 1 bucata.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 261, 892RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 25.000 lei, iar garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (taxe si impozite catre stat si cele locale) ? formulare tip emise de autoritatile competente, Cazier judiciar pentru administratori, Cazier judiciar al operatorului economic, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind conflictul de interese, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat unic de inmatriculare (CUI), Pentru persoane juridice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare legala in tara de origine si documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul Informatii generale care vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2008, 2009, 2010)
Situatii financiare (bilant contabil, cont de profit si pierdere) la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani minim 2.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
O recomandare privind efectuarea, in ultimii 3 (trei) ani, a unui contract in care au fost furnizate produse similare
Documente relevante, din care sa reiasa ca dispune de unitate de service pentru echipamentele ofertate (in proprietate sau angajament) autorizata RAR.
CV-uri ale personalului tehnic de specialitate care va asigura instruirea
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul a livrat, in ultimii 3 (trei) ani, cel putin cate un produs similar cu fiecare din cele care fac obiectul contractului de achizitie.Ofertantul poate sa asigure service-ul echipamentelor, printr-o unitate de service (proprie sau in baza unui angajament).Ofertantul detine personal de specialitate ce poate asigura instruirea reprezentantilor autoritatii contractante cu privire la utilizarea echipamentelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2011 11:00
Locul: Primaria Comunei Murighiol, Jud. Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilorReprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiectul integrat ?Comuna Murighiol ? dezvoltare infrastructura sociala, modernizare drumuri locale si conservare a traditiilor locale?
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca gratutit din sectiunea ?Documentatie si clarificari? a anuntului de participare publicat in SEAP. Mentionam ca toate raspunsurile la clarificarile solicitate, cat si alte modificari/completari ale documentatiei de atribuire vor fi publicate pe site-u www.e-licitatie.ro, in cadrul anuntului de participare, la sectiunea ?Documentatie si clarificari?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6 , Localitatea: Bucuresti , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal [art.256^2, alin.(1), lit.b), din OUG nr.34/2006, cu modificari si completari ult.]
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI MURIGHIOL
Adresa postala:  Sat MURIGHIOL, Comuna MURIGHIOL, judet TULCEA, Romania , Punct(e) de contact: Elena BURADA, ,Localitatea:  MURIGHIOL, Cod postal:  827150, Romania, Tel. +40 (0) 240 545 969, Email:  [email protected], Fax:  +40 (0) 240 545 802
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2011 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer