Licitatie Publica - Mobilier - camere de cazare Camin studentesc Far 3
Anunt de participare numarul 25696/31.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Adresa postala: str, Mircea cel Batran nr. 104, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900338, Romania, Punct(e) de contact: Mihaita Bugu, Tel.0241/664.740, In atentia: Elena Ghita, Email: [email protected], Fax: 0241/617.260, Adresa internet (URL): str, Mircea cel Batran nr. 104, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Mobilier - camere de cazareCamin studentesc Far 3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Camin studentesc Far 3, situat in municipiul Constanta, Aleea Timonei nr. 6, jud. Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea si furnizarea de mobilier ptr. dotarea a 94 de camere de cazare, conform specificatiilor din Caietul de sarcini- Anexa 1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36133100-3 - Mobilier pentru dormitor (Rev.1)
36131100-9-Dulapuri (Rev.1)
36133121-6-Sifoniere (Rev.1)
36133310-8-Birouri si mese (Rev.1)
36141000-1-Mobilier metalic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conformcerintelor specificate in Caietul de sarcini- Anexa 1, aproximativ 485 bc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 390, 000 si 430, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 4.300 lei, respectiv 1.371 euro; garantie de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii si alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 2. Certificat emis de catre Oficiul Registrului Comertului 3.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. 4. Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectului contractului;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.290.000 lei, respectiv411.169 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cuprinzand subcontractantii. 2.Informatii referitoare la personalul/organismul de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii. 3.Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani. 4.Certificat privind sistemul de menagementul calitatii conform ISO9001/2000.5. Recomandari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind experienta similara din care sa reiasa indeplinirea in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract similar si care a avut o valoare cel putin egala cu 430.000 lei, respectiv 137.056 euro;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9 F_Mob. Far 3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Casierie- Universitatea Maritima din Constanta, Chitanta fiscala
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
78zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2007 13:00
Locul: Universitatea Maritima din Constanta, str. Mircea cel Batran, nr.104 - Sala Senat, etaj VII.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de ofertant- Formular nr.12 C
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/ 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/ 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 10 zile .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Maritima din Constanta, Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Mircea cel Batran, nr. 104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Tel.0241/664740/156, Email: [email protected], Fax: 0241/617260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2007 09:20