Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Mobilier - camere de cazare Camin studentesc A2


Anunt de participare numarul 6889/22.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Adresa postala: str, Mircea cel Batran nr. 104, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Punct(e) de contact: Mihaita Bugu, Tel.0241/664740 int.156, In atentia: Elena Ghita, Email: [email protected], Fax: Fax: 0241/617260, Adresa internet (URL): str, Mircea cel Batran nr. 104, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mobilier - camere de cazareCamin studentesc A2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea MaritimadinConstanta- Camin studentesc A2, cu sediul in mun. Constanta, str. Mircea cel Batran, nr. 104.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea si furnizarea demobilier ptr. dotarea a 33 de camere de cazare, conformspecificatiilor dinCaietul de sarcini- Anexa 1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36133100-3 - Mobilier pentru dormitor (Rev.1)
36131100-9-Dulapuri (Rev.1)
36133110-6-Paturi, piese pentru paturi si tapiserii pentru mobilier speciale (Rev.1)
36133111-3-Somiere (Rev.1)
36133121-6-Sifoniere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mobilier ptr. dotarea a 33 de camere: paturi, corpuri suspendate , corpuri tip dulap, mese ptr. studiu, sifonier incastratpentru haine, conform specificatiilor din Caietul de sarcini- Anexa 1
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 2.000 lei, respectiv 597 euro; Garantie de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii si alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 2. Certificat emis de catre Oficiul Registrului Comertului 3. Cazier judiciar pentru demonstrarea faptului ca, in ultimii 5 cinci ani, nu a fost condamnat, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti. 4.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. 5. Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectului contractului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii 3 aniin domeniul aferent obiectului contractului sa fie egala sau mai mare de 600.000 lei, respectiv 179.109, 8 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cuprinzand subcontractantii.
2.Informatii referitoare la personalul/organismul de specialitatepentru asigurarea controlului calitatii.
3.Listaprincipalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani.
4.Declaratie privind echipamentele tehnice.
5.Certificat privind sistemul de menagementul calitatii conform ISO9001/2000
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind experienta similara din care sa reiasaindeplinireain ultimii 3ani, a cel putin unui contract similar si care a avut o valoare egala cu 200.000 lei, respectiv 59.703, 3 euro .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2 F Mob.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: Casierie- Universitatea Maritima din Constanta, Factura fiscala, Chitanta fiscalaO.P
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2007 13:00
Locul: Universitatea Maritima din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr.104 -Sala Senat.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de ofertant- Formular nr.12 C
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/ 3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/ 3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere contestatie este de 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Maritima din Constanta, Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: str. Mircea cel Batran, nr.104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Tel.0241/664740, Email: [email protected], Fax: 0241/617260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2007 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer