Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MM-CL-01 Constructia si reabilititarea surselor de apa bruta si a statiilor de tratare apa potabila in aglomerarile Baia Mare si Cavnic


Anunt de participare (utilitati) numarul 136455/12.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
VITAL S.A.BAIA MARE
Adresa postala: Baia Mare str.Gheorghe Sincai nr 21, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: IOAN TRIF, Tel. +40 262215150, In atentia: Serviciu Achizitii, Email: [email protected] , [email protected], Fax: +40 362805655, Adresa internet (URL): www.vitalmm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica/ operator regional de apa
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MM-CL-01 Constructia si reabilititarea surselor de apa bruta si a statiilor de tratare apa potabila in aglomerarileBaia Mare si Cavnic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasele Baia Mare, Baia Sprie si Cavnic, Judetul Maramures, Regiunea Nord-Vest, Romania
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea si Reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Maramures. MM_CL_01 Constructia si reabilitarea surselor de apa bruta si a statiilor de tratare apa potabila in aglomerarile Baia Mare si CavnicPrezentul contract va cuprinde proiectarea si executarea lucrarilor de constructie si reabilitarea surselor de apa bruta si a statiilor de tratare apa potabila in aglomerarile Baia Mare si Cavnic, astfel: ? FIRIZA - realizarea unei captari noi si a unei statii de tratare a apei;
? BAIA SPRIE - realizarea unei statii de tratare a apei care sa trateze apa bruta si sa asigure necesarul atat din punct de vedere cantitativ cat si calitativ al apei furnizate catre consumatori;
? CAVNIC - reabilitarea statiilor de tratare existente care sa trateze apa bruta si sa asigure necesarul atat din punct de vedere cantitativ cat si calitativ al apei furnizate catre consumatori.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252126-7 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din documentatia de atribuire, Volumul 3, Volumul 4si Volumul 5
In Caietul de sarcini sunt descrise cantitatile de lucrari necesare pentru executia contractului
Din care: - proiectare 731.011lei- executie 12.191.241lei
Valoarea estimata fara TVA: 12, 922, 252RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantumul de 255.000 lei in una din formele prevazute de art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006.Garantia de participare va fi valabila o perioada de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Cont IBAN autoritate contractanta RO41BRDE050SV03433450500 Lei, deschis la BRD sucursala Maramures. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile H.G. nr.1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare: Fonduri europene = 77, 31%, Grant Autoritate Centrala/Locala = 11, 82%, Credit = 9, 05%, Buget Local = 1, 82%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1
Precizari:
- In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 1
- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 12. Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situatii:
- a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2
Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- cazier fiscal al persoanei juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.
- cazier judiciar al persoanei juridice, eliberat de Inspectoratul de Politie al Judetului, respectiv Directia Generala de Politie de pe raza careia societatea isi are sediul social.Precizari:
- In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2, precum sicertificatele de atestare fiscala solicitate
-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2A
- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 3
Persoanele cu putere de decizie din cadrul autorita?ii contractante sunt:
-Gasparik Geza ? director general;
-Mecea Mircea Ioan ? director general adjunct;
-Bal Lucia ? director economic;
-Micle Radu ? director directia juridic-comunicare;
-Cristea Ioan ? sef UIP;
-Trif Ioan ? sef serviciu achizitii.
Precizari:
- In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 3
- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 3
- In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant are obligatia de a depune Formularul nr. 34. Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 4
Precizari:
- In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 4Nota:
- Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.
Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si este autorizat; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e) ? h) din Legea nr. 26/1990, in forma valabila.Precizari:
- In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie da depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.
- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.2. Ofertantul va prezenta atestate tip A, B, C1A si C2A, cf. Ordin 24/2007 cu modificarile si completarile ulterioare valabile la data deschiderii ofertelor.3. Ofertantul va prezenta autorizatie cf. Ordin 87/2010 pentru:
-proiectarea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;
-instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;
-proiectarea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor;
-instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, cu exceptia celor care contin anumite gaze fluorurate cu efect de sera.
Nota:
- Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2
Scrisoare de bonitate bancara privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul.
Cerinta nr. 3
Sustinerea financiara a lucrarilor ? Acces sau disponibil de resurse financiare in valoare de minim 3.200.000 lei pentru o perioada de sase (6) luni ? prezentarea unei declaratii a institutiei/institutiilor financiar-bancare cu care ofertantul colaboreaza, pentru asigurarea fluxului de numerar necesar pentru derularea contractului.
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Cifra de afaceri globala, pe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010, 2011), sa aiba o valoare de minim 25.840.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2
Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.
Vor fi nominalizate persoane distincte pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.
PERSONAL DE EXECUTIE
Cerinta nr. 3
Sef de Proiecta) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: amenajari si constructii hidrotehnice, inginerie sanitara si protectia mediului, ingineria mediului, constructii civile-industriale-agricole, instalatii pentru constructii
b) Experienta generala:
Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).
c) Experienta specifica:
Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.
Cerinta nr. 20
Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin urmatoarele utilaje/echipamente/ mijloace de transport: Denumire Capacitate Nr. Buc.
Buldoexcavator pe pneuri -4
Excavatoare -3
Instalatie Picon pentru excavator 3
Incarcator frontal - 4
Automacara>=20 tone 2
Mai mecanic - 4
Placa vibranta- 4
Vibrator de adancime pentrubeton 4 Motopompe pentru epuisment 6
Generator curent trifazic -4
Compresor aer - 2
Utilaj pentru taiat asfalt si beton- 2
Aparat de sudura pentru tevi de polietilena - 2
Autocamion basculant 5?20 tone 6
Camion marfa cu bena basculabila5 - 12 tone 2
Ciocane demolatoare pneumatice-4
Se solicita ca cerinta minima dovada detinerii si disponibilizarii (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a unei statii de betoane autorizata conform prevederilor legale si a unui laborator minim de gradul III autorizat pentru incercari de betoane
Cerinta nr. 4
Sef de Santier- 2 persoane
a) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: amenajari si constructii hidrotehnice, inginerie sanitara si protectia mediului, ingineria mediului, constructii civile-industriale-agricole, instalatii pentru constructii
b) Experienta generala:
Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).
c) Experienta specifica:
Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.
Inginer de proces
a) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: amenajari si constructii hidrotehnice, inginerie sanitara si protectia mediului, ingineria mediului, constructii civile-industriale-agricole, instalatii pentru constructii
b) Experienta generala:
Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).
c) Experienta specifica:
Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.
Cerinta nr. 7
Inginer electrician
a) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta, autorizatie ANRE gradul IIB
Cerinta nr. 8
Responsabil Tehnic cu Executia (RTE)
a) Studii: -- atestat tehnico-profesional pentruurmatoarele domenii : I -Constructii civile , industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere; si IX- Constructii edilitare si de gospodarie comunala
Cerinta nr. 9
Responsabil cu controlul de calitate (RTQ)a) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii;
- decizie numire RTQ
Cerinta nr. 10
Inspector S.S.M.
PERSONAL DE PROIECTARE
Cerinta nr. 11
Sef de Proiect -proiectare
a) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: amenajari si constructii hidrotehnice, inginerie sanitara si protectia mediului, ingineria mediului, instalatii pentru constructii
b) Experienta generala:
Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).
c) Experienta specifica:
Cel putin 3 ani in proiectare in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.
Cerinta nr. 12
Inginer proiectant de structuri
a) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: amenajari si constructii hidrotehnice, constructii civile-industriale-agricole
b) Experienta generala:
Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).
c) Experienta specifica:
Cel putin 3 ani in proiectare in domeniul proiectarii structurilor de rezistenta.
Cerinta nr. 13
Inginer proiectant instalatii pentru constructii
a) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: instalatii pentru constructii
b) Experienta generala:
Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).
c) Experienta specifica:
Cel putin 3 ani in proiectare in domeniul proiectarii instalatiilor termice, sanitare si de ventilare.
Cerinta nr. 14
Inginer proiectant instalatii electrice
a) Studii: - superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta, autorizatie ANRE gradul IIA
Cerinta nr. 15
Inginer proiectant proces tratare apaa) Studii: -superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: amenajari si constructii hidrotehnice, inginerie sanitara si protectia mediului, ingineria mediului, instalatii pentru constructii
b) Experienta generala:
Cel putin 5 ani in specialitate, in proiectare (in domeniul studiilor).
c) Experienta specifica:
Cel putin 3 ani in proiectare in domeniul proiectarii proceselor de tratate ale apelor uzate.
Cerinta nr. 17
Arhitect cu drept de semnatura
a) Studii: --superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta, atestat conform Legii nr.184/2011 cu modificarile si completarile ulterioare
Cerinta nr. 18
Personal minim de executie:
? Personal calificat:
a) Constructor structuri monolite ?6pers;
b) Zidari ? 3 pers;
c) Dulgheri ? 3 pers;
d) Ferari betonisti? 3 pers;
e) Parchetari, linolisti, mozaicari si faiantari -2 pers;
f) Zugravi, vopsitori ? 2 pers;
g) Instalatori de instalatii de apa canal ? 3 pers;
h) Instalatori de instalatii tehnico sanitare si de gaze ? 6 pers;
i) Instalator de instalatii de incalzire centrala ? 2 pers;
j) Constructori si montatori de structuri metalice ? 4 pers;
k) Technician pentru sisteme si instalatii de semnalizare si alertare in caz de incendiu ? 1 pers;
l) Electricieni ? 4 pers;
m) Sudori ? 4 pers;
? Personal autorizat:
a) Sudor otel, autorizat conf. PT CR 9-2011 ? 2 pers;
b) Sudor PEHD, autorizat cf. PT CR 9-2011 ? 2 pers;
c) RSVTI, autorizat cf. Ordin 130/2011 ? 1 pers;
d) Electrician autorizat gradul IVB conf. Ordin 90/2009 ? 1 pers;
e) Electrician autorizat gradul IIB conf. Ordin 90/2009 ? 2 pers;
Cerinta nr. 19
O persoana nu poate ocupa doua posturi simultan
Cerinta nr. 1
a) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, prin executarea de lucrari similare, in maxim un contract, a carui valoare a fost de minim 12.191.241 lei, fara TVA.Lucrarile trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.b) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului, prin prestarea de servicii similare, in maxim un contract, a carui valoare a fost de minim 731.011 lei, fara TVA.Serviciile trebuie sa fi fost prestate in ultimii 3 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.
Cerinta nr. 2
Ofertantul trebuie sa respecta anumite standarde de protectie a mediului raportate la: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportate la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
61%
Descriere: Componenta financiara - Punctajul pentru criteriul financiar se acorda astfel: 1.1 pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda Pfinanciar = 61 puncte, 1.2 pentru alt pret decat cel prevazut la pct. 1.1 se acorda punctajul astfel: - Punctaj financiar(n) = [pret minim /pret(n)] x 61, unde Pfinanciar(n) este punctajul financiar al ofertei n, pret(n) este pretul ofertei n, pret minim = pretul minim ofertat. Pretul ofertei care se va compara este pretul total, fara TVA
2.
Tehnic 1: Costuri de mentenanta, pe perioada exploatarii tehnologiei propuse pentru solutiile cuprinse in Caietul de sarcini
5%
Descriere: Pentru cel mai mic cost calculat , se va acorda punctajul maxim aferent obiectivului - 5 puncte; - pentru alte valori punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: - Punctaj (n) = [cost minim obiectiv/cost (n)] x punctaj maxim aferent obiectivului, unde Punctajul(n) este punctajul calculat pentru oferta(n), unde cost (n) = costul ofertat, cost minimobiectiv = costul minim obiectiv ofertat, punctaj maxim aferent obiectiv = 5 puncte
3.
Tehnic 2: Costuri de exploatare pe perioada exploatarii tehnologiei propuse pentru solutiile cuprinse in Caietul de sarcini
34%
Descriere: - Pentru cel mai mic cost calculat , se va acorda punctajul maxim aferent obiectivului; - pentru alte valori punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: Punctaj(n) = [cost minim obiectiv/cost (n)] x punctaj maxim aferent obiectivului, unde Punctajul(n) este punctajul calculat pentru oferta(n), unde cost (n) = costul ofertat, cost minim obiectiv = costul minim obiectiv ofertat, punctaj maxim aferent obiectiv = 34 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 39
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si reprezentantii UCVAP desemnati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu ? Axa prioritara 1 ?Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale , autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are pretul cel mai mic. Daca si preturile sunt egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Vizitarea amplasamentului: Se recomanda ofertantilor sa viziteze si inspecteze locul viitorului santier si imprejurimile in scopul evaluarii, din punct de vedere a cheltuielilor, riscurilor si a tuturor datelor necesare pregatirii unei oferte fundamentate tehnic si conforma cu datele din teren.Vizitarea amplasamentului se va face in termen de o saptamana de la solicitarea scrisa a posibililor ofertanti, in baza programarii scrise, transmise de Autoritatea contractanta.Potentialii ofertanti, care intentioneaza sa viziteze amplasamentul, vor transmite o scrisoare prin care isi anunta intentia ca vor vizitezeamplasamentul. Participantii la vizitarea amplasamentelor isi vor suporta toate cheltuielile necesare inclusiv mijloacele de transport in vederea efectuarii vizitei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Exercitarea cailor de atac se va realiza in conditiile si in termenle prevazute in Cap. IX al OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica Comunicare
Adresa postala: Str.Gheorghe Sincai nr.21, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel. +40 262215150, Fax: +40 262215153, Adresa internet (URL): www.vitalmm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2012 06:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer