Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MINISTERUL ECONOMIEI ? SERVICII ELECTRONICE ? SISTEM INFORMATIC INTEGRAT


Anunt de participare numarul 132507/30.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala: CALEA VICTORIEI NR.152, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Punct(e) de contact: FLORENTINA CONSTANTINESCU, Tel. +40 0212025227, Email: [email protected], Fax: +40 0212025294, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MINISTERUL ECONOMIEI ? SERVICII ELECTRONICE ? SISTEM INFORMATIC INTEGRAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Victoriei, nr. 152, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementarea proiectului , ,MINISTERUL ECONOMIEI ? SERVICII ELECTRONICE ? SISTEM INFORMATIC INTEGRAT?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72212900-8-Diverse servicii de dezvoltare de software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Implementarea proiectului , ,MINISTERUL ECONOMIEI ? SERVICII ELECTRONICE ? SISTEM INFORMATIC INTEGRAT?
Valoarea estimata fara TVA: 12, 696, 790.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar. part 250000 lei - instr. de garant emis de o soc. banc/soc. asigvalab 90 de zile de la deschidofertesau OP in contul RO05TREZ7005005XXX002305; gar. buna exec 5% din val.contract excl. TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Cazier judiciar/fiscal societate;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) - care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) - care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate alrespectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentare bilanturi contabile /extrase de bilant/rapoartede audit/ rapoarte ale cenzorilor etc. (aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010) vizate si inregistrate de organele competente;Acestea trebuie sa fie prezentate in copie certificata, pentru conformitate cu originalul.
- prezentare Formular 5 - Informatii generale din Sectiunea III, datat, semnat si parafat.
- prezentare Formular 6 - Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic/grupului de operatori economici (daca este cazul), datat, semnat si parafat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei anifinanciari (2008, 2009 si 2010) trebuie sa fie de minimum 19.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentare Formular 7 - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani din Sectiunea III -semnat, datat si stampilat;
- prezentare Formular 8 ? Experienta similara din Sectiunea III -semnat, datat si stampilat;
- prezentare Formular 9 - Declaratie privindcalitatea de participant la procedura, din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat;
- prezentare Formular 10 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic/ grupului deoperatori economici (daca este cazul) -semnat, datat si stampilat;
- prezentare Formular 11 ? Lista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea proiectului, din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat;
- prezentare Formular 12 - Curriculum vitae pentru fiecare persoana nominalizata;
- Documente suport pentru a dovedi experienta similara solicitata:
1. copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;
2. documente emise de beneficiari sau referinte de la angajatori/cartile de munca care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile cerute;
- Prezentarea documentelor emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Prezentarea cel putin a unui contract sau a unui numar maxim de 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 12.500.000 lei sicare sa corespunda din punct de vedere al naturii si complexitatii prezentului contract, mai exact sa fi avut ca si obiect al contractului urmatoarele activitati: 1.Dezvoltarea si implementarea de aplicatii software.2.Livrarea, instalarea si configurarea echipamentelor hardware si de comunicatii;3.Servicii de project management, analiza, proiectare, instruire, testare.- Este obligatorie existenta urmatoarelor persoane cu urmatoarele grade de competenta care sa indeplineasca cerintele minime din documentatia de atribuire: Manager de proiect, Expert baze de date si BI, Expert specialist testare- asigurarea calitatii, Arhitect solutie, Expert software infrastructura, Expert sisteme de calcul si stocare SAN, Expert software sistem de securitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate
20%
Descriere:
3.
Organizarea si planificarea corecta in timp a activitatilor pe durata de desfasurare a contractului
20%
Descriere:
4.
Unitatea solutiei ofertate
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2012 12:00
Locul: sediul M.E.C.M.A. din Calea Victoriei nr. 152, sector 1, Bucuresti, etaj 3, camera 307
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP, dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal - conf art.256?2, alin.1, lit. a si alin.2 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2011 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer