Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MINISTERUL ECONOMIEI ? SERVICII ELECTRONICE ? SISTEM INFORMATIC INTEGRAT


Anunt de participare numarul 139800/19.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala: CALEA VICTORIEI NR.152, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU MATEI, Tel. +40 0212025227, Email: [email protected], Fax: +40 212025294, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MINISTERUL ECONOMIEI ? SERVICII ELECTRONICE ? SISTEM INFORMATIC INTEGRAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Victoriei, nr. 152, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Implementarea proiectului "MINISTERUL ECONOMIEI ? SERVICII ELECTRONICE ? SISTEM INFORMATIC INTEGRAT"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72212900-8-Diverse servicii de dezvoltare de software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Implementarea proiectului "MINISTERUL ECONOMIEI ? SERVICII ELECTRONICE ? SISTEM INFORMATIC INTEGRAT"
Valoarea estimata fara TVA: 12, 696, 790RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Cuantum garantie participare: 250.000 lei;
- Valabilitate garantie participare: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, cu posibilitate de prelungire la solicitarea M.E.C.M.A.;
- Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari (Formularul 21), sau cu OP in contul nr. RO05 TREZ 7005 005X XX00 2305, deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti;
- Mod de prezentare - instrumentul de garantare se prezinta in original; Garantia de participare se va elibera conform legislatiei in vigoare, la solicitarea scrisa a ofertantului;
- IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens (daca este cazul).- Atentie! In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.- Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a respinge Instrumentul de Garantare daca aceste este emis fara respectarea prevederilor legale.- In cazul unei asocieri, instrumentul de garantie bancara/OP va fi emis in numele si pentru oricare dintre membrii Asocierii.- Se accepta o singura scrisoare de garantie de participare care sa acopere integral suma mentionata mai sus. - Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA contractului.- Mod de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(Formularul 22)- IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de buna executie, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens (daca este cazul).Atentie! Chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si 181 lit a, c^1 si d din OUG 34/2006.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
-Prezentare Formular 1 - Declaratie privind eligibilitatea, semnat, datat si stampilat.
-Prezentare Cazier judiciar/fiscal societate
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Prezentare Formular 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181, semnat, datat si stampilat.
- Se vor prezenta Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.Cerinta nr. 3
Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta, semnat, datat si stampilat.
Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Prezentare Formular 4 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, semnat, datat si stampilat.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Daniel Chitoiu ? Ministru, Iulian Marian Butnaru ? Secretar General, Toma Bogdan Costreie ? Director general (Directia Generala Juridica si Relatii Institutionale), Diana Ioana Florea ? Director general (Directia Generala Buget, Financiar Contabilitate), Ovidiu Matei ? Director (Directia Achizitii Publice si Concesiuni). Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate alrespectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Persoane juridice/fizice romane: - prezentare Certificat constatator eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor;va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, semnat si parafat
Persoane juridice /fizice straine:
- prezentare documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul
- Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii trei anifinanciari (2009, 2010 si 2011) trebuie sa fie de minimum 19.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindasociatii
Informatii privindsubcontractorii
- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
- Prezentarea cel putin a unui contract sau a unui numar maxim de 3 contracte in cadrul carora sa fi prestat urmatoarele activitati:
1.Dezvoltarea si implementarea de aplicatii software.
2.Livrarea, instalarea si configurarea echipamentelor hardware si de comunicatii
3.Servicii de analiza, proiectare, instruire, testare si project management pentru aceste activitati.
Nota!1. Nu este obligatoriu ca toate activitatile similare sa fi fost prestate in fiecare dintre contractele prezentate.
2. Valoarea totala a bunurilor furnizate si a serviciilor similare prestate (receptionate) in cadrul contractelor prezentate in sprijinul experientei similare trebuie sa fie de cel putin 12.000.000 lei
Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
In vederea implementarii in conditii optime a proiectului, ofertantul are obligatia de a propune o echipa de implementare a proiectului formate din urmatorii experti:
?Manager de proiect
?Expert baze de date si Business Intelligence (BI)
?Expert specialist testare-asigurarea calitatii
?Arhitect solutie
?Expert software infrastructura
?Expert sisteme de stocare de tip SAN
?Expert software subsistem de securitate
?Expert analist (2 persoane)
. Calificarile, abilitatile si experienta profesionala pentru un profil trebuiesc indeplinite de aceeasi persoana.
Ofertantul va prezenta lista cu personalul de specialitate propus pentru indeplinirea proiectului, semnat, datat si stampilat.
Manager de proiect:
Cerinte minime obligatorii:
?Absolvent de cursuri cu certificare profesionala in domeniul managementului de proiect, pe baza unei metodologii de management de proiect recunoscute la nivel na?ional sau international ? Project Management Professional (PMP) sau echivalent
?Minimum 5 ani de experien?a generala in domeniul studiilor
?Participarea in calitate de manager de proiect la implementarea a cel putin unui proiect IT de integrare hardware-softwareStudiile realizate si experienta similara va fi prezentata in CV, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate) si indeplinirea cerintelor precizate, semnate de titulari, semnate si stampilate de ofertant.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
Expert baze de date si Business Intelligence (BI):
Cerinte minime obligatorii:
?Certificat de absolvire a unor cursuri de specializare tehnica in domeniul administrarii bazelor de date ?i a implementarii/administrarii tehnologiilor de tip datawarehouse si business intelligence ofertate;
?Participarea la cel pu?in un proiect de anvergura tehnica similara, in care a indeplinit un rol similar (administrarea bazelor de date ?i implementarea structurilor de tip data warehouse ?i buiness intelligence) ?i in care a utilizat tehnologia de baze de date care este propusa ?i pentru acest proiect
Studiile realizate si experienta similara va fi prezentata in CV, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate) si indeplinirea cerintelor precizate, semnate de titulari, semnate si stampilate de ofertant.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
Expert specialist testare-asigurarea calitatii:
Cerinte minime obligatorii:
? Cursuri de instruire ?i certificare tehnica in domeniul testarii aplicatiilor software (de tip ISTQB sau echivalent) la nivel avansat (atat competen?e de execu?ie, cat ?i de management al procesului de testare, cuprinzand: organizare, managementul configura?iei, estimare/monitorizare/control testare, managementul incidentelor, standarde de testare)
? Experienta profesionala specifica de minim 2 ani in domeniul testarii sistemelor informatice.Studiile realizate si experienta similara va fi prezentata in CV, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate) si indeplinirea cerintelor precizate, semnate de titulari, semnate si stampilate de ofertant.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
Arhitect solutie:
Cerinte minime obligatorii:
? Diploma de absolvire studii superioare in domeniul IT&C;
? Certificare ITIL Practitioner (v2) sau ITIL Intermediate Level (v3) sau echivalent
? Experienta profesionala specifica de minim 3 ani in proiectarea sistemelor informatice.
Studiile realizate si experienta similara va fi prezentata in CV, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate) si indeplinirea cerintelor precizate, semnate de titulari, semnate si stampilate de ofertant.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
Expert software infrastructura
Cerinte minime obligatorii:
? Diploma de absolvire studii superioare in domeniul IT&C
? Certificat de absolvire a unor cursuri de specializare tehnica in domeniul proiectarii ?i a implementarii solu?iilor bazate pe tehnologiile software ofertate pentru sistemele de operare de tip server si cele de virtualizare.
? Experienta profesionala specifica de minim 2 ani in domeniul proiectarii si a implementarea solutiilor de infrastructura bazate pe tehnologii software de tip server si virtualizare.
Studiile realizate si experienta similara va fi prezentata in CV, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate) si indeplinirea cerintelor precizate, semnate de titulari, semnate si stampilate de ofertant.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
Expert sisteme de stocare de tip SAN:
Cerinte minime obligatorii:
? Diploma de absolvire studii superioare in domeniul IT&C;
? Certificat de absolvire a unor cursuri de specializare tehnica in domeniul proiectarii ?i a implementarii solu?iilor de stocare a datelor bazate pe tehnologiile hardware ofertate.
? Experienta profesionala specifica de minim 3 ani in domeniul proiectarii si al implementarii sistemelor de stocare de tip SAN.
Studiile realizate si experienta similara va fi prezentata in CV, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate) si indeplinirea cerintelor precizate, semnate de titulari, semnate si stampilate de ofertant.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
Expert software subsistem de securitate:
Cerinte minime obligatorii:
? Diploma de absolvire studii superioare in domeniul IT&C;
? Certificat de absolvire a unor cursuri de specializare tehnica in domeniul implementarii serviciilor de ?directory? bazate pe tehnologiile software ofertate.
? Experienta profesionala specifica de minim 3 ani in domeniul proiectarii si al implementarii sistemelor de securitate avand la baza servicii de directory.
Studiile realizate si experienta similara va fi prezentata in CV, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate) si indeplinirea cerintelor precizate, semnate de titulari, semnate si stampilate de ofertant.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
Expert analist (2 persoane):
Cerinte minime obligatorii:
? Diploma de absolvire studii superioare in domeniul tehnic;
? Certificat de absolvire a unor cursuri de specializare tehnica in domeniul analizei fluxurilor de lucru (culegerea ?i documentarea cerin?elor pentru dezvoltarea ?i implementarea sistemelor informatice).
? Experienta profesionala specifica de minim 3 ani in domeniul analizei cerin?elor pentru dezvoltarea ?i implementarea sistemelor informatice ?i a documentarii acestora.
Studiile realizate si experienta similara va fi prezentata in CV, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate) si indeplinirea cerintelor precizate, semnate de titulari, semnate si stampilate de ofertant.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
- In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati (cu contract de munca) ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa si se va prezenta in original o declaratie de disponibilitate.
- In cazul in care specialistii prezentati nu sunt vorbitori de limba romana, operatorul economic va asigura servicii de traducere si interpretare de specialitate, in limba romana pe toata durata contractului. Operatorul economic va lua toate masurile pentru asigurarea unor traduceri de calitate. In acest sens se vor prezenta CV-urile traducatorilor precum si atestatele si diplomele acestora
Prezentarea documentelor emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau similar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul 1. Punctajul de 40 puncte pentru factorul de evaluare ?Pret total? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare; b) Pentru celelalte preturi punctajul se acorda astfel: P1(n) =Pret minim/Pret(n) x 40 puncte, unde: P1(n)= punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?pret total?;Pret minim = pretul cel mai mic ofertat;Pret(n)= pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul
2.
Evaluarea riscurilor ?i propunerea masurilor de contracarare
20%
Descriere: Punctajul pentru acest factor de evaluare se acorda astfel: 1. Vor fi evaluate doar riscurile corect ?i complet descrise, conform sec?. 10.1 a Caietului de sarcini. 2. Pt. fiecare risc corect descrisse vor acorda 0, 25 pct. 3. Pt. fiecare risc corect descris ?i care con?ine 2 sau mai multe masuri eficiente (masuri care in mod logic pot ajuta la atingerea obiectivului) diferite, propuse pentru reducerea probab. de apari?ie sau a impactului riscului, se vor acorda 0, 5 pct. 4. Dupa verificarea celor maxim 40 de riscuri prezentate de catre un ofertant (daca se prezinta mai multe riscuri se vor evalua doar primele 40), se va calcula punctajul ob?inut pentru acest factor de eval. (max. 20 pct.) P2(n) = sum (riscuri cu 1 masura de reducere) x 0, 25pct + sum (riscuri cu minim 2 masuri de reducere) x 0, 5pct unde: P2(n)= punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Evaluarea riscurilor ?i propunerea masurilor de contracarare?;Sum (condi?ie)= nr. de riscuri care indeplinesc ?condi?ia?
3.
Durata implementarii proiectului
10%
Descriere: Se va puncta eficien?a implementarii, masurata prin timpul necesar furnizorului pt indeplinirea tuturor obliga?iilor contractuale, fara impunerea unor cond suplimentare AC. Pt oferta care prop finalizarea implement sist inf. ?i ob?. acceptan?ei in cel mai mic nr de zile (incepand din prima zi dupa primirea ordinului de demarare a contr) se vor acorda 10 pct. Pt restul ofertelor, punctajul se va acorda astfel: P3(n) = Durata (min)/Durata(n) x 10 pct. unde: P3(n)= punctajul pt factorul Durata implementarii proiectului;Durata(min)= durata minima (zile calendaristice) prop de un ofertant pt finalizarea implementariiDurata(n)= durata propusa de ofertantul a carui oferta este evaluata, pt finalizarea implementariiDurata propusa pentru finalizarea implementarii trebuie sa reiasa din graficul gantt prezentat in oferta tehnica, sa fie fezabila (din perspectiva tuturor activ. care trebuie desfa?urate) ?i sa se respecte nivelul min. de efort cerut pt exper?ii cheie.
4.
Perioada de garantie a sistemului informatic
30%
Descriere: Garantie pentru intreaga solutie (hardware, software, configurare) > 3 ani si < 4 ani - P4 = 5 puncte; Garantie pentru intreaga solutie (hardware, software, configurare) = 4 ani si < 5 ani - P4 = 10 puncte; Garantie pentru intreaga solutie (hardware, software, configurare) = 5 ani - P4 = 30 puncte. Punctaj Final = P1 + P2 + P3 + P4Oferta cu cel mai mare punctaj obtinut prin aplicarea algoritmului descris mai sus va fi declarata castigatoare a procedurii.
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S163-269448din26.08.2011
Numarul anuntului in JO: 2012/S1-001342din04.01.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP (daca este cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu punctaje egale: Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret. Daca si preturile sunt egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal - conf art.256?2, alin.1, lit. a si alin.2 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI - DGJRI
Adresa postala: Calea Victoriei nr. 152, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010096, Romania, Tel. +40 0212025424
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2012 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer