Licitatie Publica - MIXTURI ASFALTICE SI EMULSIE BITUMINOASA CATIONICA
Anunt de participare numarul 99311/05.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Pascani
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr.16, Pascani, jud. Iasi, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. 0232718250, In atentia: Cristina Simon, Email: [email protected], Fax: 0232718250, Adresa internet (URL): www.primariapascani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MIXTURI ASFALTICE SI EMULSIE BITUMINOASA CATIONICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Pascani
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Beton asfaltic BA82. Beton asfaltic BADPC 253. Emulsie bituminoasa cationica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113600-1 - Bitum si asfalt (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Beton asfaltic BA8 - 2200 t ;2. Beton asfaltic BADPC 25 - 200 t ;3. Emulsie bituminoasa cationica - 15 t
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 6000 -lei, garantie de buna executie - 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 - Se vor prezenta certificate constatatoare (in original sau copie legalizata) din care sa rezulte ?eplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data deschiderii ofertelor.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , cu cel mult 30 zile ?inte de data deschiderii ofertelor(?original sau copie legalizata )Copie dupa codul unic de ?egistrare - persoane juridice;Cazier fiscal eliberat de Directia de Finante Publice(?original sau copie legalizata ) ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatele exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (2007; 2008; 2009)
- declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim de 950.000 lei .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse ?ultimii 3 ani, ?originalDeclaratie referitoare la utilajele, echipamentele tehnice, dotarile specifice, mijloacele de transport, statii de preparare a mixturii asfaltice si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru ?eplinirea contractului.Declaratie care sa contina informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii .Calificari ale personalului implicat ??eplinirea contractului .- Autorizare laborator propriu de ?ercari gradul III minim sau contract de colaborare;
- certificarea unui sistem de management al calitatii ?conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent;
- certificarea pentru sistemul de management de mediu conform ISO 14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin un contract de furnizare de produse de aceeasi natura ?valoare minima de400.000 lei fara TVA, ?otit de recomandari din partea beneficiarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1; Licitatia electronica va ?epe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei; Durata unei runde: 1 (una) zi (24 ore).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2010 11:00
Locul: Primaria municipiului Pascani, sala 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: februarie2011
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel. 0232.255907, Email: [email protected], Fax: 0232.255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juriic
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 16, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Tel. 0232.762300, int 143, Email: [email protected], Fax: 0232.718250
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2010 15:59