Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - MOBILARE URBANA SI SUPRALARGIRE STRADA CRISAN, ZONA CASA TINERETULUI


Anunt de participare numarul 102244/16.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala:  Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  220131, Romania, Punct(e) de contact:  LAURA SAMAN, Tel. 0252/314379, In atentia:  ing.RADU MANAFU, Email:  [email protected], Fax:  0252/316317, Adresa internet (URL):  www.primaria-dts.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
MOBILARE URBANA SI SUPRALARGIRE STRADA CRISAN, ZONA CASA TINERETULUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Drobeta Turnu Severin ? zona Casa Tineretului
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare alei pietonale, constructie de fantani arteziene, iluminat ornamental, amenajare spatii verzi, loc de joaca pentru copii, teren de hanbal si baschet.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212100-7 - Lucrari de constructii de complexe pentru petrecerea timpului liber (Rev.2)
45233222-1-Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
45233293-9-Instalare de mobilier stradal (Rev.2)
71240000-2-Servicii de arhitectura, de inginerie si de planificare (Rev.2)
71420000-8-Servicii de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETELOR DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 9, 045, 330RON
II.2.2) Optiuni
Da
art.122 lit.j/OG34
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei de participare totala = 100.000 lei;2.Garantia de buna executie =5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii ale autoritatii contractante ? bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf. OUG 34/2006, modificata si completata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea (formular12 A), 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (formular12 B),
3. Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formularului12 C).
4. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata taxelor, impozitelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local in original sau copii legalizate, in perioada de valabilitate5. Cazier judiciar al operatorului economic in original sau copii legalizate;6. Cazier judiciar pentru asociati/actionari si administrator(i) (sau echivalent) si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art. 180 si art. 181 in original sau copii legalizate;7.Certificat Unic de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului - copie8.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate ?original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (formular IG_CA ) -
2. Bilant contabil pe anul 2008, vizat si inregistrat de organele competente (DGFP) -in copie .
3. Bilant contabil pe anul 2009, vizat si inregistrat de organele competente (DGFP) -in copie .4. Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata.5. Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de minim 3 luni si nu mai putin de 2 800 000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009) sa fie de min. 16 000 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1Decl pr lista pr pres de serv in ult 3 ani ;
2.Fisa de exp sim ;3.Decl pr lista princ lucrari ex in ultimii 5 ani ;4.Fisa de experienta ;5.Lista uti, inst, mijl de transport, echip tehnice, laboratoare de grad corespunzator pentru indepl lucr;6.Decl pr efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducerePentru PROIECTARE:
1. Inginer/subing - drumuri (minim 1), cu exp de minim 10 ani in domeniul proiectarii;
2. Inginer/sub ? instalatii electrice (minim 1), cu exp de minim 10 ani in domeniul proiectarii, atestat ANRE;3. Inginer/subinginer ? constructii hidrotehnice (minim 1), cu experienta de minim 10 ani in domeniul proiect.;4. Arhitect (minim 1), cu experienta de minim 10 ani in domeniul proiectarii
Pentru EXECUTIE:
1. Responsabil / Manager de contract, pentru care se va prezenta:
- CV ? responsabil/manager de contract, in original
2. Responsabili tehnici cu ex (RTE), atestati MLPTL, in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pentru care se va prezenta:
- CV? responsabil tehnic cu executia (RTE), in original;
- Atestat ?(RTE), in copie legalizata
- Legitimatie ? (RTE), viza valabila, in copie legalizata;
- Contract de munca ? responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie legalizata
- Declaratie de disponib (RTE), in or
3. (CQ), autorizati, in conf cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului pentru care se va prezenta:
- CV(CQ), in original;
- Certificat de autorizare ? responsabil calitate (CQ), viza valabila, in copie legalizata;
- Contract de munca ?(CQ), in copie legalizata;
- Declaratie de disponibilitate ? responsabil calitate (CQ), in original;
4. Inginer/subinginer ? drumuri (minim 1), cu experienta de minim 10 ani in domeniu;
5. Inginer/subinginer - electrom/electrotehnic (minim 1), cu exp de minim 10 ani in dom;
6. Inginer/subinginer ? silvic (minim 1), cu experienta de minim 10 ani in domeniu;
7. Inginer/subinginer ? constructii hidrotehnice (minim 1), cu experienta de minim 10 ani in domeniu
8.ISO 9001:2001, 14001:2005, 18001:2004 sau echiv, in termen de valab ? copie legalizata;9. Ac de asociere ;10.Ac de subcontr;11.Decl pr respectarea conditiilor de munca
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
PROIECTARE: Val min a exp sim in ultimii 3 ani ? pentru prestari servicii de proiectare drumuri/strazi/parcari/alei - solicitata a fi ind de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 50.000 lei rez dintr-unsingur contractfinalizat.Val min a exp sim in ultimii 3 ani ? pentru prestari servicii de proiectare lucrari de inst electrice - solicitata a fi indepl de catre ofertanti tr sa fie de cel putin 30.000 lei rez dintr-un singur contractfinalizat.Val min a exp sim in ultimii 3 ani ? pentru prestari servicii de proiectare lucrari de alimentare cu apa - sol a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 30.000 lei rezultata dintr-un singur contractfinalizat.Val min a exp sim in ultimii 3 ani ? pentru prestari servicii de proiectare arhitectura peisagistica - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 30.000 lei rezultata dintr-un singur contractfinalizat.LUCRARIValoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani - pentru executie lucrari de drumuri/strazi/parcari/alei - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin5.000.000 lei rezultata dintr-un singur contractfinalizat.Valoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani - pentru executie lucrari complexe de instalatii electrice exterioare - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 500.000 lei rezultata dintr-un singur contractfinalizat.Valoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani - pentru executie lucrari de alimentare cu apa - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 500.000 lei rezultata dintr-un singur contractfinalizat.Valoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani - pentru executie lucrari de constructie/modernizare fantani arteziene - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 450.000 lei rezultata dintr-un singur contractfinalizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de predare a proiectului tehnic
10%
Descriere:
3.
Programul de asigurare a calitatii lucrarilor
15%
Descriere:
4.
Procedurile tehnice de executie a lucrarilor
20%
Descriere:
5.
Planul propriu de protectie a mediului
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.07.2010 10:00
Locul: sediul Primariei municipiului Drobeta Turnu Severin, str. Maresal, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori CVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertantul, a omis a prezenta unul sau mai multe dintre documentele solicitate mai sus, prin care se confirma indeplinirea cerintelor minime de calificare, aceasta reflectand lipsa intentiei de a se implica cu seriozitate in competitie, comisia de evaluare nu mai poate cere completarea acestora, oferta in cauza fiind considerata inacceptabila.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel ? sectia contencios - administrativ si fiscal Craiova
Adresa postala:  Adresa postala : str. Nicolae Titulescu nr. 4, ,Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200136, Romania, Tel. 0251418568, Fax:  0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala:  Adresa postala : str. Maresal Averescu nr. 2, Localitatea : , Localitatea:  Drobeta Tr. Severin, Cod postal:  220131, Romania, Tel. 0252314379, Fax:  0252326252
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2010 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer