Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mixtura asfaltica, strat de legatura si strat de uzura, pentru executia lucrarii : ,, Imbracaminte Bituminoasa Usoara pe DJ 731 C ( DN 67 B ) - Vetisoara - Izvoru - Cocu, km 5+800-13+000, L = 7,200 km, la Vedea si Cocu, judetul Arges ?


Anunt de participare numarul 137571/21.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Judeteana de Drumuri Arges R.A.
Adresa postala: Str. George Cosbuc, nr. 40, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110103, Romania, Punct(e) de contact: Valeria Vasilca, Tel. +40 0248210062, Email: [email protected], Fax: +40 0248210062, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mixtura asfaltica, strat de legatura si strat de uzura, pentru executia lucrarii : , , Imbracaminte Bituminoasa Usoara pe DJ 731 C ( DN 67 B ) - Vetisoara - Izvoru - Cocu, km 5+800-13+000, L = 7, 200 km, la Vedea siCocu, judetul Arges ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DJ 731 C ( DN 67 B ) - Vetisoara - Izvoru - Cocu, km 5+800-13+000, L = 7, 200 km, la Vedea siCocu, judetul Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Mixtura asfaltica, strat de legatura si strat de uzura, pentru executia lucrarii : , , Imbracaminte Bituminoasa Usoara pe DJ 731 C ( DN 67 B ) - Vetisoara - Izvoru - Cocu, km 5+800-13+000, L = 7, 200 km, la Vedea siCocu, judetul Arges ?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
44113810-6-Imbracaminte de uzura (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- BADPS25, 4.490 to ;
- BAPC16, 3.900 to ;
Valoarea estimata fara TVA: 2, 028, 675RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
= 36.516, 15 lei- valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor ;Conform art. 86 alin.(1) din HG nr. 925/2006 : (1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. ??b) In situatia in care depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor Bucuresti, iar acesta a respins contestatia, conform art. art. 278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ne obligam sa viram in contul autoritatii contractante Regia Autonoma Judeteana De Drumuri Arges R.A. nr. RO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank, suma de 5.808, 67 lei din garantia de participare constituita, dupa primirea Deciziei CNSC?Acest punct va fi introdus in cuprinsul instrumentului de garantare.- Ordin de plata in cont nr. RO75RZBR0000060013046222-deschis la Raiffeisen Bank confirmat de banca emitenta-Dovada garantiei de participare in original se va atasa la scrisoarea de inaintare, intr-un plic transparent, in afara plicului care contine oferta.-Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare la 50 % va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. a) Cuantumul garantiei de buna executie a contr. este de 5 % din valoarea fara TVA, a contractului.b) Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o decl.pe proprie raspundere, dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.c) Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original, care trebuie sa prevada in mod expres ca plata garantiei se va executa neconditionat.d) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Declaratii privind eligibilitatea.
? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.
- Cerficat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, prezentat in original saucopie lizibila continand mentiunea « conform cu originalul », eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat ;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, prezentat in original sau copie lizibila continand mentiunea « conform cu originalul », eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local.OBSERVATII.
Certificatele vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
? Declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
?Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : - Ivascu Sorin ? Director General ;
- Uretu Claudia ? Director Economic ;
- Nicolau Alina ? Director Tehnic Productie ;
- Vasilca Valeria - Sef Birou Licitatii-Achizitii- Stanciu Mircea - Consilier Juridic- Ratoi Ion -Sef Serviciu P.U.P- Donoiu Grigore Emil ? Economist
- Petrescu Aurel ? Presedinte Consiliu Administratie ,
- Bobica Barbu- Gheorghe- membru Consiliu Administratie ,
- Stoicea Alin ? membru Consiliu Administratie
este exclus din procedura de atribuire?.
? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului -emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Se va prezenta in una din urmatoarele forme : original/copie legalizata/copie conform cu originalul .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Bilant contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat la organul fiscal abilitat sau documente echivalente.
Cifra de afaceri globala pentru ultimii 3 aniValorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectivANULCURS EURO
20094, 2373
20104, 2099
20114, 2379
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii3 ani
Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de furnizare .
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2012 13:00
Locul: Pitesti, str George Cosbuc nr 40, etaj II , Birou Achizitii,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele prezentate de catre operatori sunt egale, atunci autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor clasati pe primul loc care au oferit preturi egale o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul final cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
REGIA AUTONOMA JUDETEANA DE DRUMURI ARGES RA
Adresa postala: Strada George Cosbuc, nr. 40, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110103, Romania, Tel. +40 0248210062, Email: [email protected], Fax: +40 0248210062
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2012 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer