Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mixtura asfaltica si transport - cantitate - 27000 tone pentru Sectiile de Drumuri Nationale din cadrul DRDP Constanta ce va fi folosita la reparatii imbracaminti rutiere


Anunt de participare numarul 97479/03.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Constanta, str. Traian, FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900716, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul aprovizionare-licitatii, Tel.0241/581.147, In atentia: Teodora Chirica, Email: [email protected], Fax: 0241/584.371, Adresa internet (URL): www.drdpct.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mixtura asfaltica si transport - cantitate - 27000 tone pentru Sectiile de Drumuri Nationale din cadrul DRDP Constanta ce va fi folosita la reparatii imbracaminti rutiere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SDN Constanta, SDN Calarasi, SDN Fetesti, SDN Slobozia, SDN Braila, SDN Tulcea
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
mixtura asfaltica si transport - cantitate - 27.000 tone pentru Sectiile de Drumuri Nationale din cadrul DRDP Constanta ce va fi folosita la reparatii imbracaminti rutiere;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113700-2 - Materiale de reparatii rutiere (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 7, 215, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare = 72.157 lei, din care pe loturi: Lotul 1 = 16.080 lei, Lotul 2 = 20.100 lei, Lotul 3 = 11.925 lei, Lotul 4 = 12.060 lei, Lotul 5 = 11.992;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in sit. prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cerificate constatatoare de plata a taxelor si impozitelor de stat si local, valabile la data deschiderii ofertelor, certificat ORC, declaratie privind calitatea de participant la procedura, informatii privind protectia muncii;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil pe anul 2008;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri pe ultimii 3 ani va fi egala sau mai mare cu 12.265.000 lei, adica 3.010.800 euro, din care pe loturi: Lotul 1 = 2.733.000 lei, adica 670.900 euro;Lotul 2 = 3.417.000 lei, adica 838.800 euro;Lotul 3 = 2.027.000 lei, adica 497.600 euro;Lotul 4 = 2.050.000 lei, adica 503.200 euro;Lotul 5 = 2.038.000 lei, adica 500.300 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse, lista de experienta similara, delaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, informatii privind personalul tehnic de specialitate, certificat de conformitate produs, autorizare de livrare, informatii privind asocierea, informatii privind subcontractantii, ISO 9001, ISO 14001, modelul de contract insusit, declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea de produse care a avut o valoare egala sau mai mare decat 4.689.000 lei, adica 1.151.000 euro, din care pe loturi: Lotul 1 = 1.045.000 lei, adica 256.600 euro;Lotul 2 = 1.306.000 lei, adica 320.600 euro;Lotul 3 = 775.000 lei, adica 190.200 euro;Lotul 4 = 784.000 lei, adica 192.500 euro;Lotul 5 = 779.000 lei, adica 191.200 euro;Cerinta poate fi indeplinita prin cumularea valorii a maxim 2 (doua) contracte;Cerinta privind experienta similarapoate fi asimilata cu productia statiei de mixturi a ofertantului pentru cantitatile aferente fiecarui lot (L1=6000 to, L2=7500 to, L3=4500 to, L4=4500 to, L5=4500 to).Fisa privind experienta similara referitoare la productia statiei va fi insotita de extrasul din registrul de fabricatie mixtura in copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
etapa finala a licitatiei deschise, vor fi invitati toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi, fara TVA; va fi o singura runda cu durata de 1 zi;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S5-005011 din 08.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2010 11:00
Locul: DRDP Constanta, str. Traian, FN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate o persoana imputernicita de ofertant;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str. Traian, nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900714, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256.1 si 256.2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic DRDP Constanta
Adresa postala: str. Traian, FN, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900716, Romania, Tel.0241/581.147, Fax: 0241/584.371
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2010 08:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer