Licitatie Publica - MM-CL-03 Reabilitarea statiei de epurare in Baia Mare
Anunt de participare (utilitati) numarul 135309/09.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
VITAL S.A.BAIA MARE
Adresa postala: Baia Mare str.Gheorghe Sincai nr 21, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: IOAN TRIF, Tel. +40 262215150, In atentia: Serviciu Achizitii - Calbajos Maria, Email: [email protected] , [email protected], Fax: +40 362805655, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica / operator regional de apa
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
MM-CL-03 Reabilitarea statiei de epurare in Baia Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Baia Mare, Judetul Maramures
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea statiei de epurare in Baia Mare, conform specificatiilor tehnice din Documentatia de Atribuire.Statia de epurare Baia Mare de capacitate 163.300 LE asigura epurarea apelor uzate colectate din aglomerarea Baia Mare.Prezentul proiect va cuprinde lucrari de retehnologizare a statiei de epurare a apelor uzate care sa asigure urmatoarele obiective: ? asigurarea treptei tertiare pentru statia de epurare in vederea reducerii concentratiei de azot, fosfor, in apele deversate conform
standardelor din Directiva UE 91/271/EEC privind epurarea apei uzate urbane si din reglementarea romaneasca NTPA 011/2002 pentru ?zone sensibile?.? asigurarea calitatii efluentului conform : NTPA 011/2002 cu modificarile si completarile ulterioare.? modernizarea treptei de tratare a namolului pentru a corespunde treptei tertiare de tratare? asigurarea unor servicii de calitate si conforme cu reglementarile europene in vigoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectul procesului tehnologic si al constructiilorObtinerea tuturor avizelor si autorizatiilor necesare de la toate autoritatile nationale a caror legislatie impune acest lucru si pentru toate fazele de derulare a contractului: intocmirea Proiectului Tehnic (inclusiv aprobarea fazelor determinante ale lucrarilor de catre Inspectoratul de Stat in Constructii )Executia lucrarilor si punerea in functiune a statiei.O perioada de 90 zile de testare si punere in functiune, incepand cu terminarea lucrarilor de executie. In timpul acestei perioade, Antreprenorul trebuie in paralel sa desfasoare Programul de Instruire (training) a personalul operatorului, asa cum este descris in Vol.3.2.Valoarea estimata a costurilor de proiectare este de :3.257.166, 00 leiValoarea estimata a lucrarilor de executie este de :54.700.968, 00 lei
Valoarea estimata fara TVA: 57, 958, 134RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cofinantare: Fonduri europene=77, 31 % ; Grant Autoritate Centrala/Locala= 11, 82%; Credit=9, 05%; Buget Local=1, 82%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este resident;2. Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), , din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii (lucrari de constructii si amenajari hidrotehnice)NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Cifra de afaceri globala, pe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010, 2011), sa aiba o valoare de minim 115.000.000 lei.
Cerinta nr. 2
Scrisoare de bonitate bancara privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul.
Cerinta nr. 3
Sustinerea financiara a lucrarilor ? Acces sau disponibil de resurse financiare in valoare de minim 15.000.000 lei pentru o perioada de sase (6) luni ? prezentarea unei declaratii a institutiei/institutiilor financiar-bancare cu care ofertantul colaboreaza, pentru asigurarea fluxului de numerar necesar pentru derularea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Experienta similaraCerinta minima: Executie: Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca ca, in ultimii 5 ani, au executat cel putin un contract care sa fi inclus: statie de epurare a apelor uzate menajere urbane cu capacitate de minim 104500 PE care sa includa tratare, tertiara ape uzate, in vederea reducerii concentratiei de azot si fosfor.La finalizarea contractului statia de epurare respectiva trebuie sa fi fost conforma cu directivele CE in privinta parametrilor la descarcarea efluentului in emisar.
Cerinta nr. 2Experienta similaraCerinta minima: Proiectare: Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici sa dovedeasca experienta din ultimii 3 ani in prestarea de servicii pentru proiectarea a: - cel putin 1 statie de epurare a apelor uzate menajere urbane cu o capacitate de 104500 PE care sa includa treapta tertiara.
Cerinta nr. 3Resurse umanePersonal de specialitate - executie(minim)Sef de Proiect - 5 ani experienta in domeniul constructiilor din care un an intr-un proiect similar.Sef de santier - 5 ani experienta in domeniul constructiilor din care un an intr-un proiect similar.Inginer de proces - 5 ani experienta in proiectarea/construirea/reabilitarea a
cel putin o statie de epurare a apelor uzate.Inginer mecanic - 5 ani experienta in proiectarea/construirea/reabilitarea a
cel putin o statie de epurare a apelor uzate.Inginer electrician - 5 ani experienta in proiectarea/construirea/reabilitarea a
cel putin o statie de epurare a apelor uzate.Responsabilul Tehnic cu Executia - atestat conform legislatiei nationale in vigoareResponsabil pentru asigurarea calitatii ? atestat conform legislatiei nationale in vigoareResponsabil Sanatate si securitate in munca ? atestat conform legislatiei nationale in vigoare
Cerinta nr. 4Resurse umanePersonal de specialitate - proiectare(minim)
Coordonator de proiectare - 5 ani experienta in domeniul constructiilor din care un an intr-un proiect similar
Inginer lucrari civile ? 5 ani experienta in domeniul constructiilor civile si industriale
Inginer mecanic - 5 ani experienta in domeniu
Inginer electrician - 5 ani experienta in domeniu
Inginer automatizare SCADA - 5 ani experienta in domeniu
Cerinta nr.5
Resurse tehnice
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului.
Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin urmatoarele utilaje/echipamente/ mijloace de transport
Macarale2 buc
Excavatoare 4 buc
Autobasculante4 bucCamioane4 buc
incarcator frontal 2 buc
Motocompresor 4 buc
ciocan demolator6 buc
mai compactor 4 buc
placi vibratoatre4 buc
motopompe epuisment 4 buc
statie totala2 buc
Cerinta nr.6Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): In cazul in care oferta include subcontractanti se va specifica specializarea
acestora, si cantitatile pe care acestia urmeaza sa le execute
Cerinta nr.7Informatii privind asocierea operatorilor economici (daca este cazul): Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.
Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.
Cerinta nr. 1Certificat ISO 9011 sau Certificari echivalente
Cerinta nr. 2Certificat ISO 14001 sau Certificari echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara - Pretul Ofertei - Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (30puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P1n = (Pretul minim/Pretul "n") x 30 puncte unde: - "P1n" este Punctajul realizat de Ofertantul "n" in urma evaluarii ofertei acestuia conform factorului 1 de evaluare(Pretul ofertei), - "Pretul minim", este pretul cel mai mic dintre preturile ofertelor evaluate, - "Pretul" "n", este Pretul oferit de ofertantul "n"
2.
Costul anual de operare
70%
Descriere: Pentru oferta cu cel mai mic cost anual de operare, se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (70 puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P2n = (Costul anual de operare minim/ Costul de operare "n") x 70 puncte, unde: - "P2n" este Punctajul realizat de Ofertantul "n" in urma evaluarii ofertei acestuia conform factorului 2 de evaluare, - Costul anual de operare minim, este costul anual de operare cel mai mic dintre costurile ofertelor evaluate, - "Costul anual de operare "n" este Costul anual de operare oferit de Ofertantul "n"Punctajul Total se va calcula dupa formula: P=P1+P2, Punctajul maxim total care poate fi obtinut prin cumularea factorului de evaluare P1 cu factorul de evaluare P2 este de 100 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2012 11:00
Locul: SC VITAL SA BAIA MARE str.Gheorghe Sincai nr.21 - Sala Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si reprezentantii UCVAP desemnati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene=77, 31 % ; Grant Autoritate Centrala/Locala= 11, 82%; Credit=9, 05%;Buget Local=1, 82%.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale , autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are pretul cel mai mic. Daca si preturile sunt egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Vizitarea amplasamentului: Se recomanda ofertantilor sa viziteze si inspecteze locul viitorului santier si imprejurimile in scopul evaluarii, din punct de vedere a cheltuielilor, riscurilor si a tuturor datelor necesare pregatirii unei oferte fundamentate tehnic si conforma cu datele din teren.Vizitarea amplasamentului se va face in termen de o saptamana de la solicitarea scrisa a posibililor ofertanti, in baza programarii scrise, transmise de Autoritatea contractanta.Potentialii ofertanti, care intentioneaza sa viziteze amplasamentul, vor transmite o scrisoare prin care isi anunta intentia ca vor viziteze amplasamentul. Participantii la vizitarea amplasamentelor isi vor suporta toate cheltuielile necesare inclusiv mijloacele de transport in vederea efectuarii vizitei.Persoana de contact din partea autoritatii contractante este dl.HUSTI MIRCEA, tel.+40 262 215 150
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Exercitarea cailor de atac se va realiza in conditiile si in termenle prevazute in Cap. IX al OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC VITAL SA BAIA MARE - Directia Juridica- Comunicare
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai nr. 21, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel. +40 262215150, Email: [email protected], Fax: +40 262215153, Adresa internet (URL): www.vitalmm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2012 18:59